Als je eerst begon met je voeding voordat je gelijk aan de AAS ging werd je nog iets serieuzer genomen, maar vooruit dan maar.
Ten eerste wordt cholesterol uit voeding niet tot nauwelijks opgenomen, dus eet gewoon al het eigeel wat je eten kan. Mijn cholesterol was de laatste keer prima en dan eet ik bijna elke dag 5 hele eieren. Daarnaast bevat het eigeel 3 van de 7g eiwit in een ei. Ook zijn de vetten goed voor je gezondheid en bevat het eigeel ook nog eens het grootste deel van de micronutriënten. Cholesterol is per definitie ook niet slecht, steroïde hormonen worden opgebouwd uit cholesterol. Een slechte levensstijl waardoor je ratio HDL-LDL bagger is, is slecht. 'Slechte' cholesterol is een symptoom, geen oorzaak.
Zoals
@marina1975 al aanhaalde weten we zo nog niks over wat je binnenkrijgt. Totaal aantal kcal, vetten, eiwitten en koolhydraten. Ik zou ook iets wat meer respectvoller tegen haar zijn; zij probeert je daadwerkelijk te helpen en neemt de tijd voor je. Eigenlijk zou je het zelf allemaal moeten weten. Je mag blij zijn dat mensen het nog zo ver voor je voorkauwen.
En 50g broccoli? Groenten mogen best omhoog naar het tienvoud ervan. Ik weet niet hoeveel dagen jij een stuk broccoli wilt bewaren, maar met een gemiddeld stuk van 500g mag er best wat meer aan de kook.
Ook kun je je eiwitten het beste over de dag verdelen. Je post-workout meal bevat zo'n 75-100g eiwit in 1x afhankelijk van wat voor shake en kwark. Bak kwark voor het slapen en een shake op een ander moment waar je weinig eiwitten hebt, zoals bij je tussendoortje 's middags met noten en rijstewafels.
En cold-turkey van cola? Het is geen heroïne..
Ook wat de pot schaft gewoon schrappen. Als je oud en wijs genoeg bent maak je gewoon je eigen voer en weeg je het af. Als je meer ervaren bent met kcals/macro's tellen kun je prima eten wat de pot schaft en schatten. In het begin zou ik het eerst allemaal zelf doen, tenzij je even een lekkere cheat neemt ofc.