Pongo
Cool Novice
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Goede avond, stuk beter. Nog niet optimaal, dus even een rustige training gedaan. Vandaag en morgen goed eten en dan zondag wat volume draaien.
Mijne?
Update week 1: Verdelen
Ik heb besloten om de dosis te verdelen over 2x prikken. Dit omdat de eerste keer niet zo lekker viel, zoals te lezen is in mijn eerdere posts.
Nu kan ik gelijk kijken of ik hier beter op reageer (dus niet ziek wordt), ookal is de kans aanwezig dat het toeval was, of dat het alleen bij de eerste keer blijft.
Dit doe ik door de verdelen op dinsdag en vrijdag. De eerste prik beschouw ik als front-load en vandaag is het vrijdag dus mocht ik weer prikken.
Eerst uit mijn werk even lekker gegeten, daarna wezen sporten wat niet helemaal top ging door de afgelopen paar dagen.
Uit de sportschool mijn handen goed wassen, nog een keer goed wassen. Alle spullen weer klaarleggen; optreknaald, zetnaald, spuit, alcoholdoekje, vial test, vial mast. Maar nu is het wat ingewikkelder, 0,5 ml mast is niet zo'n probleem om af te meten aangezien het per halve ml aangegeven aangegeven is op de spuit.
0,75 ml is net wat beter kijken. Eerst maar uit praktisch oogpunt de mast opgetrokken. Vervolgens de test met wat goed kijken.
De naalden gewisseld. Ditmaal is mijn linker been aan de beurt, enthousiast mijn been omhoog gegooid en de naald mijn been in gedrukt wat eigenlijk weer zonder pijn ging, ook was er psychisch een stuk minder weerstand en minder onzekerheid dan afgelopen dinsdag. Aspireren, geen bloed, spuiten maar. Langzaam de 1,25 ml erin laten lopen. Naald even laten zitten en toen ik eraan dacht voelde ik de naald er opeens inzitten
.Nadat ik de naald eruit had getrokken kwam er een mini druppeltje bloed uit, ff het alcoholdoekje erop gedrukt en toen een warme douche genomen. Linker been een beetje gemasseerd en hij lijkt al wat gevoeliger dan de rechter was na de eerste inject. Dus dit kan misschien wel eens een vieze worden...
Rechterbeen gaat eigenlijk prima, voelt nog een beetje als DOMS na een goeie sessie squats.
Morgen rapporteer ik wel of ik weer doodga van de kotsziekte of niet.
Daarbij moet ik wel vermelden dat mijn vriendin me als een waar schatje heeft verzorg

Laatst bewerkt:

? been dit maal. De linker? Nee toch de rechter? Huh geen idee welke aan de beurt was, voorgaande keren wist ik precies welk been ik moest hebben omdat de ander dan nog beetje spierpijngevoel had. Maar ditmaal in mijn log op moeten zoeken welk been aan de beurt was. De rechter dus.