Fitness Seller

Kuurlog - Pongo zet zich in voor de wetenschap

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Goeiemorgen, hoe voel je je? Vandaag beesten?
Goede avond, stuk beter. Nog niet optimaal, dus even een rustige training gedaan. Vandaag en morgen goed eten en dan zondag wat volume draaien.
Mijne?

Update week 1: Verdelen
Ik heb besloten om de dosis te verdelen over 2x prikken. Dit omdat de eerste keer niet zo lekker viel, zoals te lezen is in mijn eerdere posts.
Nu kan ik gelijk kijken of ik hier beter op reageer (dus niet ziek wordt), ookal is de kans aanwezig dat het toeval was, of dat het alleen bij de eerste keer blijft.

Dit doe ik door de verdelen op dinsdag en vrijdag. De eerste prik beschouw ik als front-load en vandaag is het vrijdag dus mocht ik weer prikken.

Eerst uit mijn werk even lekker gegeten, daarna wezen sporten wat niet helemaal top ging door de afgelopen paar dagen.

Uit de sportschool mijn handen goed wassen, nog een keer goed wassen. Alle spullen weer klaarleggen; optreknaald, zetnaald, spuit, alcoholdoekje, vial test, vial mast. Maar nu is het wat ingewikkelder, 0,5 ml mast is niet zo'n probleem om af te meten aangezien het per halve ml aangegeven aangegeven is op de spuit.
0,75 ml is net wat beter kijken. Eerst maar uit praktisch oogpunt de mast opgetrokken. Vervolgens de test met wat goed kijken.

De naalden gewisseld. Ditmaal is mijn linker been aan de beurt, enthousiast mijn been omhoog gegooid en de naald mijn been in gedrukt wat eigenlijk weer zonder pijn ging, ook was er psychisch een stuk minder weerstand en minder onzekerheid dan afgelopen dinsdag. Aspireren, geen bloed, spuiten maar. Langzaam de 1,25 ml erin laten lopen. Naald even laten zitten en toen ik eraan dacht voelde ik de naald er opeens inzitten :o.
Nadat ik de naald eruit had getrokken kwam er een mini druppeltje bloed uit, ff het alcoholdoekje erop gedrukt en toen een warme douche genomen. Linker been een beetje gemasseerd en hij lijkt al wat gevoeliger dan de rechter was na de eerste inject. Dus dit kan misschien wel eens een vieze worden...

Rechterbeen gaat eigenlijk prima, voelt nog een beetje als DOMS na een goeie sessie squats.

Morgen rapporteer ik wel of ik weer doodga van de kotsziekte of niet.

Daarbij moet ik wel vermelden dat mijn vriendin me als een waar schatje heeft verzorg :D

Laatst bewerkt:
Goed verhaal weer man,
(Wat) train je morgen?
Neem aan dat je test/mast voor de A:E hebt genomen. Toevallig ook Primo overwogen ipv mast? Zo ja waarom toch de keuze voor mast(zag het zo niet in je begin post staan dus vraag het even)

Damn die studie is wel ideaal om even lekker verantwoord te kure , onder het motto wetenschap wolla!

Je zei dat je gear ook getest werd. Heb je een uitslag? Krijg je te horen of je premium shit aan' injecten bent, want dat zou helemaal de bom zijn.

Goed verhaal weer man,
(Wat) train je morgen?
Neem aan dat je test/mast voor de A:E hebt genomen. Toevallig ook Primo overwogen ipv mast? Zo ja waarom toch de keuze voor mast(zag het zo niet in je begin post staan dus vraag het even)
Heb inderdaad ook primo overwogen voor de A:E, maar de lage dosering en dus vele milliliter, de prijs ervoor en de kans dat het geen primo bevat zoals ik veel lees (of dit nou waar is, is een tweede) stonden me tegen.

Mast is een stuk androgener dan primo en kan dus een stuk lager gedoseerd worden volgens Cools :)

Vandaag geen training, train 3x per week, morgen squat bench en veel deadlift.
Damn die studie is wel ideaal om even lekker verantwoord te kure , onder het motto wetenschap wolla!

Je zei dat je gear ook getest werd. Heb je een uitslag? Krijg je te horen of je premium shit aan' injecten bent, want dat zou helemaal de bom zijn.
Ja dat was ook mijn overweging inderdaad om mee te doen.
De uitslag van de gear krijg ik wel, maar zal pas zijn nadat ik al klaar ben. Eerst worden alle monsters verzameld uit praktisch oogpunt. Ik weet dus achteraf pas of ik premium shit heb geinjecteerd of sla olie.

Ja dat was ook mijn overweging inderdaad om mee te doen.
De uitslag van de gear krijg ik wel, maar zal pas zijn nadat ik al klaar ben. Eerst worden alle monsters verzameld uit praktisch oogpunt. Ik weet dus achteraf pas of ik premium shit heb geinjecteerd of sla olie.

dat is ook niet erg handig, straks spuit je rommel in je kont voor niets.

dat is ook niet erg handig, straks spuit je rommel in je kont voor niets.
Dat is sowieso het risico toch? ;)
Hoeveel keer mag je mee doen aan het experiment? :D
Ik neem aan één keer.
volgens mij 1 kuur, daarna gaan ze je tot een jaar na dato monitoren geloof ik.
Je monitoren je gedurende 1 jaar. Dus de laatste controle is 1 jaar na het begin van de kuur. Ik zal dus volgend jaar eind maart/begin april mijn laatste controle hebben.

Update week 1: The day after prikdag 2
Vannacht weer goed geslapen, keer eruit geweest om te plassen maar dat doe ik vaker. Voelde me toen wel aardig uitgedroogd en had even een glas water gedronken. Uiteindelijk 's ochtends door de wekker wakker geworden en met wat hoofdpijn opgestaan. Ik dacht even "Oh shit niet weer". Waarna ik er vrij snel achter kwam dat het raam de hele nacht dicht had gezeten en dan word ik altijd wakker met hoofdpijn. 2 paracetamol erin, flink wat water en een raam open. 20 minuten later ging het weer helemaal prima en heb ik goed ontbeten. Linker quad voelde helemaal prima en alsof er niks gebeurd was. Vandaag weer helemaal goed gegeten tot nu toe.

Totaal geen last vandaag van de exogene middelen in mijn systeem, blijf uit voorzorg gewoon 2x per week prikken aangezien ik het niet erg vind om te doen eigenlijk. Mijn rechterquad is zo goed als hersteld van de prik van dinsdag. Mijn linker quad begint nu een beetje te voelen naar spierpijn dus zal morgen nog wel wat stijver zijn... The journey continues :D

Waarom geven ze je niet de uitslag van de gear vooraf? Is dat een soort van onderzoeksvariabele, om mogelijke placebo effecten te meten? Anders lekker mooi dat ze weten dat je wokolie in je aars aan't prikken bent voor 25 weken. Ze gaan toch bepaalde waarde meten en die moeten ze in context plaatsen? Als ze meten dat al je bloedwaarden onveranderd zijn dan is toch je eerste vraag: wat ben ik aan't injecteren dan? Of is dat een no-go area qua gesprek?

Zij hebben iig wel een mooie database van UG gear en kwaliteit. Even een usb stickie meenemen en ruilen voor de doctors laptop.

Waarom geven ze je niet de uitslag van de gear vooraf? Is dat een soort van onderzoeksvariabele, om mogelijke placebo effecten te meten? Anders lekker mooi dat ze weten dat je wokolie in je aars aan't prikken bent voor 25 weken. Ze gaan toch bepaalde waarde meten en die moeten ze in context plaatsen? Als ze meten dat al je bloedwaarden onveranderd zijn dan is toch je eerste vraag: wat ben ik aan't injecteren dan? Of is dat een no-go area qua gesprek?

Zij hebben iig wel een mooie database van UG gear en kwaliteit. Even een usb stickie meenemen en ruilen voor de doctors laptop.
De onderzoeker vertelde mij in ieder geval dat ze de gear van deelnemers eerst gaan verzamelen en dan in één of twee keer naar het RIVM brengen.
Hun weten nu dus ook niet wat de inhoud van de producten is.

Week 2: hCG begin
Gister niets kunnen schrijven omdat er een probleempje was op dbb?
Anyways, na een slecht begin vorige week dinsdag, ging het vrijdag zonder problemen. Gister was het weer dezelfde dosering als vrijdag. 225 mg test, 100 mg mast.
Daarnaast ging vanaf gister hCG mee lopen. Het aanmaken van de hCG was nog lastig, ik had nog nooit een ampul gebroken en verdomd die dingen zijn nog best hard :D
Na eerst de ampul open gebroken te hebben 3 ml bacteriostatisch water opgetrokken, in de open hCG ampul wat bacwater gedaan en dit vervolgens weer opgetrokken. Ik heb lege steriele vials gekocht van 5 ml en hierin de hCG oplossing gedaan. Hieruit weer met een insulinenaald 0,3 ml opgetrokken en dit in mijn buik gezet. Een insulinenaald voel je dus echt helemaal niks van subcutaan. Na het uittrekken van de naald een beetje bloed dat met 2x deppen weg was. De vloeistof zelf leek haast een beetje branderig de minuten na injectie? Of ik heb me dat gewoon ingebeeld.

Hierna een spuit gereed gemaakt voor de intramusculaire injectie. Weer 0,5 ml mast en vervolgens 0,75 ml test. Dit even opgewarmd in de hand, rechter been weer omhoog, naald wisselen en vervolgens erin geprikt. Het aspireren was weer goed en toen kwam ik er achter dat ie niet echt mooi recht in mijn been zat zoals de eerste 2 keer, maar het was wel diep genoeg. Langzaam de olie erin laten lopen, naald even laten zitten. Met terugtrekken kwam er echt 1 mini druppeltje bloed uit, veel minder dan de vorige 2 keren.

Vandaag heb ik een klein blauw plekje op de injectieplek op mijn buik en mijn rechterbeen begint nu net wat spierpijn verschijnselen te vertonen.
Echt (bij)werkingen kan ik nog niks over zeggen, aangezien het pas een week loopt.

Bij de anabole poli hebben ze na heel wat moeite voor elkaar gekregen dat ze een onderzoek mogen doen na het herstel.
Ze kregen niet voor elkaar dat zij ook de anabole mochten aanleveren. Dit had voor het onderzoek beter geweest omdat dan iedereen hetzelfde gebruikte.
Ze laten de producten nu testen om alles terug te kunnen rekenen naar de hoeveelheid testestoren en daaruit maken ze een vergelijking wat iedereen gebruikt. Dit testen is erg duur daarom laat hij dit doen aan het einde als hij alles verzameld heeft.
Ze mogen 100 kandidaten onderzoeken. Dus als je nog aan wilt melden graag want ik ben ook benieuwd naar de lab testen

Als ze de gear mochten aanleveren stond er een wachtrij tot aan buiten.

Hoe werkt het dan met testen, moet je een extra vial kopen en die inleveren oid?

Ik dacht 1 ml uit de vial dat werd opgestuurd.

innn

Week 2: Vrijdag prikdag
De vrijdag was ik aardig vroeg klaar op het werk, gedoucht, naar huis gereden, omgekleed en gelijk naar de sportschool. Het was er heerlijk rustig dus op mijn gemakje de oefeningen kunnen doen. Uiteindelijk 1.5 uur gedaan over de training en aardig wat volume weggezet voor mijn doen.

Uit het sporten handen goed gewassen en alle spullen uit de kast en koelkast getrokken dat ik nodig had;
-Alcohol doekje
-Insuline spuit
-3 ml Spuit
-Optreknaald
-Zetnaald
-Vial met hCG oplossing
-Vial mast
-Vial test
Kort gezegd halve tafel vol.

0.3 ml hCG-oplossing opgetrokken in de slinpin en gelijk maar gezet in mijn buik. Vorige keer niet op gelet maar voelde nu de vloeistof in de huidplooi die ik vasthield echt uitstromen tussen mijn vingers, heel gek gevoel.

Vervolgens de 3 ml spuit voorzien van de optreknaald en de rest van de standaard procedure om de spuit geladen te krijgen met 0.5 ml masteron en 0.75 ml testosteron.
In de hand even opgewarmd en de optrek naald gewisseld voor de zetnaald. Het was vrijdag dus mijn linker been was weer aan de beurt. Been op bed gelegd en naald erop gezet, de huid doordrukken was weer even gevoelig, circa 1.5 cm gleed ie er zonder pijn in en toen opeens weer t gevoel alsof ik de huid doordrukte. Een beetje een scherp prikkend gevoel. Niet heel storend verder, dus gewoon doorgedrukt. Geaspireerd en de vloeistof er rustig ingedrukt.

Naald even half minuutje laten zitten en vervolgens uit mijn been getrokken. Druppeltje bloed dus doekje er even opgedrukt.
Toen in mijn boxershort de oven aangezet en de zoete aardappel geschild en in de oven geschoven en terwijl mijn zoete aardappelfrietjes lagen te bakken een warme douche genomen.

Qua fysiek lijk ik wat voller, maar dit komt denk ik voornamelijk omdat ik wat meer kcal binnenkrijg en dus minder plat sta. De batterij van de weegschaal is leeg dus kan mezelf niet wegen :rolleyes:

En ik had 's avonds een enorme crave naar zoet eten dus een halve appelvlaai gehaald en opgegeten.

Week 3: Pijnloos prikken
Gister was het dinsdag en week 3 ging dus in.
Eerst gesport en echt een sickening pomp gehaald, vorige training ook al!
Na het sporten alles klaargemaakt en de hCG subq gezet in mijn buik, de test-mast in mijn ???? been dit maal. De linker? Nee toch de rechter? Huh geen idee welke aan de beurt was, voorgaande keren wist ik precies welk been ik moest hebben omdat de ander dan nog beetje spierpijngevoel had. Maar ditmaal in mijn log op moeten zoeken welk been aan de beurt was. De rechter dus.

Injectieplaats klaargemaakt, naald erindrukken. En dit ging echt wonderbaarlijk goed. Voelde echt 0,niks. Halverwege het indrukken kreeg ik een spastistische samentrekking van de vastus lateralis wat een beetje een gek gevoel gaf, tijdens het injecteren van de vloeistof ook een kleine spasme in de vastus medialis. Geeft een gek beeld...
Bij het uittrekken van de naald geen bloed, dit was de beste inject tot nu toe!

Gisteren ook maar een nieuwe batterij gehaald voor de weegschaal want deze was al een paar weken leeg en moet toch wel mijn gewicht bij kunnen houden. Laatste keer dat ik me gewogen had woog ik 90.3. Dit was nog voor de laatst eindspurt met de cut. Bij de weging bij de eerste afspraak kwam ik op 88.5 kg uit op hun weegschaal. Wat redelijk overeen zou moeten komen met mijn eigen weegschaal.
Gisteravond woog ik 94.5 kg en vannochtend 93 kg. 4kg zwaarder dan met de intake meetdag.
Nu zal een deel darminhoud zijn omdat ik van 2400 kcal op 3000 kcal zit nu, maar ook een deel vocht?

Ik oog verder ook helemaal niet vochtig, eerder vasculairder dan paar weken terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven