Fitness Seller

kuurlog dbol, test enanthaat, deca

Ja en dan is het menens!!

maar eh...we gaan een beetje offtopic hiero! !!!! opdonderen allemaal ;)

• Topic Starter Topic Starter
Willen jullie ff kappen met mijn topic te vervuilen met die onzin thanks dames!

Ik had ze ook al verteld dat ze moesten kappen! maar eh krijgen we nog te horen hoe het nu gaat?

Ik begin trouwens te twijfelen tussen winstrol en EQ! Denk dat ik toch maar voor EQ ga en dan die winstrol aan het eind ga nemen laatste 4 weken ofzo? heb daar namelijk nog iets van 100 van liggen:)

haha ik heb net vier dagen terug een update gegeven kerel, wil je een soort big brother ofzo :D

zou inderdaad test enanthaat met eq doen en aan het einde winstrol zodat je direct met je nakuur kan beginnen

Succes Latin, wrede log om te lezen.
En goede gains he! :D

dank je wel vriend, hou jouw log ook goed bij ;)

zeker goede gains voor zeer beschaafde hoeveelheden

Ja ik denk dat dat het beste is! alleen ik wil zo snel mogelijk beginnen en het is allemaal zooowww duur!! Ik ben arme student :(

gellukig heb ik de test en winny al :)

Grtz

ja jongen maar waar een wil is is een weg!

Dat is waar! Ik moet gewoon nog ff een maandje w88 en dan kan ik gaan kuren zoals het hoort :)

dat kan je dan beter inderdaad doen, dan maar ff geduld maar dan doe je het wel goed. en hou een logje bij, vinden wij wel leuk hiero ;)

halverwege week 7

oke jongens, we zijn nu halverwege week zeven en de weegschaal gaf 97,8 kilotjes aan. dat betekent 800 gram spierwinst in de laatste twee weken, dus we kunnen wel duidelijk stellen dat de groei eruit is. ik heb dit natuurlijk al een beetje zien aankomen met de weinige hoeveelheden die ik gebruik en ik vind het ook niet vervelend hoor. bijna 9 kilo voor zo'n dusdanige lichte kuur vind ik nog steeds niet verkeerd, dus je hoort me zeker niet klagen.

nou zouden jullie je afvragen, waarom blijf je dan doorgaan als je twee weken stabiel bent? nou omdat ik denk dat ik mijn gewonnen massa beter ga vasthouden. als ik nu stop, dan is me massa nog vers en zal ik het imo minder makkelijk vasthouden.

overigens heb ik het idee dat ik de laatste week weer iets harder aan het worden ben, maar ik denk zelf dat dat te maken hebt met het laatste vocht van de dbol die uit me lichaam is.

cardiooen bevalt me nog steeds prima, me conditie is nog nooit zo goed geweest (wat normaal tijdens het kuren echt k*t is), dus ik kan het jullie nog steeds aanraden.

ik vreet nog steeds als de beesten, dus dat zit ook wel goed.

injecteren verloopt nog steeds vlekkeloos, al heb ik nu een beetje spierpijn van me laatste injectie doordat me lieve vriendinnetje druk was met het zoeken naar het watje met alcohol wat ze had klaargelegd tijdens het terugtrekken van de naald, gevolg: ze trok hem er scheef uit, jongens dat is geen fijn gevoel :D

gebruik me spullen van Norma (deca) en Aburahain (test) en zijn imo echt prima spullen.

wel lijkt het alsof me libido nog steeds aan het toenemen is, ook al had ik geen negen kilo met deze kuur gewonnen dan nog was het de moeite waard geweest met alles wat ik de laatste 7 weken op seksueelgebied met mijn vrouwtje heb gedaan :D . het heeft daarom ook zeker een bepaalde toegevoegde waarde op je coïtusleven.

nou rukkers ik vind het weer genoeg voor nu, ga maar weer eens aan het werk.

succes nog in je laarste fase van je kuur, maar ik denk dat je nog wel weer 800 gr pak hoor gr warrior

warrior zei:
succes nog in je laarste fase van je kuur, maar ik denk dat je nog wel weer 800 gr pak hoor gr warrior

tsja ik zit er aan te denken om me laatste weken een beetje een boost te geven door 400 gram deca, 500 gram test en 35 gram dbol te nemen, is bij elkaar toch weer goed voor zo'n 935 gram, dus bijna een kilo winst :D

maar thanks kerel, gewoon ff goed blijven knallen (ik blijf nog steeds hopen op de 100) :)

Top dat het zo lekker gaat Latin.
Ik lees eigenlijk zo,n beetje de zelfde dingen als bij mezelf.

Bereid je wel voor op een klein dipje hoor.
Ik heb me toch effe de "incredible shrinking man" gevoeld na m,n kuur.
Maar uiteindelijk toch 5 harde kilo,s gegaind en ik wordt nu alweer zwaarder.

Cheers!

grappa zei:
Top dat het zo lekker gaat Latin.
Ik lees eigenlijk zo,n beetje de zelfde dingen als bij mezelf.

Bereid je wel voor op een klein dipje hoor.
Ik heb me toch effe de "incredible shrinking man" gevoeld na m,n kuur.
Maar uiteindelijk toch 5 harde kilo,s gegaind en ik wordt nu alweer zwaarder.

Cheers!

dank je wel kerel!

jep ik hou daar al absoluut rekening mee en ga dat zoveel mogelijk proberen te ondersteunen met pro male en creatine!

seg latin, wat waren je stats voor de kuur en wat zijn ze nu? cm armen, top bench....

Terug
Naar boven