Fitness Seller

kuurlog anavar vrouw

Maar hopen dat de gewichtstoename geen vochtretentie is, want dan was het allemaal voor niks.

Hoe is je kracht toename?

Ja moet ook eerlijk zeggen dat ik de omvang van de taille nog steeds vrij hoog vind. Als ze gestart is op 27% dan zou je verwachten dat er meer dan 1,5cm af zou gaan. Toename in gewicht van 3,5kg vind ik ook veel als het puur vvm is en daarnaast afname van het vet%. Maar dat zou eventueel nog kunnen.
Doet me eerlijkheidshalve wel vermoeden dat er meer ingezeten had en dat er iets schort aan het eet en trainschema. Maar dat hoef ik niet uit te leggen denk ik.

Ik denk dat mevrouw ook niet helemaal eerlijk is, had ze écht in een deficit gezeten dan waren er wel wat procentjes verdwenen. Maar goed.. dat het aan discipline schort was al duidelijk na de openingspost.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
In absolute zin is de vetmassa zelfs gelijk gebleven op 19,5 kg!
71*0,275 = 74,5*0,262 = 19,5

3,5 kg vvm erbij in 7 weken is dan wel weer netjes. De vraag is hoeveel daarvan pure spiermassa is.
Daar was ik al bang voor. Laten we hopen dat het vooral spiermassa is

Ja moet ook eerlijk zeggen dat ik de omvang van de taille nog steeds vrij hoog vind. Als ze gestart is op 27% dan zou je verwachten dat er meer dan 1,5cm af zou gaan. Toename in gewicht van 3,5kg vind ik ook veel als het puur vvm is en daarnaast afname van het vet%. Maar dat zou eventueel nog kunnen.
Doet me eerlijkheidshalve wel vermoeden dat er meer ingezeten had en dat er iets schort aan het eet en trainschema. Maar dat hoef ik niet uit te leggen denk ik.
Ik vond het resultaat eigenlijk wel goed. Wel minimaal, maar goed. Ik zal vanmiddag mijn PT even vragen om een huidplooimeting te doen. Begin heeft hij ook gedaan. Wellicht dat ik het niet helemaal goed heb gedaan.

Voeding zal wel min of meer oké zijn, heb je log eens doorlopen en informatie omtrent voeding heb je al gekregen.

Wat heb je eigenlijk aan je Personal trainer? Je hebt je basis ondertussen toch al onder de knie denk ik.

Misschien eens tijd om zelfstandig een trainingschema in elkaar te zetten(genoeg informatie te vinden op dit forum). Tenslotte ken jij jouw lichaam toch het beste, nu laat je je limiet bepalen door iemand anders. En aangezien je (nog) geen wedstrijd ambities hebt vind ik een PT eigenlijk totaal nutteloos. Tenzij je jezelf die motivatie niet kan opleggen en toch hulp nodig hebt natuurlijk.

min of meer zal ergens wel kloppen. Naar jezelf kijken is altijd lastiger dan naar een ander.
Over de PT ben ik het eens.
Mooi, je eigen lichaam leren kennen. Wat kan wel wat kan niet..
Die PT van tegenwoordig hebben trouwens allemaal zelf een PT nodig :rolleyes: Net zoals de meeste diëtisten die afhankelijk zijn van hun theorie maar in praktijk nog niets hebben verwezenlijkt.

Sorry dat ik hier even op in spring; Anavar werkt uiteraard goed voor vrouwen met in vergelijking weinig bijwerkingen.

Mijn vrouwtje (45 jaar) zit nu 4 weken op Anavar 10 mg per dag en ze wil naar de 20 mg per dag gaan.
Haar gewicht was 52 kg bij een lengte van 1.69M
Ze is 1 kg zwaarder geworden maar ook iets gespierder.
Enige waar ze grote angst voor heeft is dat ze haargroei en acne over het lichaam krijgt. Ze is er vroeger voor gelaserd.

Hoe groot is die kans hierop denken jullie?

Zelf bij houden en meten van vet percentage ben ik niet in geslaagd:p
Start was 29,5% nu is 25%

Terug
Naar boven