MuscleMeat

Kuurlog - Pongo zet zich in voor de wetenschap

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Update week 1: Eerste injectie dag

Ik werd vannochtend wakker en het eerste wat ik dacht was: "Het is vandaag prikdag!". 'S avonds zou het gebeuren, ik ging stoppen met naturel zijn, best wel spannend zo alles bij elkaar. Met mijn vriendin afgesproken dat ik wacht tot zij ook thuis is van het werk met prikken aangezien ik eerder thuis zou zijn. Zij vind het ook best wel spannend en wou er graag bij zijn de eerste keer.
Uit mijn werk moest ik nog even wachten voordat ik eten kon koken dus heb toen maar vast de spuit geladen omdat ik er iets mee moest doen. Eerst 1 ml masteron en vervolgens 1,5 ml testosteron.

Na het eten de spullen klaargelegd op de tafel naast het bed, tijdens het klaarleggen de spuit in mijn hand gehouden om deze een beetje op te warmen omdat ik begrepen heb dat warmere gear minder injectiepijn geeft. Broek uitgetrokken, rechter been gestrekt op bed, been gereed maken, spuit gereed maken.

En dan het moment dat je moet prikken, shit een beetje onzeker, toch nog 1x opzoeken waar het nou moest. "Ohja zo moest het." Spuit weer gereed maken, op de huid zetten en dan prikt dat toch wel een beetje. Kreeg toen een beetje trilhandjes. Vervolgens de spier induwen en daar voelde ik eigenlijk helemaal niks van.
Aspireren, geen bloed, okay let's do this. Heel langzaam de vloeistof geinjecteerd, de naald nog een tijdje laten zitten, alcohol doekje gepakt en de naald eruit getrokken waarbij er een druppeltje bloed uitkwam, vervolgens het doekje erop geduwd en zo voor een minuut, of misschien 2 minuten, blijven zitten.
Direct daarna een warme douche genomen en mijn rechter quad gemasseerd. Nu lekker met jogging broekje op de bank ontspannen en toch wel een beetje een apart gevoel.

Voel nu helemaal niks aan mijn been eigenlijk, maar zal morgen vast wel flink last hebben door het feit dat het virgin muscle is. Ibuprofen heb ik al klaar liggen :lol:
Morgen zal ik het updaten.

Haha wel geinig om te lezen denk dat bij mij net zo gaat ben benieuwd succes

Mooie post brah

In! Leest lekker die verhalen

Update week 1: The day after (part 1)

Het begint al lekker, vannacht eerst best prima geslapen. Rond 4 uur werd ik wakker met een beetje misselijk gevoel. Plassen, wat drinken, verder slapen. Toen om half 6 weer wakker. Nog steeds beetje misselijk, nog maar keer plassen en wat drinken. Om 6 uur de wekker van mijn vriendin en toen voelde ik me toch wel aardig beroerd. Om 7 uur het bed uit moeten springen om over te geven en nu net om 7:45 weer. Ik had gehoopt er geen last van te hebben maar mijn lichaam is het geloof ik niet eens met de toediening van exogene stoffen. Ik hoop dat het niet te lang aanhoudt en het alleen bij de eerste keer blijft :rolleyes:

Mijn rechter dijbeen voelt wat stijf, alsof ik er een harde trap op heb gekregen, de vastus lateralis is aardig hard maar verder niet opgezwollen. Had gehoopt het er vandaag er een beetje uit te lopen/fietsen oid maar het ziet er niet naar uit.

in!

In! Mooie stukjes tekst!
Succes man

Welkom aan de nieuwe mensen :D

Update week 1: the day after (part 2)

De hele dag niks binnen kunnen houden, zelfs water was bijna niet te verdragen. In totaal zo'n 10x over de wc gehangen en bijna de hele dag geslapen. Nu net een paar lange vingers op en dat gaat nu nog wel, voel me gelukkig niet meer zo beroerd als eerder vandaag. Hoop dat het morgen over is en dan flink kan bunkeren want ga vandaag niet boven een paar 100 kcal uitkomen.

De injectieplaats voelt eigenlijk prima, minder stijf dan vannochtend en haast bijma geheel weggetrokken, dus daar ben ik wel erg blij mee.

Ik baal wel van dit begin, had liever gehad dat mijn been stijf was en ik me verder prima voelde. Heb een paar keer tijdens het over de wc hangen gedacht: "Waar de f**k ben ik aan begonnen?" Maar it all gets better. Hoop ik.

In!

Je verwoord het erg goed.
Ik doe zelf ook mee met de Haarlem studie. Heb mijn kuur al afgerond en mijn derde afspraak staan op 24 mei.

Je mag trots op jezelf zijn hoe goed je het allemaal voorbereid hebt.

Wel gek dat je zo misselijk was de volgende dag. Hoor je eigenlijk nooit iemand over klagen. Heb mijn twijfels of het wel door het spuiten zelf komt.

Is het onder tussen al over?

Welkom aan de nieuwe mensen :D

Update week 1: the day after (part 2)

De hele dag niks binnen kunnen houden, zelfs water was bijna niet te verdragen. In totaal zo'n 10x over de wc gehangen en bijna de hele dag geslapen. Nu net een paar lange vingers op en dat gaat nu nog wel, voel me gelukkig niet meer zo beroerd als eerder vandaag. Hoop dat het morgen over is en dan flink kan bunkeren want ga vandaag niet boven een paar 100 kcal uitkomen.

De injectieplaats voelt eigenlijk prima, minder stijf dan vannochtend en haast bijma geheel weggetrokken, dus daar ben ik wel erg blij mee.

Ik baal wel van dit begin, had liever gehad dat mijn been stijf was en ik me verder prima voelde. Heb een paar keer tijdens het over de wc hangen gedacht: "Waar de f**k ben ik aan begonnen?" Maar it all gets better. Hoop ik.

Pff klote man!

Veel beterschap!

Hee Pongo,
Hoe is het vandaag met je?

Leuk, welkom!
Je verwoord het erg goed.
Ik doe zelf ook mee met de Haarlem studie. Heb mijn kuur al afgerond en mijn derde afspraak staan op 24 mei.

Je mag trots op jezelf zijn hoe goed je het allemaal voorbereid hebt.

Wel gek dat je zo misselijk was de volgende dag. Hoor je eigenlijk nooit iemand over klagen. Heb mijn twijfels of het wel door het spuiten zelf komt.

Is het onder tussen al over?
Thanks man! Ah wat goed, wat was voor jou de overweging om mee te doen aan de Haarlem studie?

Als je googled op testflu vind je er wat dingen over. Je hormoonhuishouding zou invloed hebben op je immuunsysteem en laat ik nou net afgelopen weekend bij mijn ouders langs te zijn geweest terwijl mijn vader de griep had. Mogelijk is dit dus gewoon tot uiting gekomen door het in de war schoppen van mijn hormoonhuishouding :p
Pff klote man!

Veel beterschap!
Inderdaad klote, maar dankjewel!
Hee Pongo,
Hoe is het vandaag met je?
Gaat alweer een stuk beter, verhoging is gaan liggen, maag is nog een beetje upset door het overgeven en de hele dag vrijwel niks eten gisteren. Ben nu langzaam wat eenvoudig droog eten aan het introduceren en hopen dat het vanmiddag stabiliseert en dan voluit kan eten :D

Lekker man, ook al in staat om te trainen?

Goeiemorgen, hoe voel je je? Vandaag beesten?

Jouw sig :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven