Mr Gr33n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 117
Ja man altijd, chanten gaat echt lekker op tren, maargoed op tren is het wel lastig om het alleen bij chanten te houden want je wil eigenlijk gewoon die sma choppen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja failure was het inderdaad.Ja ik weet dat het niet helemaal puntje perfect is maar ik ging door tot failure dus had eigenlijk iets eerder moeten filmen
zijn er nog meer van dit soort topics?
Zit op me werk en zoek wat vermaak.
@Mr Gr33n toch respect dat je nog blijft door loggen haha
Tuurlijk blijf ik doorloggen. Tot ik het eindresultaat kan laten zien..
Dan kruipen de haters terug in hun holletje
Als je dat lukt stap ik over op je Mc Donalds dieet.Tuurlijk blijf ik doorloggen. Tot ik het eindresultaat kan laten zien..
Dan kruipen de haters terug in hun holletje
Als je dat lukt stap ik over op je Mc Donalds dieet.
Als het je al gaat lukken dan komt dat alleen maar omdat je het voedingsschema al hebt aangepast en je gaandeweg alle andere tips en opmerkingen mee gaat nemen in je trainingen. Doe je dat niet dan gaat het je echt niet lukken.

Kan niemand iets mee.

Wacht dan ook maar eerst eens af wat je ervan gaat overhouden als je off gaat![]()
Misschien is het een idee om te cruisen zoals hierboven wordt aangegeven?
Dan wil ik je nog wel eens spreken als je pakweg 40 jaar bent.
Of om te stoppen met gear en eerst goed te gaan eten en trainen zoals hierboven en door het hele topic al wordt aangegeven....Misschien is het een idee om te cruisen zoals hierboven wordt aangegeven?
Of om te stoppen met gear en eerst goed te gaan eten en trainen zoals hierboven en door het hele topic al wordt aangegeven....
Ja is niet echt slim denk he voor als ik kinderen wil, maargoed HGH helpt wel..