Mr Gr33n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 117
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist wel weer even de mist in gegaan tenzij ik vandaag maar even voor het gemak 'cheat day' noem, dan is er niks aan de hand.
Ik kan maar beter eerlijk zijn, zojuist een frikandel speciaal, mexicano en friet mayo op
Maar normale ketchup is gemaakt van tomaten en dat is gezonder!Tomaten ketchup of curry ketchup? De curry is pikanter en dan smelt je je vet er wel af.

De curry is pikanter en dan smelt je je vet er wel af

...en vergeet ook de extra suiker niet, je hebt die insulinepiek nodig om te "groeien"Maar normale ketchup is gemaakt van tomaten en dat is gezonder!

@Mr Gr33n Kunnen mensen niet gewoon normaal reageren onder jouw posts? Lekker makkelijk een ander afkraken de heledag...

@Mr Gr33n Kunnen mensen niet gewoon normaal reageren onder jouw posts? Lekker makkelijk een ander afkraken de heledag...
Vind jij dat je alterego goed bezig is dan?@Mr Gr33n Kunnen mensen niet gewoon normaal reageren onder jouw posts? Lekker makkelijk een ander afkraken de heledag...
Idd alterego. Is volgens mij ook 1 en dezelfde persoon.
felix nando maakte een topic aan ivm vragen over training en voeding van persoon x en nog geen 5 minute later had meneer x (mr green een profile gemaakt en gereageerd op ditzelfde topic)
Hoe kan jij binnen de 5 minute op de hoogte zijn dat iemand een topic aanmaakt over uw voeding en training?
Als mensen roepen dat je voedingsschema ruk is dan ben ik er als de kippen bij
Als mensen roepen dat je voedingsschema ruk is dan ben ik er als de kippen bij

Voordat je over kippen begint... misschien even je voedingsschema goed updaten![]()
Nee, ik heb gewoon mijn eigen account aangemaakt om een vraag te stellen en daarna idd hem een appje gestuurd..
Hij mag toch onderbauwen waarom hij zijn schema wel goed vindt, hetzelfde dat jullie je vrij directe meningen ook onderbauwen. Nogmaals, het is makkelijk om mensen af te zijken en te mouwen maar veel hulp is er niet. Johny jij reageert overigends ook overal graag op??
-- Hij heeft gewoon netjes onderzoek gedaan naar de kuurmogelijkheden en ik steun hem daarin, we trainen samen en tot nu toe gaat het goed. Ik kuur voorlopig niet maar dat is mijn eigen keuze. Misschien net voor de zomer een wat ligtere variant. Test-E only. Of word daar je daar ook volledig op afgebrand :/
Nee, ik heb gewoon mijn eigen account aangemaakt om een vraag te stellen en daarna idd hem een appje gestuurd..
Hij mag toch onderbauwen waarom hij zijn schema wel goed vindt, hetzelfde dat jullie je vrij directe meningen ook onderbauwen. Nogmaals, het is makkelijk om mensen af te zijken en te mouwen maar veel hulp is er niet. Johny jij reageert overigends ook overal graag op??
-- Hij heeft gewoon netjes onderzoek gedaan naar de kuurmogelijkheden en ik steun hem daarin, we trainen samen en tot nu toe gaat het goed. Ik kuur voorlopig niet maar dat is mijn eigen keuze. Misschien net voor de zomer een wat ligtere variant. Test-E only. Of word daar je daar ook volledig op afgebrand :/
Luister man klopt wat je zegt maar nou komt het probleem met je maatje, er zijn mensen hier op het forum die al tientallen jaren ervaring hebben BB of fitness en anderen die zich gewoon heel goed hebben ingelezen enz. op het moment dat deze mensen je van info willen voorzien en jij dat wegwuift en er niks mee doet ( @marina1975 bijv. over voeding) maar wel een naald in je reet schuift zonder er heel goed te hebben over nagedacht dan krijg je dit man, de tip die ik geef volg het forum van @Nootmuskaatje voor de goede info over het kuren en zorg dat je naar marina luistert ivm voeding