Fitness Seller

Kuurlog Test. Prop./Test. Enth./Boldenone

:coolnana: Update! :coolnana: Update1 :coolnana: :D

En, bevalt de winstrol-inject of moet het nog goed gaan werken?
Alles goed met de kuur? En de verhuizing? Weer rust in de tent?

geen reactie, hoe is het nu met de winnys? word je er nog extra sterker van of wat merk je van de winny ??

greetz en nog veel succes

MRj is door de stasi opgepakt

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor het ontbreken van updates. :p

Anyway, de Winny erbij was een mooie toevoeging. Ben qua hardheid en scherpte goed vooruit gegaan.

Ga vanaf volgende week aan m'n PCT.

Al met al had ik er meer uit kunnen halen, maar een verhuizing heeft bewust en onbewust toch invloed gehad op m'n gains. Ach, gewoon lekker dooreten en trainen en maybe v/d zomer een korte Test. Prop./Winny kuur voor hardheid en dan van de winter naw een Tren./Test. kuur. :)

Na 4 dagen ben ik met de Chlomid gestopt. Een beetje acne kan ik wel hebben, maar hierop zou een puper jaloers zijn zeg! :(

Damn, schouders, rug en zelfs borst zit onder.

We houden het dus maar bij de Nolva verder (wat @ 40mg meer dan voldoende is mijn inziens).

Acne? Waar onstaat deze door? Ik heb wel begrepen dat je er wazig van kan gaan zien, maar hier word je helemaal niet vrolijk van natuurlijk :)

yep vind dat clomid opzich wel wat beter werkt , tenminste mn balle beginnen te tintellen enzo, maar ik kreeg er ook t*ring veeel puiste van....sinds dien alleen nog maar nolva...dan maar weekie langer nakuren...

maars idaad wel klote MrJ, vaak ben je in nakuur al niet echt vrolijk en dan heb je die onzin er ook nog bij:(....iedergeval veel succes verder greetz

pat21 zei:
Acne? Waar onstaat deze door? Ik heb wel begrepen dat je er wazig van kan gaan zien, maar hier word je helemaal niet vrolijk van natuurlijk :)

klaas zei:
yep vind dat clomid opzich wel wat beter werkt , tenminste mn balle beginnen te tintellen enzo, maar ik kreeg er ook t*ring veeel puiste van....sinds dien alleen nog maar nolva...dan maar weekie langer nakuren...

maars idaad wel klote MrJ, vaak ben je in nakuur al niet echt vrolijk en dan heb je die onzin er ook nog bij:(....iedergeval veel succes verder greetz

Tsja, de invloed op je gezichtsvermogen en een aantal andere punten waarbij Nolva beter scoort geeft voor mij de doorslag om nu verder te gaan met Nolva en ook in de toekomst van de Chlomid af te blijven. :)

Hier mooie info: http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm

Zit pas in week 1 van m'n PCT en heb nog geen dipje. Wat heet, gisteren zelfs een overheerlijke borst/biceps training gehad! :)

Komen er nog pica's btw?

Vast wel. ;)

Geen idee wanneer alleen. :)

Terug
Naar boven