MuscleMeat

Kuurlog Anavar

Bezoekers in dit topic

20220618_203838.jpg

Licht van boven, altijd leuk.
20220618_113236.jpg


Nog een lift foto, je moet toch wat doen om jezelf te vermaken in die 3 sec.
20220618_203932.jpg


Buik is nog steeds bagger. Voel hem onder al die lagen vet wel strakker en harder worden, maar ja das dus niet te zien
20220618_203651.jpg


Buik zijkant
20220618_202058.jpg


Benen zijn beetje teleurstellend. Vind het ook lastig om benen te trainen met mn rugklachten. Alle squatbewegingen (waaronder legpress) zijn nu gewoon nog even niet te doen en dan blijft er opeens weinig over.

Mijn rug foto was wazig geworden en heb geen zin om hem overnieuw te gaan doen, dus volgende keer.

Groetjes.
 

Bijlagen

Vind het ook lastig om benen te trainen met mn rugklachten. Alle squatbewegingen (waaronder legpress) zijn nu gewoon nog even niet te doen en dan blijft er opeens weinig over.
Probeer eens leg press in de Smith machine (Als ze die hebben...)
Doordat je op je rug ligt kan dit mogelijk wel. Op matje liggend.
 
Lunges, legext, ook niet ?
 
Probeer eens leg press in de Smith machine (Als ze die hebben...)
Doordat je op je rug ligt kan dit mogelijk wel. Op matje liggend.
Smith machine hebben ze niet. Maar beetje vergelijkbaar met de leg press (is ook liggend) is juist die beweging dat ik mijn rug bol moet maken die zeer doet.
 
Lunges, legext, ook niet ?
Die wel. Lunges doe ik niet zo vaak want dan doen mijn knieën zeer (ik ben gewoon oud man, echt erg, pleur uit elkaar) leg extensions wel, en verder alle beenmachines die ze hebben, maar zonder squat voelt het toch alsof je wat mist.
Ik ga wel weer opbouwen met squatten overigens, maar ga langzaam beginnen met 30/40kg en vanaf daar kijken hoe het gaat.
 
Smith machine hebben ze niet. Maar beetje vergelijkbaar met de leg press (is ook liggend) is juist die beweging dat ik mijn rug bol moet maken die zeer doet.
Je wilt je rug niet bollen met leg press. Dan laat je hem te ver zakken. Hendels vastpakken, bracen, zakken totdat je rug neigt te bollen en vanaf daar uitduwen.
 
Smith machine hebben ze niet. Maar beetje vergelijkbaar met de leg press (is ook liggend) is juist die beweging dat ik mijn rug bol moet maken die zeer doet.
Als je echt vlak op je rug ligt, hoofd op de grond en recht omhoog pressed kan je je rug echt niet bol maken hoor.

En anders Bulgarian split squat (voet op bench)
 
Die wel. Lunges doe ik niet zo vaak want dan doen mijn knieën zeer (ik ben gewoon oud man, echt erg, pleur uit elkaar) leg extensions wel, en verder alle beenmachines die ze hebben, maar zonder squat voelt het toch alsof je wat mist.
Ik ga wel weer opbouwen met squatten overigens, maar ga langzaam beginnen met 30/40kg en vanaf daar kijken hoe het gaat.
Whahaha, ik ben pas oud 😂
(volgens mijn jongste dochter-6-)
 
Je wilt je rug niet bollen met leg press. Dan laat je hem te ver zakken. Hendels vastpakken, bracen, zakken totdat je rug neigt te bollen en vanaf daar uitduwen.
True true. Met squatten heb ik er minder last van dus misschien doe ik die hele leg press gewoon verkeerd. Al heb ik wel een trainer die mee kijkt en iedere kleine beweging meteen corrigeerd. Ik heb ook al die tijd leg press gedaan zonder problemen, tot aan 340kg en opeens ging het uittillen zeer doen. Nu krijg ik amper 150 kg weggedrukt. Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik al 18 jaar in de zorg werk en daar zijn rugproblemen alom aanwezig. Denk dat daar de oorzaak ligt maar het er opeens uit kwam met trainen....ofzo
 
Whahaha, ik ben pas oud 😂
(volgens mijn jongste dochter-6-)
Ik ben volgens mijn dochter van 11 ook hoogbejaard. En dik en lelijk 🤷‍♀️ oh ja ik heb ook totaal geen gevoel voor mode en ik kan niet zingen.... dus
 
Als je echt vlak op je rug ligt, hoofd op de grond en recht omhoog pressed kan je je rug echt niet bol maken hoor.

En anders Bulgarian split squat (voet op bench)
Ja die probeer ik steeds vaker te doen. Nog even oefenen, kwam erachter dat ik totaal geen balans heb, val steeds bijna om 🤣maar komt goed
 
Ik ben volgens mijn dochter van 11 ook hoogbejaard. En dik en lelijk 🤷‍♀️ oh ja ik heb ook totaal geen gevoel voor mode en ik kan niet zingen.... dus
Maar jij bent geen 52j zoals ik 😉
 
Nee 34, maar voor iemand van 11 jaar is dat ook al erg oud ;)
Ik weet het, ik had je vader kunnen zijn zo oud ben ik 🤣
alleen voel ik me niet oud 😉
 
Back
Naar boven