reusje20
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maatje van mij heeft 11kg gepakt in 10wkn deca 200mg en testo 250mgLatin spirit zei:als alles 150 % in orde is dan moet alles ook wel goed gaan. anders is er flink iets mis. door middel van deze log wil ik aantonen dat je met minimale hoeveeleheden goed resultaat kan halen.

).Latin spirit zei:wat een ongeduldige sl*tten zijn jullie ook he![]()
we zitten nu aan het einde van week 5 als ik het goed heb en alles gaat nog steeds perfect. de grootste groei is er nu echter duidelijk wel uit. mijn gewicht schommelt op het moment rond de 97 kilo.
merkte vorige week dat mijn gewicht stabiel blijft, dus heb mijn trainingen wat aangepast. ik heb namelijk een hele lange tijd geexperimenteerd met hoge reps (15-20) om te kijken hoe dat gaat. en daar heb ik me eerste 8 kilo'tjes van me kuur mee gewonnen, dus ik kan wel zeggen dat het een succes is.
ben sinds deze week weer met lage reps gaan trainen (6-12) op basis van pyramide en ik moet zeggen het blijft toch wel mijn favoriete manier van trainen blijft. ben duidelijk sterker geworden met alle oefeningen vergeleken met een maand of drie terug, dus ik ga zeker vaker experimenteren met hogere reps. doordat ik mijn training compleet heb omgegooit in zowel reps, als intensiteit, als de spiergroepen die ik op een dag train hoop ik een extra prikkel te creeeren, waardoor ik toch nog een paar kilootjes mee kan pikken. hoop nog steeds de magische honderd te halen aan het einde van me kuur (was gisteren na twee liter water drinken ruim 98 kilo).
ook me voeding blijf ik nog steeds redelijk houden en me cardio hou ik er nog steeds in. met groot succes overigens, want ik ben een stuk minder vet geworden dan de vorige massakuur dus ik kan het jullie alleen maar aanraden. vooral de mensen die behoorlijk de neiging hebben om vet aan te zetten.
gelukkig zijn de feestdagen weer achter de rug dus het wordt weer tijd voor wat structuur in me leven. heb toch wel het idee dat een groot deel van me stabiliteit in gewicht te wijten is aan de feestdagen helaas.
helaas moet ik over 2 weken nog een weekend naar belgie voor me werk, dus er gaat een hele tas volgestampt met proteine rijk voedsel mee dat begrijpen jullie wel natuurlijk.
overigens kan ik duidelijk zien dat de gains die ik aan het begin van mijn kuur gehaald grotendeels zijn te wijten aan de dbol want eigenlijk op het moment dat ik daar mee klaar was (vanaf week 4) was er duidelijk minder groei.
al met al dus nog steeds niet tegenvallend voor zulke lichte doseringen.
gr
Michel
praetorian zei:Klinkt goed allemaal!
Ik ga in februari beginnen met 400 mg test 8 weken en laatste 6 weken winstrol...ik heb het al in huis...alleen moet nog ff w88 tot ik mijn nakuur binnen heb!
Grtz
MartiNs zei:Ok dan klinkt goed allemaal!
Maar had je achteraf niet wat langer D-boll willen gebruiken dan?
Gr. Martin

praetorian zei:Ik heb testen-100 en er zit 2 ml per vail en dat word dus twee keer per week spuiten in totaal dus 400 per week
die winstrol heb ik nog over van vorige keer dus ga daar maar voor! ik wil liever wat drogere massa en wat harder uit mijn kuur komen...
praetorian zei:enanthaat is het! Ja ik ga dat ook wel doen denk ik! alleen ben ik nog niet begonnen! wil eerst alles binnen hebben! Ik wou nu al beginnen maar mijn maatje(ENERGY) zegt dat ik moet w88 tot ik alles binnen heb dus doe ik dat ook!![]()