Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In absolute zin is de vetmassa zelfs gelijk gebleven op 19,5 kg!
71*0,275 = 74,5*0,262 = 19,5
3,5 kg vvm erbij in 7 weken is dan wel weer netjes. De vraag is hoeveel daarvan pure spiermassa is.
Daar was ik al bang voor. Laten we hopen dat het vooral spiermassa isIn absolute zin is de vetmassa zelfs gelijk gebleven op 19,5 kg!
71*0,275 = 74,5*0,262 = 19,5
3,5 kg vvm erbij in 7 weken is dan wel weer netjes. De vraag is hoeveel daarvan pure spiermassa is.
Kracht toename is erg goed
Ik vond het resultaat eigenlijk wel goed. Wel minimaal, maar goed. Ik zal vanmiddag mijn PT even vragen om een huidplooimeting te doen. Begin heeft hij ook gedaan. Wellicht dat ik het niet helemaal goed heb gedaan.Ja moet ook eerlijk zeggen dat ik de omvang van de taille nog steeds vrij hoog vind. Als ze gestart is op 27% dan zou je verwachten dat er meer dan 1,5cm af zou gaan. Toename in gewicht van 3,5kg vind ik ook veel als het puur vvm is en daarnaast afname van het vet%. Maar dat zou eventueel nog kunnen.
Doet me eerlijkheidshalve wel vermoeden dat er meer ingezeten had en dat er iets schort aan het eet en trainschema. Maar dat hoef ik niet uit te leggen denk ik.
Het loggen is 1 ding, je eraan houden het tweede.Voeding zal wel min of meer oké zijn, heb je log eens doorlopen en informatie omtrent voeding heb je al gekregen.
Daarom dus ''min of meer''

min of meer zal ergens wel kloppen. Naar jezelf kijken is altijd lastiger dan naar een ander.
Mooi, je eigen lichaam leren kennen. Wat kan wel wat kan niet..min of meer zal ergens wel kloppen. Naar jezelf kijken is altijd lastiger dan naar een ander.
Over de PT ben ik het eens.
Net zoals de meeste diëtisten die afhankelijk zijn van hun theorie maar in praktijk nog niets hebben verwezenlijkt.4.5% eraf en 3 kilo aangekomen?Zelf bij houden en meten van vet percentage ben ik niet in geslaagd
Start was 29,5% nu is 25%
En dat allemaal op 7 weken tijd als vrouw in een kcal-deficit :')
Zelf bij houden en meten van vet percentage ben ik niet in geslaagd
Start was 29,5% nu is 25%
dat wil je niet
Vrouwen worden niet zo gemakkelijk en snel gespierd zoals jullie. Ook al trainen we harder en zwaarder, de man heeft daarin het voordeel.
Ons vetpercentage ligt van nature al hoger en we slaan gemakkelijker vet op.