Fitness Seller

Kuurlog Test. Prop./Test. Enth./Boldenone

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Jaja, nog een kleine 18 uur en ik mag weer. :)

Kuur:

Week 1-3 : 75mg Testosteron Propionaat /eod
Week 1-10 : 500mg Testosteron Enanthaat /wk
Week 1-10 : 400mg Boldenone /wk
Week 5-12 : 500IU HCG /wk

Week 11 : 20mg Nolvadex /D
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D + 50mg Chlomid /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Week 3-12 : 320mg Saw Palmetto /D
Week 16-19 : 700mg Mariadistel /D
Week 16-19 : 1500mg Tribulus /D

De Test. Enth. en de Boldenone zet ik 2x per week op zondag en woensdag. Billen en been zal ik daarvoor gebruiken. Voor de Test. Prop. zal ik schouders en triceps gebruiken.

Doel: Kwalitatievere massa pakken dan met m'n Test. Enth./DBoll kuur van afgelopen jaar. ;)

Ik zal jullie niet gaan vervelen met hele verhalen, maar heel simpel af en toe vorderingen neerzetten.

Time to grow again! :cool:

heel veel succes vriend, ik ga je log zeker volgen!

Veel succes, maak er wat van!

SUC6!! al zeg ik dit met gemengde gevoelens :D

ey maat, geef eens je huidige stats en foto's weten we tenm. wat meer en weten we ook wat je vorderingen zijn. succes.

ps. vraagje: wat is Saw Palmetto?
Die tribulus is iig niet echt kracht/massawinst te boeken he. Het werkt mss wel wat lichtelijk op je libido, maar verder niet veel.

tito raymond zei:
ey maat, geef eens je huidige stats en foto's weten we tenm. wat meer en weten we ook wat je vorderingen zijn. succes.

Die tribulus is iig niet echt kracht/massawinst te boeken he. Het werkt mss wel wat lichtelijk op je libido, maar verder niet veel.

met die tribulus kan je proberen je testikels op formaat te houden.
Saw Palmetto is voor de prostaat.

• Topic Starter Topic Starter
tito raymond zei:

Stats: 1.80m/83-85kg/9%.

Saw Palmetto is een prostaatbeschermer.

Tribulus is een tip van iemand om te gebruiken na je nakuur. Dus bedoeld om de lichte dip na m'n kuur op te vangen. :)

Succes J

Grew en go large;)

succes MrJ :thumb:

OK, ze zitten erin.

Een mix van 250mg Test. Enth. en 200mg Boldenone in m'n rechterbil, en 75mg Test. Prop. in m'n rechterschouder. Die laatste heb ik 2x moeten doen omdat bij de eerste keer m'n schouder niet ontspannen was.

En wat gaat aspireren k*t met een 0,6x25mm naald. :p

MrJ zei:
OK, ze zitten erin.

Een mix van 250mg Test. Enth. en 200mg Boldenone in m'n rechterbil, en 75mg Test. Prop. in m'n rechterschouder. Die laatste heb ik 2x moeten doen omdat bij de eerste keer m'n schouder niet ontspannen was.

En wat gaat aspireren k*t met een 0,6x25mm naald. :p

je moet de naald er ook niet uit trekken nOOb ;)

MrJ zei:
:D !

Het was zelfs zo erg met aspireren dat ik hem ten slotte alleen maar vasthield en m'n vrienden de zuiger terugtrok.

watje ;)

Wat voor spuit gebruik je?? ik neem meestal zelf 2ml spuiten daarmee gaat het aspireren wel gemakkelijk.

slabek zei:
watje ;)

Wat voor spuit gebruik je?? ik neem meestal zelf 2ml spuiten daarmee gaat het aspireren wel gemakkelijk.

2ml ja. Hopen dat ik dinsdag genoeg kracht heb gewonnen om te kunnen aspireren! :D

Ben benieuwd en succes!

K zal het met spanning volgen, Suc6!

good luck MrJ.

Ben benieuwd.

(ver)Neuk je eiwitten niet op. ;)

Zojuist ondanks flinke pijn in m'n rechterschouder van de Test. Prop. toch een verbazingwekkend lekkere schouder/triceps training afgerond. :)

Of het tussen m'n oren zit of dat de Test. Prop. nu al duidelijk merkbaar is weet ik niet, maar ik knalde in 35 minuten er lekker doorheen.

Morgenochtend voor de 2e x Test. Prop. zetten, ditmaal in m'n andere schouder.

Terug
Naar boven