MuscleMeat

Kuurlog Test. Prop./Test. Enth./Boldenone

He gozer, succes met je nieuwe kuur en hoop voor je dat jij je doel gaat halen.

wat hoop je hier mee te winnen ? ik lees dat je nog maar 82kg bent? was je niet 90 kilo bij je vorige kuur?

• Topic Starter Topic Starter
bencher zei:
wat hoop je hier mee te winnen ? ik lees dat je nog maar 82kg bent? was je niet 90 kilo bij je vorige kuur?

Volgens mij staat er schommellend tussen 83 en 85. :)

Maar anyway, aan het eind van m'n vorige kuur tikte ik even de 90kg aan ja.

Toen al het vocht eraf was had ik 86kg over. Waarna ik een maandje of wat erna rustig aan wat droger probeerde te worden. Dat kostte me redelijk was kg's helaas.

sorry man, ik zie het nu ook :)
wat ik wou weten, heb je ook bev cm verloren in je armen als je gaat dieeten na een kuur, want de gewonnen spiermassa is niet zo goed asl degene die je naturel hebt getraind(denk ik) ik wou nu ook een beetje droogtraine, maar heb schrik dat ik dan miss ga krimpen ;) maar sorry ik wil niet van je thread afwijken !

bencher zei:
sorry man, ik zie het nu ook :)
wat ik wou weten, heb je ook bev cm verloren in je armen als je gaat dieeten na een kuur, want de gewonnen spiermassa is niet zo goed asl degene die je naturel hebt getraind(denk ik) ik wou nu ook een beetje droogtraine, maar heb schrik dat ik dan miss ga krimpen ;) maar sorry ik wil niet van je thread afwijken !

Ik ben qua cm's niet terugevallen toen en volgens anderen was ik juist behoorlijk visueel vooruit gegaan nadat ik het vocht kwijt was en wat licht gecut had.

Dus geen cm's verloren, wel kg's. Op zich vervelend, maar je moet een balans zien te vinden tussen de spiegel en de weegschaal denk ik. :)

ja dat is waar, ik denk dat ik nu op een 11-12% sta, ik ga het zondag laten meten, ik zou graag voor ik nog iets neem of doe toch rond de 9-10 willen staan. mag ik vragen hoeveel je armen zijn? en op die foto's te zien die in de vorige logs staan denk ik heb je toch al een behoorlijk kas , vooral de borst zit je wel goed hè! greetz en veel succes met je kuur man

bencher zei:
ja dat is waar, ik denk dat ik nu op een 11-12% sta, ik ga het zondag laten meten, ik zou graag voor ik nog iets neem of doe toch rond de 9-10 willen staan. mag ik vragen hoeveel je armen zijn? en op die foto's te zien die in de vorige logs staan denk ik heb je toch al een behoorlijk kas , vooral de borst zit je wel goed hè! greetz en veel succes met je kuur man

Schouders en rug zijn m'n goede punten, triceps en kuiten m'n mindere. Vandaar dat ik het net met 40cm moet stellen @ the moment. :)

PS: De test. prop. is een b*ch zeg. Voel allebei m'n schouders zeer goed daardoor.

Morgen is triceps aan de beurt, maar ik twijfel ik hem niet beter in m'n kuiten kan zetten. Heb liever daar wat pijn dan in schouders of triceps. :)

ik zou de kuit laten.. dan loop je een dag mank :D

ScHrOeFjE zei:
als je toch niet op je rug kan slapen snap ik niet waarom je ze niet in je bips duwd ;)

Hehe, subtiel.

Ik denk dat ik m'n benen dan maar dubbel ga pakken. Zou dat handig zijn denk je? En dan wel wat mee uitelkaar die spots, maar wel 1 been 2x per week ofzo.

Vandaag een goede rug/traps training achter de rug.

Ben wat sterker en had echt 's ochtends al zin om te trainen. :)

Terug
Naar boven