Latin spirit
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:Stats: 1.80m/83-85kg/9%.
Saw Palmetto is een prostaatbeschermer.
Tribulus is een tip van iemand om te gebruiken na je nakuur. Dus bedoeld om de lichte dip na m'n kuur op te vangen.![]()
roadrunner zei:

MrJ zei:Gisteren lekker schouders/triceps getraint en tevens de laatste prop. gezet.
M'n gewicht gaat langzaam maar zeker omhoog, maar de spiegel zegt nu meer dan de weegschaal heb ik het idee.
Zie er goed vol uit zonder al teveel vocht vast te houden. Heb alleen wat last van lichte acne op schouderkoppen. Op zich geen probleem ware het niet dat ik er niet vanaf kan blijven waardoor het 10x zo erg wordt!
Maar al met al gaat het helemaal goed komen de komende weken.![]()

MrJ zei:En ik zal volgende keer wat eerder een update geven.![]()

younggod zei:

MrJ zei:Yeps, zondag begin ik met de Winny.
Ik blijf na m'n kuur gewoon dooreten. Heb volgens mij iets te weinig massa gewonnen dan ik had kunnen. Denk mede doordat ik net een huis gekocht hebt en daarmee bezig ben (= toch stress ookal ben je er niet echt bewust van).
exarchos zei:zit niet te b**chen wijf, laat het vrouwtje zich daar lekker druk om maken, jij hebt more important things om rekening mee te houden, hup die winny erin knallen (zambon btw?) en vreten en groot en sterk worden, en droog natuurlijk ook!