Foto's die ik heb gevonden van afgelopen maand.
Niet heel blij mee om ze te posten, maar snap dat het interessant is om een voor en na te zien.
Zelf mega problemen met mijn lichaam.
Anorexia gehad jarenlang, boulimia ook nog, ook last van bdd. Mijn buik is mijn main focus vanaf mijn 12e. Geprobeerd om buikwandcorrectie te krijgen of liposuctie, maar kom niet in aanmerking helaas. Vandaar in een cut nu. Al vind ik het heel erg lastig om voor mijn gevoel spiermassa kwijt te raken (is niet zo, maar in een bulk met pump voel ik me toch wel erg fijn) is het voor mij ook wel weer prettig om wat slanker te worden. Strak volgens een schema eten is voor mij erg prettig, alleen lastig op het moment dat ik net even over mijn calorieën heen ga en vervolgens de neiging te onderdrukken om niet alles eruit te gooien.
Zoals je ziet nog genoeg werk aan de winkel. Ik ben nog niet eens op een kwart van waar ik wil zijn. Lange termijn doel is zo gespierd mogelijk worden. Korte termijn doel is onder de 17% lichaamsvet komen. Vanaf september weer bulken en hopelijk flink groeien.
Voel me nu net een grasspriet, een grasspriet met een blubberbuik.
Voel je vrij om kritiek te leveren mocht je de behoefte voelen and don't hold back. I can take it