Fitness Seller

Kuurlog test tren

Ik denk dat ik de kern van jouw probleem in het leven wel gevonden heb..

Je bent gewoon een ontzettende lakse gozer. Je wil niet jaren trainen voor een godlike body want dat duurt te lang dus dan maar gelijk een test/tren kuur, je wil niet squatten want daar wordt je moe van of heb je geen zin in, je wil niet luisteren naar anderen want die kramen alleen onzin uit.

Als je ook zo laks bent in de overige zaken in het leven dan heb je nog een lange weg te gaan kerel.

FEIT!

;)
Ik heb echt een hekel aan squats maar ik doe ze wel.
...maar niet in de smith.

Ik heb er geen hekel aan.Ik vind de pijn nog wel lekker :D

Het is wel afzien. En ik train nu al 25j de benen en ik heb nog steeds last van DOMS. soms tot 4 dagen na de training.
dag 2 en 3 zijn de ergste. Dan is de trap doen,fietsen of op de wc gaan zitten afzien.

Na zo veel jaar nog last van DOMS is blijkbaar niet normaal :)

Je bent gewoon een ontzettende lakse gozer. Je wil niet jaren trainen voor een godlike body want dat duurt te lang dus dan maar gelijk een test/tren kuur, je wil niet squatten want daar wordt je moe van of heb je geen zin in, je wil niet luisteren naar anderen want die kramen alleen onzin uit.

Als je ook zo laks bent in de overige zaken in het leven dan heb je nog een lange weg te gaan kerel.

Dit had ik al heel lang door :)

Idd. Ik bedoel dit niet persoonlijk naar TS toe: Lui, dom en eigenwijs... een fatale combinatie.

Wtf btw.. ik zit net de filmpjes te kijken die hij een tijdje geleden heeft gepost.

Wat is dat dan voor raar gedrag? houding, uitvoering en toelichting over de gehele oefeningen slaan gewoon helemaal nergens op en dat durft dan commentaar te geven over anderen ???

Het is wel afzien. En ik train nu al 25j de benen en ik heb nog steeds last van DOMS. soms tot 4 dagen na de training.
dag 2 en 3 zijn de ergste. Dan is de trap doen,fietsen of op de wc gaan zitten afzien.

Na zo veel jaar nog last van DOMS is blijkbaar niet normaal :)
Daar heb ik ook wel last van maar het MOET gewoon, het is te effectief om te negeren. Blik op oneindig en zakken met dat gewicht! :)

Wtf btw.. ik zit net de filmpjes te kijken die hij een tijdje geleden heeft gepost.

Wat is dat dan voor raar gedrag? houding, uitvoering en toelichting over de gehele oefeningen slaan gewoon helemaal nergens op en dat durft dan commentaar te geven over anderen ???

Dl en kickback filmpjes? :)

Alles beter denken te weten, puur stronteigenwijs, vies lui en ga zo maar door.

Kleine kanttekening nog, je zit op tren...moofuggin' tren! Met alle respect naar mijn vriendin, maar die is nog sterker. Zonder shit.

Ga vooral door op deze manier, met hetzelfde karakter. Dan wordt jij de nieuwe Jay Cutler, met een beetje geluk volgende zomer al

17799141_1270128036390223_6076011244557586480_n.jpg

Om valse hoop weg te nemen. 'Dan maar gelijk een Test/Tren kuur'. Ook hiermee duurt het jaaaaaren voordat je een godlike body realiseert.. Tenminste, ik weet niet wat jouw definitie van een godlike body is.. Kijk naar JW bijv. Dat komt voor mij dicht in de buurt zo niet is het gewoon. Dat ga je ook niet mét gear in een paar jaar redden + hoe is het met je genen gesteld. Vooral niet op deze wijze waarop TS omgaat met zijn voeding, training ed.

Bedankt voor dit topic bro

Ik kom dit topic nu pas tegen. Ik ga hem even helemaal doorlezen, ben erg benieuwd geworden. :eek:

En om eerlijk te zijn ik wou eigenlijk squat er helemaal uit laten want benen trainen is nou niet echt mijn favoriet. Dus smith machine en leg curl+ leg extension en meer niet. Ik ga niet als een hippie door de gym heen lopen om de lunge te doen.

Beter de rest er uit laten en alleen squatten.

• Topic Starter Topic Starter
Op een of andere manier begin ik toch steeds meer van tren te houden, de sides waren in het begin nogal heftig maar naarmate de dagen voorbij gaan moet ik zeggen dat ik nu op het punt ben dat het eigenlijk wel echt super lekker spul is. Als het zo blijft maak ik de 6 weken gewoon vol!

Hoe gaat het zoeken naar een nieuwe baan?

Nog wat kunnen chansen in de gym?

Terug
Naar boven