Pongo
Cool Novice
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Thanks, welkom beide!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, welkom beide!

Welkom aan de nieuwe mensen
Update week 1: the day after (part 2)
De hele dag niks binnen kunnen houden, zelfs water was bijna niet te verdragen. In totaal zo'n 10x over de wc gehangen en bijna de hele dag geslapen. Nu net een paar lange vingers op en dat gaat nu nog wel, voel me gelukkig niet meer zo beroerd als eerder vandaag. Hoop dat het morgen over is en dan flink kan bunkeren want ga vandaag niet boven een paar 100 kcal uitkomen.
De injectieplaats voelt eigenlijk prima, minder stijf dan vannochtend en haast bijma geheel weggetrokken, dus daar ben ik wel erg blij mee.
Ik baal wel van dit begin, had liever gehad dat mijn been stijf was en ik me verder prima voelde. Heb een paar keer tijdens het over de wc hangen gedacht: "Waar de f**k ben ik aan begonnen?" Maar it all gets better. Hoop ik.
Leuk, welkom!
Thanks man! Ah wat goed, wat was voor jou de overweging om mee te doen aan de Haarlem studie?Je verwoord het erg goed.
Ik doe zelf ook mee met de Haarlem studie. Heb mijn kuur al afgerond en mijn derde afspraak staan op 24 mei.
Je mag trots op jezelf zijn hoe goed je het allemaal voorbereid hebt.
Wel gek dat je zo misselijk was de volgende dag. Hoor je eigenlijk nooit iemand over klagen. Heb mijn twijfels of het wel door het spuiten zelf komt.
Is het onder tussen al over?

Inderdaad klote, maar dankjewel!
Gaat alweer een stuk beter, verhoging is gaan liggen, maag is nog een beetje upset door het overgeven en de hele dag vrijwel niks eten gisteren. Ben nu langzaam wat eenvoudig droog eten aan het introduceren en hopen dat het vanmiddag stabiliseert en dan voluit kan eten

Staat sowieso pas weer voor morgen op de planning, gelukkig