- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bencher zei:wat hoop je hier mee te winnen ? ik lees dat je nog maar 82kg bent? was je niet 90 kilo bij je vorige kuur?

maar sorry ik wil niet van je thread afwijken !bencher zei:sorry man, ik zie het nu ook![]()
wat ik wou weten, heb je ook bev cm verloren in je armen als je gaat dieeten na een kuur, want de gewonnen spiermassa is niet zo goed asl degene die je naturel hebt getraind(denk ik) ik wou nu ook een beetje droogtraine, maar heb schrik dat ik dan miss ga krimpenmaar sorry ik wil niet van je thread afwijken !

bencher zei:ja dat is waar, ik denk dat ik nu op een 11-12% sta, ik ga het zondag laten meten, ik zou graag voor ik nog iets neem of doe toch rond de 9-10 willen staan. mag ik vragen hoeveel je armen zijn? en op die foto's te zien die in de vorige logs staan denk ik heb je toch al een behoorlijk kas , vooral de borst zit je wel goed hè! greetz en veel succes met je kuur man

slabek zei:

MrJ zei:Maar nu kan ik niet eens op m'n zij slapen, laat staan rukken!![]()

ScHrOeFjE zei:
MrJ zei:Hehe, doorbreek die vicieuze cirkel dan eens.
Had jij geen last van de Test. Prop. dan?

ScHrOeFjE zei:Wat is last?
Ik zette het ook in mijn kont de dag daarna was het best gevoelig![]()

MrJ zei:Niet kunnen slapen op m'n zij na de injectie vind ik last.![]()
je hebt er 2
LOLScHrOeFjE zei:

MrJ zei:Die andere kant was nog gevoelig van zondag, en op m'n rug of buik kan ik niet slapen!![]()

ScHrOeFjE zei:als je toch niet op je rug kan slapen snap ik niet waarom je ze niet in je bips duwd![]()