MuscleMeat

Kuurlog Anavar

• Topic Starter Topic Starter
Je speelt met vuur. Nu heb je geluk en is het waarschijnlijk fake, maar voor hetzelfde geld was het dbol geweest of iets anders en had je zeer ongewenste side effects ervaren.

Bespaar jezelf een hoop gezeik en doe dit maar beter allemaal niet.
Ach ik moet toch ergens aan dood uiteindelijk. En spelen we niet allemaal een beetje met onze gezondheid? Jointje hier, net even te veel bier daar, peukie erbij, ongezond eten.

Is maar net welke risico's je wil lopen.
Ben zelf dan weer helemaal niet van de alcohol en drugs, nooit geweest ook. Nooit high of dronken geweest. Nooit ongezond gegeten, misschien 2x per jaar patat maar dan nog geeneens een kroket erbij. Mag ook wel iets ongezonds doen vind ik zelf :p

Nee mijn gewicht gaat niet omhoog. Was ook nog even niet de bedoeling aangezien ik in een cut zit. Maar mijn vet percentage zakt ook niet. Wel heeeeeel langzaam hoor. Zou mijn cal dan wss nog meer omlaag moeten brengen, maar ben bang dat ik teveel massa verlies als ik te laag ga zitten. Anavar staat er toch wel om bekend dat het iets met je vet doet, vandaar mijn keuze voor anavar. Mijn onderhoud ligt rond 2000 cal en zit nu op 1700. Ik weeg alles obsessief, tot aan het mini beetje boter dat ik op mijn brood smeer dus ik zit er ook echt niet boven.
Verlaag je kcal of verhoog cardio ipv beetje te wheelspinnen.
Als je geen gewicht verliest dan zul je iets moeten veranderen aan je aanpak. Anavar neem je nou net om het verliezen van massa te beperken.

Houd je je gewicht en kracht ook bij? Of voel/zie je dat het niets doet?
Ja ik hou alles bij. Weeg mezelf dagelijks. Met zo'n vet percentage weegschaal, totaal niet accuraat, maar is het enige dat ik heb. Meten doen we 1x per week.
Uiteraard hou ik ook mijn trainingschema op papier bij met gewichten, maar is nu een beetje lastig omdat zo'n beetje alle compounds eruit zijn ivm mijn rug. Heb veel oefeningen moeten vervangen dus trainingschema is ook niet meer helemaal wat het geweest is. Het beste wat ik op dit moment heb is mijn spiegel en foto's. Ik zie mijn lichaam wel degelijk veranderen. Mijn rug is een stuk droger, aders liggen dichter onder mn huid en zie vooral mijn borst goed ontwikkelen.

Dus er gebeurd wel iets zo te zien. Alleen is dit uit de cijfers niet terug te halen.

Maar goed dat is met meten ook lastig. Want als ik vet verlies moeten de cijfers omlaag gaan, maar als ik groei moeten ze omhoog gaan. Als ik zowel vet verlies als groei, dan kan het misschien zijn dat de cijfers gelijk blijven...? Cancels each other out zeg maar.

Verlaag je kcal of verhoog cardio ipv beetje te wheelspinnen.
Als je geen gewicht verliest dan zul je iets moeten veranderen aan je aanpak. Anavar neem je nou net om het verliezen van massa te beperken.
Ik wil geen gewicht verliezen en dat was dan ook de reden voor de anavar oa. En de reden dat ik mijn cal rond de 1700 laat ipv naar 1500 te gaan. In de hoop dat ik (doch langzamer) vet verlies, maar toch massa behoud of zelfs iets kan doorgroeien. Zoek net even die sweet spot zeg maar.

Ja ik hou alles bij. Weeg mezelf dagelijks. Met zo'n vet percentage weegschaal, totaal niet accuraat, maar is het enige dat ik heb. Meten doen we 1x per week.
Uiteraard hou ik ook mijn trainingschema op papier bij met gewichten, maar is nu een beetje lastig omdat zo'n beetje alle compounds eruit zijn ivm mijn rug. Heb veel oefeningen moeten vervangen dus trainingschema is ook niet meer helemaal wat het geweest is. Het beste wat ik op dit moment heb is mijn spiegel en foto's. Ik zie mijn lichaam wel degelijk veranderen. Mijn rug is een stuk droger, aders liggen dichter onder mn huid en zie vooral mijn borst goed ontwikkelen.

Dus er gebeurd wel iets zo te zien. Alleen is dit uit de cijfers niet terug te halen.

Maar goed dat is met meten ook lastig. Want als ik vet verlies moeten de cijfers omlaag gaan, maar als ik groei moeten ze omhoog gaan. Als ik zowel vet verlies als groei, dan kan het misschien zijn dat de cijfers gelijk blijven...? Cancels each other out zeg maar.
Zon vetmeting op een weegschaal is waardeloos, heb je niets aan.
Als jij droger wordt en je gewicht hetzelfde blijft, dan gaat t toch perfect? Minder vet, meer spier.

Als je ~op gewicht blijft en je wordt wel zichtbaar droger, is het toch wat je wilt ?

Ik wil geen gewicht verliezen en dat was dan ook de reden voor de anavar oa. En de reden dat ik mijn cal rond de 1700 laat ipv naar 1500 te gaan. In de hoop dat ik (doch langzamer) vet verlies, maar toch massa behoud of zelfs iets kan doorgroeien. Zoek net even die sweet spot zeg maar.
Als het voor je gevoel nu niet echt op schiet zou ik toch iets gaan veranderen zodat je wel de gewenste progressie ziet.
Kies voor bulk of cut. Recompen is een stuk minder efficient.

Zon vetmeting op een weegschaal is waardeloos, heb je niets aan.
Als jij droger wordt en je gewicht hetzelfde blijft, dan gaat t toch perfect? Minder vet, meer spier.
Ja zeker, maar ben bang dat het wishful thinking is zeg maar. Dat ik zie wat ik graag wil zien. Ook al is zo'n vetmeting op zo'n weegschaal niet helemaal accuraat, zou hij dan niet toch moeten zakken als ik echt vet zou verliezen?
Als je ~op gewicht blijft en je wordt wel zichtbaar droger, is het toch wat je wilt ?
Wat ik hier boven zei. Bang dat het wishful thinking is en ik niet echt droger wordt, maar gewoon zie wat ik wil zien. Er lijkt moeilijk omheen te kunnen hoor, er zijn echt wel dingen zichtbaar, maar dan nog, moet dat niet ergens uit cijfers toch blijken dan?

Ja zeker, maar ben bang dat het wishful thinking is zeg maar. Dat ik zie wat ik graag wil zien. Ook al is zo'n vetmeting op zo'n weegschaal niet helemaal accuraat, zou hij dan niet toch moeten zakken als ik echt vet zou verliezen?
Gewoon zoveel mogelijk bijhouden zodat je t echt weet. Kijkend naar je andere posts heb je denk ik eerder de neiging tot het tegenovergestelde. Meten is weten

Zon vetmeting wordt gedaan via een stroomstootje. Het apparaat meet hoe snel dat stroomstootje terug is. Je eelt, je vocht en dus ook je hormonale schommelingen beïnvloeden dat allemaal. Ik vind het echt waardeloze dingen

Maak foto's van jezelf. Dan kan je oprechter vergelijken na een paar weken.

Niks gaat echt werken als je zo een vertekend en negatief zelfbeeld van jezelf hebt zoals je het aangaf in het begin van dit topic. Dan blijf je negatief naar jezelf en dus je fysiek kijken, wat je ook neemt.

Wat ik hier boven zei. Bang dat het wishful thinking is en ik niet echt droger wordt, maar gewoon zie wat ik wil zien. Er lijkt moeilijk omheen te kunnen hoor, er zijn echt wel dingen zichtbaar, maar dan nog, moet dat niet ergens uit cijfers toch blijken dan?
Wat zegt de spiegel, je man of coach hoe het gaat ?

Wat zegt de spiegel, je man of coach hoe het gaat ?
Mn man zegt niks. Mn coach zegt ook dat het de goede kant op gaat, maar ja, hij gaat ook zn eigen werk niet zitten afkraken 🤣
Kreeg laatst nog te horen dat mn oksels een stuk dieper zijn en dus mn lats en borstspieren gegroeid zijn. Nou goed, daar vertrouw ik dan maar op.

Mn man zegt niks. Mn coach zegt ook dat het de goede kant op gaat, maar ja, hij gaat ook zn eigen werk niet zitten afkraken 🤣
Kreeg laatst nog te horen dat mn oksels een stuk dieper zijn en dus mn lats en borstspieren gegroeid zijn. Nou goed, daar vertrouw ik dan maar op.
Niet zo negatief meisje. Denk echt wel dat het goed gaat, je maakt je druk om niets. Lekker doorgaan met je plan en minder negatief zijn !

Niks gaat echt werken als je zo een vertekend en negatief zelfbeeld van jezelf hebt zoals je het aangaf in het begin van dit topic. Dan blijf je negatief naar jezelf en dus je fysiek kijken, wat je ook neemt.
Ja dat hoe dan ook. Blijf altijd negatief naar mezelf, had ook niet verwacht dat anavar of welk middel dan ook daar verandering in zou brengen. Ik kan echter wel eerlijk toegeven als ik wel degelijk verbetering/verandering zie. Zoals ik zei zie ik zelf (of hoop ik te zien) dat mijn rug droger is, mijn borst wat meer gaat tekenen en datmijn aders dichter onder mijn huid liggen. Maar het blijft hoe dan ook kut 😅

20220609_135430.jpg

Voor en na. Heel eerlijk, zien jullie iets??
Heb het idee dat mn triceps een ieniemiene stukje groter zijn, maar dan moet ik echt zoeken. De voor foto is overigens van omstreeks februari al. Dus gebeurd niet bijster veel.

20220609_162958.jpg

En mn buik wordt volgens mij vetter 😳

Ga mn calorieën verder omlaag gooien. Het zou sneller moeten gaan en zou graag richting de 15% vet gaan voor mijn vakantie in augustus. 15 ga ik niet halen, maar 17 zou al leuk zijn.
Vind minder eten en omgaan met honger erg lastig.

Ben jarenlang gewend geweest om nagenoeg niks te eten waardoor mijn stofwisseling stil kwam te liggen en ik eigenlijk helemaal geen honger had, of heel veel te eten en alles eruit te gooien.

De calorieën waar ik nu op zit gaan prima. Trek, maar niet veel honger en goed vol te houden, maar het resultaat laat te wensen over dus zal toch echt omhoog moeten.
Voor degene die cardio gaan voorstellen.... ooit, als ik ben gestopt met roken. Nu overleef ik dat niet. (Ja ik weet het, heel slecht)

Terug
Naar boven