- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
@Mr Gr33n
Heb je eigenlijk al wat progressie foto's van deze kuur?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker toch?@Nootmuskaatje je hebt niet zo veel gemist hoor. Enkele oefeningen die op bijzondere wijze worden uitgevoerd, ideeën over gebruik insuline, hoeveel voortgang er is geboekt (pics?) en vooral veel gerel

@Nootmuskaatje je hebt niet zo veel gemist hoor. Enkele oefeningen die op bijzondere wijze worden uitgevoerd, ideeën over gebruik insuline, hoeveel voortgang er is geboekt (pics?) en vooral veel gerel

@Mr Gr33n
4e foto erbij moet kunnen toch? Liefst een spoon picHeb ik zeker! Maar de collage is pas met 3 fotos gevuld, week 0, week 2 en week 4... zodra de laatste foto erin staat (week 6, en nee geen foto van een trollhoofd) dan post ik 'm! Kan alvast verklappen dat ik echt veel gegained heb de laatste weken
Ondanks dat dit een joke is heeftie ook al een goede 10k views.
@Skatermarvin Bang dat deze log de jouwe overtreft?![]()
4e foto erbij moet kunnen toch? Liefst een spoon pic
Falen is nogal een breed begrip. Zelfs al win je flink wat massa kun je nog hebben gefaald. Daarnaast is de beslissende periode voor je gewonnen massa je herstelperiode, en die moet nog beginnen.aangezien heel dit forum denkt dat ik ga falen, ga ik het tegendeel bewijzen
Het eindresultaat na je kuur boeit niet zo veel, het resultaat na je herstel boeit. Dat is de massa die je uiteindelijk overhoud.Neen, pas als pic week 6 heb dan laat ik m zien, we moeten het spannend houden he, aangezien heel dit forum denkt dat ik ga falen, ga ik het tegendeel bewijzen
Falen is nogal een breed begrip. Zelfs al win je flink wat massa kun je nog hebben gefaald. Daarnaast is de beslissende periode voor je gewonnen massa je herstelperiode, en die moet nog beginnen.
Een supersoaker blaast niet. Ik had wel wat meer blaaskracht verwacht van iemand die aan de AAS zit.No spang manG
Ik blaas je weg als een supersoaker , geduld
KOM TERUG NAAR MIJN LOG!Ondanks dat dit een joke is heeftie ook al een goede 10k views.
@Skatermarvin Bang dat deze log de jouwe overtreft?![]()

Hoeveel deadlift en squat je ' tot failure ' op dit moment?No spang manG
Ik blaas je weg als een supersoaker , geduld
Hoeveel deadlift en squat je ' tot failure ' op dit moment?
Hoeveel deadlift en squat je ' tot failure ' op dit moment?
?Ik dead lift 155kg en ik ben natural. Schaam jij je niet dat je 'maar' 100kg kan doen terwijl je on bent? (je form was zoals eerder gezegd wel hernia waardig)~100kg
En zal deze week proberen om nog een filmpje te maken
Ik deadlift 140kg, ben bijna 50 (en natural) en deadlift nog maar 4 maandjes. Misschien moet ik ook maar "ON"Ik dead lift 155kg en ik ben natural. Schaam jij je niet dat je 'maar' 100kg kan doen terwijl je on bent? (je form was zoals eerder gezegd wel hernia waardig)