XXL Nutrition

Kuurlog Anavar

Bezoekers in dit topic

Ik heb het talent om precies die moeders eruit te pikken die slanker zijn dan ik ben of die een plattere buik hebben, de rest zie ik geeneens. Gelijk ook een hekel aan die slanke mensen en vervolgens geïrriteerd zijn als ze best wel heel aardig blijken te zijn 😂
Dat zit tussen je oren ;)
 
Gelijk ook een hekel aan die slanke mensen en vervolgens geïrriteerd zijn als ze best wel heel aardig blijken te zijn 😂
En hoe denk jij dat dit is voor mensen die slank, knap en aardig zijn ?
:knipoog:
 
Zo, de 1e week is zo goed als om dus ik dacht ik gooi er even een update in.
Eigenlijk meer om te laten weten dat ik er nog ben dan om echt iets te melden.

Kan eigenlijk niet veel vertellen.
Mijn vet percentage is iets teruggelopen en mijn vetvrije massa iets toegenomen. Dit lag in de lijn der verwachtingen aangezien ik midden in een cut zit en daar al even mee bezig was.

Verder voel ik van de anavar nog niets. Ook geen bijwerkingen.

Denk wel dat ik de dosis ga aanpassen aangezien ik pleuris tabletten heb die niet te snijden zijn en uit elkaar vallen.
Ga komende week omhoog naar 10mg verdeeld over 2 momenten (2x dgs 5mg), op dit moment gebruik ik nog 1x dgs 5mg.

Het idee was om omhoog te gaan naar 7,5 eerst, maar dat is haast niet te doen met de tabletten die ik heb. Dus dan maar omhoog naar 10 en dan gooi ik er toch ook maar een afbouw fase in op het einde.

Groetjes
 
Hoe gaat het hier ?
 
Hoe gaat het hier ?
Nou eigenlijk niet.
Begin zo ondertussen te denken dat ik neppers te pakken heb. Gewoon ergens via internet besteld natuurlijk, want geen idee hoe ik er anders aan kom.
Het doet nog minder dan een doodnormaal paracetamolletje.

Heb 1,5 week 5 mg geslikt en daarna naar 10 mg gegaan. Slik nu iets meer dan 2 weken 10 mg.
Kan eigenlijk niets melden. Geen bijwerkingen, geen hoofdpijn, geen vocht vasthouden, niet aan het afvallen of aankomen. Groei niet qua centimeters en ook niet het idee dat ik aan kracht heb gewonnen. Gewoon helemaal niks dus.

Zit echt even op een plateau.
Wat eten betreft hou ik me prima aan mijn schema. Het trainen gaat even buiten mijn normale schema om vanwege rugklachten, maar daar train ik goed omheen en heb genoeg vervangende oefeningen. Genoeg rust ook en pak mijn slaap. Genoeg eiwitten. Alles volgens het boekje zeg maar.

Weet nu ook even niet of ik die zooi door blijf slikken, het omhoog gooi naar 15mg of gewoon helemaal stop.
Baal er wel verschrikkelijk van.
Had geen wonderen verwacht hoor, totaal niet, maar toch wel iets van een reactie, op z'n minst hoofdpijn ofzo, dat je weet dat het iets doet. Maar kan net zo goed een tictac innemen met een glas water, doet geloof ik net zoveel.

Weet even niet hoe nu verder.
 
Momcharlie je kunt een topic aanmaken in echt of nep sectie, daar kan men visueel een oordeel geven.
Neppe Anavar is vaak ondergedoseerd of gemixt met Winstrol.
(10mg is vaker ~7.5/8.5 ongeveer)
 
Momcharlie je kunt een topic aanmaken in echt of nep sectie, daar kan men visueel een oordeel geven.
Neppe Anavar is vaak ondergedoseerd of gemixt met Winstrol.
(10mg is vaker ~7.5/8.5 ongeveer)
Als het gemixt is met winstrol zou je er in ieder geval dan ook iets van resultaat van verwachten toch? Ik zal eens zoeken naar die echt of nep sectie. Zijn er dingen waar ik zelf op kan letten, visueel gezien?
 
Als het gemixt is met winstrol zou je er in ieder geval dan ook iets van resultaat van verwachten toch? Ik zal eens zoeken naar die echt of nep sectie. Zijn er dingen waar ik zelf op kan letten, visueel gezien?
meer foto’s opzoeken van het merk en verpakking.
 
Gaat je gewicht wel omhoog?
Zo niet dan eet je niet voldoende.
Wil je in kracht en cm toenemen dan is voldoende voeding echt nodig.
 
Gaat je gewicht wel omhoog?
Zo niet dan eet je niet voldoende.
Wil je in kracht en cm toenemen dan is voldoende voeding echt nodig.
Maar met dat spul zou ze toch ook zonder een boost moeten krijgen? Wel genoeg protein enz, maar niet per se meer cal.
 
Maar met dat spul zou ze toch ook zonder een boost moeten krijgen? Wel genoeg protein enz, maar niet per se meer cal.
Het is geen wondermiddel.
 
Maar met dat spul zou ze toch ook zonder een boost moeten krijgen? Wel genoeg protein enz, maar niet per se meer cal.
Dat is persoonsgebonden. Heb je relatief gezien al wat meer massa als vrouw dan zal je weinig merken qua spieromvang als je niet boven onderhoud eet. Kracht kan wel toenemen (van minimaal tot redelijk veel)

Uiteraard altijd afhankelijk van of t wel echt is/dosering klopt.
 
Nee ok maar als creatine je al een boost geeft met een paar reps meer. Zonder dat je je cal hoeft te verhogen. Dan moet dit spul, wat gewoon echt onder steroids valt, toch ZEKER een kick geven? Het is ook weer geen onschuldig snoepje....
 
Gaat je gewicht wel omhoog?
Zo niet dan eet je niet voldoende.
Wil je in kracht en cm toenemen dan is voldoende voeding echt nodig.
Nee mijn gewicht gaat niet omhoog. Was ook nog even niet de bedoeling aangezien ik in een cut zit. Maar mijn vet percentage zakt ook niet. Wel heeeeeel langzaam hoor. Zou mijn cal dan wss nog meer omlaag moeten brengen, maar ben bang dat ik teveel massa verlies als ik te laag ga zitten. Anavar staat er toch wel om bekend dat het iets met je vet doet, vandaar mijn keuze voor anavar. Mijn onderhoud ligt rond 2000 cal en zit nu op 1700. Ik weeg alles obsessief, tot aan het mini beetje boter dat ik op mijn brood smeer dus ik zit er ook echt niet boven.
 
Nee ok maar als creatine je al een boost geeft met een paar reps meer. Zonder dat je je cal hoeft te verhogen. Dan moet dit spul, wat gewoon echt onder steroids valt, toch ZEKER een kick geven? Het is ook weer geen onschuldig snoepje....
Creatine doet trouwens ook niks. Misschien ben ik gewoon immuun voor....alles? Bijvoeding, supplementen? 🥲
 
Dat is persoonsgebonden. Heb je relatief gezien al wat meer massa als vrouw dan zal je weinig merken qua spieromvang als je niet boven onderhoud eet. Kracht kan wel toenemen (van minimaal tot redelijk veel)

Uiteraard altijd afhankelijk van of t wel echt is/dosering klopt.
Merk eigenlijk niet echt iets qua toegenomen kracht, zeg maar helemaal niet.
Mijn benchpress ging van de week wel erg makkelijk, maar misschien omdat ik die al een paar weken niet had gedaan vanwege mijn rug. 🤷‍♀️
 
Nee ok maar als creatine je al een boost geeft met een paar reps meer. Zonder dat je je cal hoeft te verhogen. Dan moet dit spul, wat gewoon echt onder steroids valt, toch ZEKER een kick geven? Het is ook weer geen onschuldig snoepje....
Sure misschien wat sterker worden maar zonder eten gebeurd er weinig.

Het zijn geen wondermiddelen en de verwachtingen van de meeste mensen zijn te hoog.
 
Laatst bewerkt:
Je speelt met vuur. Nu heb je geluk en is het waarschijnlijk fake, maar voor hetzelfde geld was het dbol geweest of iets anders en had je zeer ongewenste side effects ervaren.

Bespaar jezelf een hoop gezeik en doe dit maar beter allemaal niet.
 
Je speelt met vuur. Nu heb je geluk en is het waarschijnlijk fake, maar voor hetzelfde geld was het dbol geweest of iets anders en had je zeer ongewenste side effects ervaren.

Bespaar jezelf een hoop gezeik en doe dit maar beter allemaal niet.
Zo drastisch is het ook weer niet gaat tijd over heen :')
 
Back
Naar boven