AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

• Topic Starter Topic Starter
Squaten in de smith :D ben je zeker dat je geen troll bent?

Mss was je vorm op de losse squat gewoon kut als je altijd in een smith squat. Je corregeren mag toch. In deze ben jij in de fout te gaan door te gaan liggen flippen.

En ja eikels zijn er overal but hey thats life dude....

Ik vind squatten in de smith gewoon vele malen fijner..

Nou gister avond weer het een en ander meegemaakt hoor..
Ik en felix zouden even benen gaan knallen in een lege gym, tenminste dat dacht ik want normaal op zondag avond is er geen drol..
Kom ik binnen zie ik felix nog nergens en is er een pipo met allerlei verschillende gewichten bezig, dus ben vast een warming up gaan doen, nog steeds geen felix, dus ik ga vast richting de smith machine om wat laag gewicht squats te doen...
Staat die pipo half voor me neus met 483748 verschillende dumbells, in het begin was het nog te overzien maar op een gegeven moment begon het op een scene van Ronnie Coleman te lijken..
Dus ik begon me al zwaar te irriteren, en toen er dus een dumbell mijn richting op kwam rollen verloor ik mijn cool. Ik trap die dumbell terug en zeg kun jij niet even uitkijken ofwat ik ben hier een het squatten en je mag wel uitkijken met al die kut dumbells van je, paar woorden heen en weer toen kwam gelukkig felix binnen om het een beetje te sussen.
Nou felix snel warming up gedaan en besloot toen maar even om de losse squat te doen in plaats van bij mij de smith machine... nou prima ieder zn ding.. maargoed op een gegeven moment kreeg ik door felix een paar opmerkingen over mijn vorm en toen verloor ik helemaal mn cool. Uit veiligheid na mijn setje maar gestopt en naar huis gegaan om af te koelen.

Het was me weer een avond hoor, maargoed zulke flapdrollen maakt iedereen mee toch?
wat een script

Ik heb het nu over de keuze van smith of los net zoals je keuze maakt om de chinnen of een aparaat te gebruiken, dat boeit niet zolang je het maar goed doet

Hahahahaha dat boeit net wel. Maar ja jij weet toch alles beter met je 1 jaar "trainingservaring"

Er zijn varianten die je in de smith kan doen ja. Zoals een sissy squat variant of eentje waar je lichaam in een andere hoek in de smith staat. Kan op de naam niet komen.

Maar er zal wel een reden zijn waarom 99% ze niet in de smith doet.

En om eerlijk te zijn ik wou eigenlijk squat er helemaal uit laten want benen trainen is nou niet echt mijn favoriet. Dus smith machine en leg curl+ leg extension en meer niet. Ik ga niet als een hippie door de gym heen lopen om de lunge te doen.

Waarom niet? Je gaat toch ook als een hippie in de smith machine squatten...

Heb die oefening 1x gedaan, nooit meer. Ten eerste heb ik daar nu de adem en puf niet voor en ten tweede is het kut om je balans te behouden en het ziet er gewoon niet echt uit

Heb die oefening 1x gedaan, nooit meer. Ten eerste heb ik daar nu de adem en puf niet voor en ten tweede is het kut om je balans te behouden en het ziet er gewoon niet echt uit

Jij doet ze dus gewoon in de smith omdat je de gewone niet aankan.

En om eerlijk te zijn ik wou eigenlijk squat er helemaal uit laten want benen trainen is nou niet echt mijn favoriet. Dus smith machine en leg curl+ leg extension en meer niet. Ik ga niet als een hippie door de gym heen lopen om de lunge te doen.

Ja joh, ik zou gewoon helemaal geen belangrijke compounds doen.. Compounds zijn f*cking overrated :emo:

Ben jij btw altijd zo bijdehand want dan heb ik toch wel medelijden met de personen in jouw omgeving.

Ja joh, ik zou gewoon helemaal geen belangrijke compounds doen.. Compounds zijn f*cking overrated :emo:

Ben jij btw altijd zo bijdehand want dan heb ik toch wel medelijden met de personen in jouw omgeving.

Als je zn andere topics zou gelezen hebben over voeding en training dan zou je zien dat hij gewoon bijdehands is en alles beter weet.

Wtf is dit nu.

Nu ja benen trainen is afzien en dat is iets wat heel veel mensen niet willen of niet aankunnen.

En dan komen de excuses meestal. Ik draag toch een lange broek,mn benen zijn sterk genoeg van voetballen.
Of geklaag ook wel eens...ik train mn benenhard hoor maar ze groeien gewoon niet.

Als je de squat niet aankan doe dan op zn minst ne legpress. Daar kan je ook goede benen mee bouwen.

Terug
Naar boven