MuscleMeat

Kuurlog Anavar

Bezoekers in dit topic

Zo nog even een korte update. Dit is mijn 11e dag op 15 mg (met hierna nog 4 dagen te gaan). Hierna bouw ik af naar 10 mg, 5 mg en dan is het weer klaar.

Met 15 mg opeens goed resultaat. Spieren lijken voller, vet lijkt weg te smelten en ook wat strength gains. Ook wat bijwerkingen nu maar verwacht dat dit weg gaat na het stoppen met de kuur.

En dat was het wel. Groetjes.
 
Wat is de reden om het weer af te bouwen?
 
Vertel? Wat voor bijwerkingen?
Wat onrustige huid. Niet straight up steenpuisten maar wel wat pukkeltjes hier en daar.
En verhoogde gevoeligheid onder de gordel. Gevoeligere huid ook, veel last met scheren opeens, dat ik scheerbultjes krijg enzo. Benen zijn ook opeens rood na het scheren, nooit last van gehad.
En een ontstoken plek gehad, weet niet of ik die in verband kan brengen met de kuur maar gooi hem er ook ff in. Denk ontstoken lymfeklier geweest, was een hele bult, maar intussen wel weer weg.
 
Voor slechts 10 euro per maand kun je je inschrijven voor mijn only fans. Voor elk nieuw lid een gratis flesje badwater ter waarde van 20 euro. Op = op
Futurama Reaction GIF
 
Voor slechts 10 euro per maand kun je je inschrijven voor mijn only fans. Voor elk nieuw lid een gratis flesje badwater ter waarde van 20 euro. Op = op
Gedragen sokken verkoop je die ook?
 
Back
Naar boven