- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bencher zei:seg latin, wat waren je stats voor de kuur en wat zijn ze nu? cm armen, top bench....
rug, biceps, terwijl mijn rug zeker niet massief is, biceps daarentegen wel.
) maar voor de zomer gaat daar verandering in komen.
japy zei:Super Latin!
Gaat perfect zo te horen.
Ik zie net dat je, voordat je begon, ongeveer dezelfde stats had als mij!
Wel een ideetje voor mij als tweede bulkkuurtje![]()
Echt goed dat je met zulke relatief lage doseringen toch zo goed vooruit gaat!
Laat ook ff weten hoe het na da kuur gaat![]()

Latin spirit zei:jep, je hebt gelijk elmo. soms focus is ik me idd teveel op de honderd. 7,5 kilo massa voor zo'n lichte kuur is natuurlijk al heel erg netjes en mag daarom eigenlijk niet klagen
warrior zei:neem 2 maanden rust en herhaal de kuur dan ben je wel 103 kilo oke
Elmo zei:Gebruik toch je verstand man; 't is geen sprintwedstrijd.

Maar je hebt het tot nu toe toch heel netjes gedaan en bent weer een stap verder!!`warrior zei:neem 2 maanden rust en herhaal de kuur dan ben je wel 103 kilo oke

Roy zei:Ik begrijp wat je bedoeld, 100kg is toch een soort van mijlpaal om te behalen, had ik zelf ook. En idd, heb je de 100 gehaald, wil je al gauw naar de 110 hoorMaar je hebt het tot nu toe toch heel netjes gedaan en bent weer een stap verder!!
Succes verder met je nakuur en het behouden van je kilo's!
MartiNs zei:
Latin spirit zei:absoluut kerel, de definitie is bij mij altijd een probleem geweest en zal het ook altijd blijven door mijn genetische aanleg, maar alles is wel stukken voller en groter geworden.
nu dus zoveel mogelijk proberen te behouden en over een maand of twee flink aan m'n definitie gaan werken
MartiNs zei:Ha beter zeg!! Goed voor elkaar!
Zelf snap ik er niks van, heb nu 3 weken gehad en zo'n 7 a 8 kilo gepakt, maar ik zie er vreemd genoeg weinig van in de spiegel![]()
Komt dat omdat het bijna allemaal nog vocht is ofzo??
En ook al is het vocht, 8 kilo moet toch te zien zijn lijkt me?
(heb bijna dezelfde kuur als jou, alleen 6 week dboll 30mg per dag en 10 week test/deca)
grappa zei:Hehe dat had ik ook, ik kon ff geen genoeg krijgen van m,n spiegelbeeld.
Ik werd zowat geil van mezelf.

MartiNs zei:Zelf snap ik er niks van, heb nu 3 weken gehad en zo'n 7 a 8 kilo gepakt, maar ik zie er vreemd genoeg weinig van in de spiegel![]()
Komt dat omdat het bijna allemaal nog vocht is ofzo??
En ook al is het vocht, 8 kilo moet toch te zien zijn lijkt me?
(heb bijna dezelfde kuur als jou, alleen 6 week dboll 30mg per dag en 10 week test/deca)
Roy zei:Als je na je kuur bijv. 5 kilo overhoud (spier), ben je wel een stap verder, maar geen grote sprongen. Het komt met de jaren, stapje voor stapje...Gewoon volhouden!!