MuscleMeat

Kuurlog test tren

@Mr Gr33n
Heb je eigenlijk al wat progressie foto's van deze kuur?

• Topic Starter Topic Starter
@Mr Gr33n
Heb je eigenlijk al wat progressie foto's van deze kuur?

Heb ik zeker! Maar de collage is pas met 3 fotos gevuld, week 0, week 2 en week 4... zodra de laatste foto erin staat (week 6, en nee geen foto van een trollhoofd) dan post ik 'm! Kan alvast verklappen dat ik echt veel gegained heb de laatste weken

Heb ik zeker! Maar de collage is pas met 3 fotos gevuld, week 0, week 2 en week 4... zodra de laatste foto erin staat (week 6, en nee geen foto van een trollhoofd) dan post ik 'm! Kan alvast verklappen dat ik echt veel gegained heb de laatste weken
4e foto erbij moet kunnen toch? Liefst een spoon pic

aangezien heel dit forum denkt dat ik ga falen, ga ik het tegendeel bewijzen
Falen is nogal een breed begrip. Zelfs al win je flink wat massa kun je nog hebben gefaald. Daarnaast is de beslissende periode voor je gewonnen massa je herstelperiode, en die moet nog beginnen.

Neen, pas als pic week 6 heb dan laat ik m zien, we moeten het spannend houden he, aangezien heel dit forum denkt dat ik ga falen, ga ik het tegendeel bewijzen
Het eindresultaat na je kuur boeit niet zo veel, het resultaat na je herstel boeit. Dat is de massa die je uiteindelijk overhoud.

• Topic Starter Topic Starter
Falen is nogal een breed begrip. Zelfs al win je flink wat massa kun je nog hebben gefaald. Daarnaast is de beslissende periode voor je gewonnen massa je herstelperiode, en die moet nog beginnen.

No spang manG

Ik blaas je weg als een supersoaker , geduld

Nu, ik ben geen expert op het gebied van kuren of BB, maar met dergelijke stats aan het spul gaan is toch gewoonweg belachelijk niet????

Zou je niet 1st eens ECHT stevig gaan trainen en dat spul houden voor als je op zijn minst wat degelijke gewichtjes hanteren kan??

Mensen, spreek mij gerust tegen als ik fout ben!!

en ja, het is jouw lichaam, je doet ermee wat je wil, maar...........

Op welke pagina kan ik de hernia-waardige deadlift vinden?

Ik dead lift 155kg en ik ben natural. Schaam jij je niet dat je 'maar' 100kg kan doen terwijl je on bent? (je form was zoals eerder gezegd wel hernia waardig)
Ik deadlift 140kg, ben bijna 50 (en natural) en deadlift nog maar 4 maandjes. Misschien moet ik ook maar "ON"

Terug
Naar boven