Fitness Seller

Kuurlog test tren

Netjes onderzoek gedaan naar kuurmogelijkheden? Hoe lang? 5 minuten? Op dit forum ga je bijna niemand vinden die test,tren aanbeveeld (t) als eerste kuur en al zeker niet met zulke slechte stats als hem.
Zijn reden was: test only op 500/mg de week ga ik niet doen want tren is godelijk (goddelijk). Ja klinkt echt onderbouwd enzo.

Ja ik ben echt de enige die veelvuldig reageerd op zn topics.

Ik zou hem zeker op de voet volgen als ik van (zonder van) u was. Komt goed zo samen.

Als jij gaat kuren met even slechte stats na nog niet lang te trainen zal je wrs ook geflamed worden ja.

^
Maar goed, hij doet zijn best en heeft hier en daar wat dingen aangepast en wordt nog steeds geflamed constant, ook niet echt fair. het is best leuk hier en daar een grapje te maken maar hij probeerd nu ook serieus te zijn.....

^
Maar goed, hij doet zijn best en heeft hier en daar wat dingen aangepast en wordt nog steeds geflamed constant, ook niet echt fair. het is best leuk hier en daar een grapje te maken maar hij probeerd nu ook serieus te zijn.....

Tja.....Hij zal er zelf wel achter komen.

Hopelijk niet op de harde manier.

Luister man klopt wat je zegt maar nou komt het probleem met je maatje, er zijn mensen hier op het forum die al tientallen jaren ervaring hebben BB of fitness en anderen die zich gewoon heel goed hebben ingelezen enz. op het moment dat deze mensen je van info willen voorzien en jij dat wegwuift en er niks mee doet ( @marina1975 bijv. over voeding) maar wel een naald in je reet schuift zonder er heel goed te hebben over nagedacht dan krijg je dit man, de tip die ik geef volg het forum van @Nootmuskaatje voor de goede info over het kuren en zorg dat je naar marina luistert ivm voeding

Hij wil soms niet veel info aannemen omdat hij veel met BB bezig is op het moment en veel research doet. Hij heeft ook meegeholpen met mijn voedingschema en ik train samen met hem dus we volgen samen hetzelfde trainingschema. tot nu toe gaat dat wel goed en wordt ik wel sterker maar ik wacht nog even met kuren.

Ik zal het forum van Nootmuskaatje eens doorkijken idd, bedankt voor de tip!

Hij wil soms niet veel info aannemen omdat hij veel met BB bezig is op het moment en veel research doet. Hij heeft ook meegeholpen met mijn voedingschema en ik train samen met hem dus we volgen samen hetzelfde trainingschema. tot nu toe gaat dat wel goed en wordt ik wel sterker maar ik wacht nog even met kuren.

Ik zal het forum van Nootmuskaatje eens doorkijken idd, bedankt voor de tip!

Doe dat man! en juist omdat hij "zoveel" met BB bezig is moet hij juist informatie aannemen van de mensen, dit zijn de mensen die het in de praktijk doen en daar haal je toch echt de beste leer ervaringen uit, want de info die hij nu met ons deelt slaat natuurlijk nergens op zelfs ik met niet al te veel ervaring zie dat. Maar uiteindelijk zelf weten natuurlijk... heb ik tenminste wat te lachen in mijn pauzes :p

Als ik het woord "kuren" iedere keer lees in combinatie met jullie stats dan heb je inderdaad kuren. Kuren is een keuze, maar die keuze komt voor jullie veel te vroeg.

Eigenlijk kun je nooit genoeg research doen, gezien er steeds nieuwe studies en onderzoeken komen of bezig zijn. Als je kijkt naar de kennis vergeleken met begin 2000 is er al een hele hoop veranderd. Met name kwa PCT en hCG, maar ook enkele andere onzin protocollen die weerlegd zijn.

In een paar dagen is het onmogelijk om 'voldoende' onderzoek te hebben gedaan. Verder is het ook overduidelijk te merken dat TS er niet eens de moeite voor heeft genomen.

Kan iemand mij deze circus uitleggen? ik snap niet wat hier aan de hand is namelijk, een vrijwel jonge gozer met een fysiek van een satéprikken die zich durft te mengen met AAS?
Het moet niet meer gekker worden tegenwoordig met de gasten die de "ultieme summerbody" willen halen in de vlaag van een scheet.

Kan iemand mij deze circus uitleggen? ik snap niet wat hier aan de hand is namelijk, een vrijwel jonge gozer met een fysiek van een satéprikken die zich durft te mengen met AAS?
Het moet niet meer gekker worden tegenwoordig met de gasten die de "ultieme summerbody" willen halen in de vlaag van een scheet.
:dunno:

@Sanca vindt dat iedereen vragen moet kunnen stellen....tja :dunno: :slotje:

We kunnen anders ook gewoon proberen on topic te blijven en hopen dat Mr Gr33n de goed bedoelde adviezen ook ten harte gaat nemen.

Zal ik anders ook beginnen met kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Begin al flink meer kracht te krijgen..
Merk ook dat het veel makkelijker is om met de gym chicks te chanten.
Ik las in andere kuurlogs al dat tren op een of andere manier iets met vrouwen doet maar dat ze nu zo makkelijk te chanten zijn dat wist ik niet

Begin al flink meer kracht te krijgen..
Merk ook dat het veel makkelijker is om met de gym chicks te chanten.
Ik las in andere kuurlogs al dat tren op een of andere manier iets met vrouwen doet maar dat ze nu zo makkelijk te chanten zijn dat wist ik niet
:D

3 dagen ON en al gelijk betoverd...:roflol::roflol::roflol: Zit je niet per ongeluk feeën poeder te spuiten?

Terug
Naar boven