AndroidHealthClinic

Kuurlog Test. Prop./Test. Enth./Boldenone

leuk om te lezen vriend hoe goed je gaat!

veel succes met gainen

Michel

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren lekker schouders/triceps getraint en tevens de laatste prop. gezet.

M'n gewicht gaat langzaam maar zeker omhoog, maar de spiegel zegt nu meer dan de weegschaal heb ik het idee. :)

Zie er goed vol uit zonder al teveel vocht vast te houden. Heb alleen wat last van lichte acne op schouderkoppen. Op zich geen probleem ware het niet dat ik er niet vanaf kan blijven waardoor het 10x zo erg wordt! :D

Maar al met al gaat het helemaal goed komen de komende weken. :)

Wat jij ziet in de spiegel, ziet je omgeving ook. En daar doen de meesten het toch voor........

Op jou leeftijd kunnen het ook jeugdpuistjes zijn J! Geintje :D

MrJ zei:
Gisteren lekker schouders/triceps getraint en tevens de laatste prop. gezet.

M'n gewicht gaat langzaam maar zeker omhoog, maar de spiegel zegt nu meer dan de weegschaal heb ik het idee. :)

Zie er goed vol uit zonder al teveel vocht vast te houden. Heb alleen wat last van lichte acne op schouderkoppen. Op zich geen probleem ware het niet dat ik er niet vanaf kan blijven waardoor het 10x zo erg wordt! :D

Maar al met al gaat het helemaal goed komen de komende weken. :)

Laatst bewerkt:
Succes kerel....

Ben benieuwd naar het resultaat ;)

Zojuist schouders/triceps getraint en volgens de spiegel gaat het zeer goed. :)

yoo mr j , we zijn nu bijna 10 dagen verder na je laatste opdate, wat heeft de kuur nu eigenlijk al gedaan voor je?

hoeveel ben je aangekomen?
wat meten je armen nu? want ze waren 40 geloof ik hè
zij je krachtstats ook aanzienlijk de lucht in gegaan?

greetz en veel succes

Zit nu op een kg of 5/6 erbij (blijf schommelen) en niet zoveel vocht, als is de laatste 1,5 week de hardheid van de Prop eerder wel weer 'teniet' gedaan.

Heb nog niets gemeten verder, maar de spiegel (en m'n omgeving) zegt dat het goed gaat. :)

Ook is m'n kracht behoorlijk omhoog gegaan.

Ik zal trouwens de HCG pas volgende week zetten, en afsluiten met Winny (voor de hardheid) zodat dit m'n 'nieuwe' kuur schema is:

Week 1-3 : 75mg Testosteron Propionaat /eod
Week 1-10 : 500mg Testosteron Enanthaat /wk
Week 1-10 : 400mg Boldenone /wk
Week 9-11: 50mg Winstrol Depot /eod
Week 7-12 : 500IU HCG /wk

Week 11 : 20mg Nolvadex /D
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D + 50mg Chlomid /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Week 3-12 : 320mg Saw Palmetto /D
Week 16-19 : 700mg Mariadistel /D
Week 16-19 : 1500mg Tribulus /D

5/6 kg lijkt me toch wel een goede prestatie tot nu toe kerel! Ik ben wel benieuwd naar je fysiek na je kuur. Ga je trouwens naast de tribulus ook nog een speciale crea in je nakuur gebruiken?

P.s volgende keer wel wat sneller posten he'... dat is toch geen sT om ons zo lang te laten wachten ;) :p

Wbt de crea ga ik niet speciaals doen.

Ik neem standaard na m'n training al 5gr crea. Dit veranderd niet. :)

En ik zal volgende keer wat eerder een update geven. ;)

younggod zei:
Wat noem jij wat sneller kerel?? :rolleyes:

Hehe, veel nieuws is er niet te melden.

Ga nog lichtes vooruit qua gewicht, qua uiterlijk wat meer.

Zit nu in week 7,5. En ga in week 9 de Winy erbij zetten. :)

De verleiding wordt steeds groter als ik dit lees. Veel succes man en het zal niet lang meer duren voordat ik het ook doe. Heb er nu al zin in :D

Gaat lekker MrJ.

Keep us posted.

Benieuwd of je van de winstrol nog wat extra kracht krijgt. Je zult de eerste wel bijna mogen zetten. :)

Blijf je de laatste weken van je kuur gewoon bulken of ga je terug naar je "normale" calorien in de hoop wat droger te worden van de winny?

Yeps, zondag begin ik met de Winny.

Ik blijf na m'n kuur gewoon dooreten. Heb volgens mij iets te weinig massa gewonnen dan ik had kunnen. Denk mede doordat ik net een huis gekocht hebt en daarmee bezig ben (= toch stress ookal ben je er niet echt bewust van).

MrJ zei:
Yeps, zondag begin ik met de Winny.

Ik blijf na m'n kuur gewoon dooreten. Heb volgens mij iets te weinig massa gewonnen dan ik had kunnen. Denk mede doordat ik net een huis gekocht hebt en daarmee bezig ben (= toch stress ookal ben je er niet echt bewust van).

zit niet te b**chen wijf, laat het vrouwtje zich daar lekker druk om maken, jij hebt more important things om rekening mee te houden, hup die winny erin knallen (zambon btw?) en vreten en groot en sterk worden, en droog natuurlijk ook!

exarchos zei:
zit niet te b**chen wijf, laat het vrouwtje zich daar lekker druk om maken, jij hebt more important things om rekening mee te houden, hup die winny erin knallen (zambon btw?) en vreten en groot en sterk worden, en droog natuurlijk ook!

Ik ga op mezelf wonen, dus het vrouwtje laat het merendeel aan mij over. ;)

De Zambon's gaan er aan 't eind v/d middag in. Ga nu weer ff schilderen! :p

Terug
Naar boven