Fitness Seller

Kuurlog Anavar

20220427_170349.jpg

20220510_123710.jpg

20220510_121925.jpg

20220327_144830.jpg

20220510_123751.jpg

Foto's die ik heb gevonden van afgelopen maand.
Niet heel blij mee om ze te posten, maar snap dat het interessant is om een voor en na te zien.

Zelf mega problemen met mijn lichaam.
Anorexia gehad jarenlang, boulimia ook nog, ook last van bdd. Mijn buik is mijn main focus vanaf mijn 12e. Geprobeerd om buikwandcorrectie te krijgen of liposuctie, maar kom niet in aanmerking helaas. Vandaar in een cut nu. Al vind ik het heel erg lastig om voor mijn gevoel spiermassa kwijt te raken (is niet zo, maar in een bulk met pump voel ik me toch wel erg fijn) is het voor mij ook wel weer prettig om wat slanker te worden. Strak volgens een schema eten is voor mij erg prettig, alleen lastig op het moment dat ik net even over mijn calorieën heen ga en vervolgens de neiging te onderdrukken om niet alles eruit te gooien.

Zoals je ziet nog genoeg werk aan de winkel. Ik ben nog niet eens op een kwart van waar ik wil zijn. Lange termijn doel is zo gespierd mogelijk worden. Korte termijn doel is onder de 17% lichaamsvet komen. Vanaf september weer bulken en hopelijk flink groeien.
Voel me nu net een grasspriet, een grasspriet met een blubberbuik.

Voel je vrij om kritiek te leveren mocht je de behoefte voelen and don't hold back. I can take it ;)
Wat ben je knap! Ik herken het grasspriet en blubberbuik gevoel, alleen ik zie geen blubberbuik🧐

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben je knap! Ik herken het grasspriet en blubberbuik gevoel, alleen ik zie geen blubberbuik🧐
Ik zie hem zelf erg duidelijk zitten. Vooral tijdens ongesteldheid, opgeblazen, vocht vasthoudend. Bah. Maar ik ben wellicht een beetje gehyperfocust op mijn buik hoor 🤭

Persoonlijk omdat je een vrouw bent zou ik je gehele dosis alleen pre workout nemen en het niet spreiden over de dag ivm virilisatie.

Haha. I mean it. Het kan nooit erger zijn dan de dingen die ik al tegen mezelf zeg als ik voor de spiegel sta. We're our own worst critics. En wie weet komt er iemand wel met een opmerking waar ik zelf nog niet bij stil had gestaan.
Vegelijk jezelf met andere moeders van jouw leeftijd qua fysiek dan.

Ben je dan een dikz*k geworden of heb je gewoon een normaal lichaam

Ik zie hem zelf erg duidelijk zitten. Vooral tijdens ongesteldheid, opgeblazen, vocht vasthoudend. Bah. Maar ik ben wellicht een beetje gehyperfocust op mijn buik hoor 🤭
Herkenbaar hoor! Ik heb me er ook ziekelijk aan geërgerd. Maar als je om je heen kijkt, zie je dat het toch best meevalt. Ik probeer het meer als een uitdaging te zien; hoe strak kan ik de boel krijgen?

Persoonlijk omdat je een vrouw bent zou ik je gehele dosis alleen pre workout nemen en het niet spreiden over de dag ivm virilisatie.
Ik wist niet dat de kans op viralisatie toe neemt als je de dosis spreid over meerdere momenten? Kun je daar meer over vertellen? Hoe komt dat?

Haal net mijn jongste dochtertje van school, moet je kijken wat daar rondloopt…

Vadsige huismoeders die na de eerste geboorte de overtollige zwangerschap kilo”s niet meer kwijtraken, want yolo. Zichzelf ineens 20’jaar ouder kleden en allerlei oversized oma jurken en rokken gaan dragen en als je echt een kut hebt meet ze zichzelf mee een kort pittig rood kapseltje aan…..

Alleen nu met mooie weer korte rok, met varkenspootjes of legging 😂😂

Ben benieuwd naar je resultaten, wij hebben bijna dezelfde stats.
Ook aan het denken voor eerste anavar only kuurtje.

Even on topic. Ik vind serieus dat je een net fysiek hebt gebouwd @Momcharlie, vooral als je kijkt naar je verleden met problemen omtrent eten vind ik het noemenswaardig hoe goed je het hebt opgepakt.

Ben benieuwd hoe je progressie eruit gaat zien! :)

Even on topic. Ik vind serieus dat je een net fysiek hebt gebouwd @Momcharlie, vooral als je kijkt naar je verleden met problemen omtrent eten vind ik het noemenswaardig hoe goed je het hebt opgepakt.

Ben benieuwd hoe je progressie eruit gaat zien! :)
Thanks so much 🥰 Ik ben soms nog wel een beetje trots dat ik mijn eten er niet meer uit gooi en dat ook het bulken me redelijk af ging. Het blijft toch een levenslange struggle geloof ik.

Ik heb het talent om precies die moeders eruit te pikken die slanker zijn dan ik ben of die een plattere buik hebben, de rest zie ik geeneens. Gelijk ook een hekel aan die slanke mensen en vervolgens geïrriteerd zijn als ze best wel heel aardig blijken te zijn 😂

Thanks so much 🥰 Ik ben soms nog wel een beetje trots dat ik mijn eten er niet meer uit gooi en dat ook het bulken me redelijk af ging. Het blijft toch een levenslange struggle geloof ik.
Vandaar dat ik het graag wilde benoemen. Je mag er iedere dag trots op zijn dat je je eten er niet meer uit gooit :) Helemaal knap dat je dan zelfs een bulk aan hebt gedurfd.

Terug
Naar boven