MuscleMeat

kuurlog dbol, test enanthaat, deca

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Hallo allemaal,

Omdat ik toch wel heel veel geleerd heb van alle logjes die ik tot nu toe heb gelezen, zou ik ook zeker mijn ervaringen met jullie willen delen.

aangezien dit een relatief lichte kuur is, denk ik dat de mensen die nieuw zijn, met dit logje wel eens hun voordeel zouden kunnen doen.

ik ben vorige week zondag begonnen met de volgende kuur:

wk 1 t/m 3: 25 mg dbol
wk 1 t/m 8: 250 mg test enanthaat
wk 1 t/m 8: 200 mg deca
wk 11 t/m 12: 30 mg dbol
wk 13 t/m 14: 40 mg nolva, 50 mg clomid
wk 15 t/m 16: 20 mg nolva

doel van deze kuur: met zo laag mogelijke hoeveelheden, zo veel mogelijk kwalitatieve massa te pakken.

stats:
22 jaar
1.85
90 kilo (tijdens begin kuur)
15 % vet
2 jaar training
2e kuur, na 1 keer dbol only te hebben gedaan

training: 4 keer in de week krachttraining door middel van 4 dagen split. Na elke training 15 minuten cardio om zodoende niet te veel vet aan te zetten. Tevens 1 keer in de week een aparte cardiotraining om ze veel mogelijk vetopslag te voorkomen.

Voeding: 250 gram eiwitten verspreid over zes maaltijden, aangevuld met de benodigde koolhydraten en vetten. Ik zit tegen de 4000 calorieen per dag. ik wil ernaar streven mijn calorieen niet te laag te laten uitkomen, omdat ik veel vet aanzet. dit is voor mij een expirement.

rust: minimaal 8 uur slaap per dag, bovendien doe ik kantoorwerk dus ik kan overdag optimaal eten en herstellen.

ik ben tot deze kuur gekomen door uitgebreid research te hebben gedaan en hier en daar is het e.e.a. door elmo en chemical bijgeschaafd. zo hebben zij mij tot inzicht laten komen om te eindigen met korte esthers. maar ook de ervaringen van andere mensen op dit board hebben mij geholpen met het samenstellen van deze kuur.

ik zal jullie proberen een wekelijkse update te geven, veel succes allemaal met trainen.

groetjes
Michel

Ik hoop voor je dat je idd niet teveel vet aanzet, dus ben benieuwd hoe het gaat uitpakken met oa cardio, misschien kun je later in de kuur je eiwitten wat opschroeven en je carbs te verlagen?!

Succes ermee!!! en hou ons op de hoogte

• Topic Starter Topic Starter
1,5 week kuren zit er op

ik ben inmiddels anderhalve week verder en de dbol is al aardig ingekickt. voel tijdens me training weer de bekende pomp opkomen, die ik al van eerder ken. het is moeilijk om na een uur training te stoppen omdat alles zo lekker gaat. heb nog erg veel energie over. heb hiervoor met peaktop dbol gekuurd en nu met naposim, maar merk geen verschil in beiden. beiden zijn gewoon top. wel heb ik met naposim geen last van hoofdpijn in het begin gehad, maar denk eerder dat dat komt omdat ik al gekuurd heb met dbol. ook heb ik vrijwel geen last van een opgezettte buik/lever maar ik denk dat dat weer komt omdat ik mijn koolhydraten wat lager heb als voorheen.

het injecteren verliep vlekkeloos. de ampullen test van aburaihan waren gemakkelijk te breken (voor de zekerheid ff stukje ingeveild) en de norma deca is helemaal makkelijk, lipje eraf en klaar. wel moet ik zeggen dat mijn vriendin me injecteerd, zij staat niet achter het kuren op zich, maar heeft wel het beste met me voor en begrijpt mijn beweegredenen. tevens heb ik veel support van haar kwa rekening houden met dingen, eten klaarmaken en dergelijke. dus ik heb het echt getroffen.

ik woon in hartje amsterdam en ik had erg veel moeite met aan spuiten te kopen. geen 1 apotheek in de binnenstad geeft het mee en ze zitten je allemaal aan te kijken van wat moet jij met spuiten. 1 medewerker durfde het me te vragen en ik zei: voor het injecteren van anabole steroiden. meteen stil was ze :)

uiteindelijk heb ik me spuiten kunnen halen in apotheek reigersbos in de bijlmer. en heb ik direct maar een grote bestelling geplaatst bij trio medical. ik had alles binnen 4 dagen binnen en geen problemen. dat kan ik jullie ten zeerste aanraden. ik ben in ieder geval weer klaar voor de volgende keer.

libido flink gestegen, denk aan niks anders dan palen.... en dat terwijl de test nog in moet kicken dus dat belooft wat :)

ben inmiddels al weer van 90 kilo naar 94 gegaan, binnen anderhalve week. ik ga der echter van uit dat dat 3 kilo vocht is. als ik aan het einde van mijn kuur rond de 100 zit ben ik dik tevreden, ik realiseer mij echter dat dat niet echt realistisch is met de hoeveelheden waarmee ik kuur. aan de andere kant, met mijn dbol only heb ik de vorige keer 12 kilo gewonnen, waarvan 8 over gehouden. niet slecht dus. al moet ik jullie wel eerlijk zeggen dat dat waarschijnlijk komt omdat ik nog lang niet tegen mijn natuurlijk limiet aanzat.

ik ga weer ff aan week hard trainen, eten en slapen en dan laat ik jullie weer wat weten.

groetjes
Michel

exarchos zei:
Ik hoop voor je dat je idd niet teveel vet aanzet, dus ben benieuwd hoe het gaat uitpakken met oa cardio, misschien kun je later in de kuur je eiwitten wat opschroeven en je carbs te verlagen?!

Succes ermee!!! en hou ons op de hoogte

ja ben ik ook zeker benieuwd naar! de vorige keer had ik ongeveer 5 kilo vet aangezet en dat ga ik proberen te beperken naar 2 kilo.

eiwitten ga ik niet verhogen, denk niet echt dat dat nodig is als je kijkt hoeveel eiwitten ik binnen krijg. en ik hou gewoon goed de spiegel in de gaten, als ik vetter word gaan de koolhydraten zeker direct naar beneden.

groetjes
Michel

Succes!
Een nette kuur waarvan de hoeveelheden zeker beschaafd zijn. Ik ben benieuwd naar de resultaten.
Wanneer gaat de naald erin? Laat effe weten hoe je het vond. Ik leed aan spontane kringspierverkramping door angst. Maar het stelt geen **** voor zo’n naald in je been, je voelt er niks van. :rolleyes: :)

Lauw zei:
Succes!
Een nette kuur waarvan de hoeveelheden zeker beschaafd zijn. Ik ben benieuwd naar de resultaten.
Wanneer gaat de naald erin? Laat effe weten hoe je het vond. Ik leed aan spontane kringspierverkramping door angst. Maar het stelt geen **** voor zo’n naald in je been, je voelt er niks van. :rolleyes: :)

dank je wel kerel! zoals je in me 2e post kan lezen is het injecteren al gelukt, was echt een fluitje van een cent. stelt inderdaad totaal niks voor. ik heb gekozen voor me reet ipv me been, aangezien me vriendin toch injecteert. dus dan leek me billetjes het beste :)

Sorry, ik had je 2de post effe gemist. :rolleyes:
Beter dat je vriendin het doet, de bil verdient toch voorkeur boven het been (minder bloedvaten enzo).
Succes! Keep us posted. :)

yo bro, spuiten kun je 'gewoon' in hartje A'dam halen, heb ik ze zelf ook vandaag, bij de DA anex apotheek in leidsestraat, gewoon zeggen wat je wil en zo klaar ;) :D

Suc6 bro!! leuk logje,ben erg benieuwd wat je gaat doen een maatje van mij doet dezelfde kuur en zit nu in week 8 en heeft al ruim 10,5kg gepakt

Succes man ben benieuwd hoeveel schone massa je gaat pakken

ScHrOeFjE zei:
Suc6 bro!! leuk logje,ben erg benieuwd wat je gaat doen een maatje van mij doet dezelfde kuur en zit nu in week 8 en heeft al ruim 10,5kg gepakt

dank je wel gozer, dat klinkt niet verkeerd! al realiseer ik me wel dat me winst wat minder zal zijn omdat me cal niet zo hoog liggen.

groetjes

Lauw zei:
Sorry, ik had je 2de post effe gemist. :rolleyes:
Beter dat je vriendin het doet, de bil verdient toch voorkeur boven het been (minder bloedvaten enzo).
Succes! Keep us posted. :)

maakt niet uit gozer :) ja ik ben wel blij dat ik hulp heb me van me vriendin, het is toch inderdaad makkelijker injecteren in de bil dan in het been

exarchos zei:
yo bro, spuiten kun je 'gewoon' in hartje A'dam halen, heb ik ze zelf ook vandaag, bij de DA anex apotheek in leidsestraat, gewoon zeggen wat je wil en zo klaar ;) :D

oke thanks gozer! weet ik dat weer voor de volgende keer. die had ik nog niet geprobeerd

Latin spirit zei:
oke thanks gozer! weet ik dat weer voor de volgende keer. die had ik nog niet geprobeerd

Nou je hebt er nu toch al 100 besteld neem ik aan:) Daar kun je nog wel een paar kuurtjes mee zetten;)

Johny zei:
Nou je hebt er nu toch al 100 besteld neem ik aan:) Daar kun je nog wel een paar kuurtjes mee zetten;)

jaaa precies denk toch wel een kuur of negen.... ben ik de komende vijf jaar wel zoet mee :D

Hee Latin.
Ik had je log nog niet gezien, maar ik ga em zeker volgen.

Succes gozer!
Ben benieuwd.

Vorderingen na 2,5 week

We zijn inmiddls al weer tweeenhalve week verder en woog gisteren 95.6 kilo. Dat betekent een gewichtstoename van ruim 6 kilo. Tuurlijk jongens, daar zit ook veel vocht en vet bij maar ook al is de helft spier, dan nog mag ik spreken van een toename van 3 kilo in twee en halve week. Iets waar ik erg blij mee ben, zeker gezien de lage hoeveelheden die ik gebruik.

Eigenlijk ga ik met gemengde gevoelens de volgende week in, zaterdag is namelijk me laatste dbol inname, dus ik verwacht een bepaalde terugslag. In mijn ogen heb ik me tot nu behaalde gains namelijk te wijten aan de dbol. Anderzijds zal het niet lang meer duren totdat de nandrolone zijn werk gaat doen dus daar kijk ik ook wel weer naar uit. Ik ben dus erg benieuwd naar mjin resultaat volgende week.

Volgens mijn vriendin ging het prikken deze week minder vlotjes dan vorige week, ik heb er echter niks van gemerkt en ik heb na me injecties ook vrijwel geen spierpijn meer.

Trainingen gaan echt weer super, echt een perfecte pomp en ook de oefeningen voelen heerlijk aan. Ik moet jullie wel bekennen dat ik mijn cardio na mijn training deze week een beetje afgeraffeld heb en dat is een beetje te zien want ik schat dat mijn vet ietsjes omhoog is geschoten. In plaats van dit te compenseren met minder eten ga ik toch meer cardiooen.

Voeding heb ik na vorige week iets omhoog gegooit, vooral mijn carbs, omdat ik echt heel erge honger heb. Schat nu dat ik tussen de 4 en de 5000 calorieen naar binnen krijg.

Ik train al sinds twee weken niet meer in haltershirtjes om me snelle groei zo goed mogelijk te verbergen, echter elke dag komen er veel jongens op de gym naar me toe die zeggen dat ik giga hard ga en dat is ook zo. Zelfs op mijn werk waarbij ik in pak loop valt het mijn collega’s op, dus ff oppassen nu haha

Tot zover weer mijn update voor deze week

Trainze jongens

Laatst bewerkt:
grappa zei:
Hee Latin.
Ik had je log nog niet gezien, maar ik ga em zeker volgen.

Succes gozer!
Ben benieuwd.

leuk gozer! net zoals jij (zoals je misschien nog weet is onze kuur vrijwel identiek aan elkaar) heb ik tot nu toe al mooie resultaten gehaald. wederom het bewijs dat veel niet altijd beter is!

"Ik train al sinds twee weken niet meer in haltershirtjes om me snelle groei zo goed mogelijk te verbergen, echter elke dag komen er veel jongens op de gym naar me toe die zeggen dat ik giga hard ga en dat is ook zo. Zelfs op mijn werk waarbij ik in pak loop valt het mijn collega’s op, dus ff oppassen nu haha"

heh heh, dat herken ik, liep zelf altijd goed losjes in de kleren, en veel met lange mouwen tijdens de kuur....

suc6 bro

haha precies gozer, ik heb al waarschuwingen te pakken gehad omdat ik in het verleden wat snoep daar heb uitgedeeld :D en ze zjin daar niet gek op gebruikers, echt een commerciele sportschool. en helaas zien ze dan gasten zoals wij liever gaan dan komen...

Terug
Naar boven