XXL Nutrition

Kuurlog test tren

Nu, ik ben geen expert op het gebied van kuren of BB, maar met dergelijke stats aan het spul gaan is toch gewoonweg belachelijk niet????

Zou je niet 1st eens ECHT stevig gaan trainen en dat spul houden voor als je op zijn minst wat degelijke gewichtjes hanteren kan??

Mensen, spreek mij gerust tegen als ik fout ben!!

en ja, het is jouw lichaam, je doet ermee wat je wil, maar...........
Als je kuurt hoef je alleen maar een beetje te pompen en boterhammen met chocopasta te eten...:trollface:

Gainz komen vanzelf..:roflol:

Shit, dat ik zo veel heb gemist. Page 12 heb ik nog niet eens gezien. Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe het momenteel met je vriedin gaat:o
Hey jongens sorry heb een paar dagen niet kunnen loggen, heb namelijk knallende ruzie met me vriendin en op het werk... gaat allemaal ff niet zo goed en snachts slaap ik niet en overdag wel.. dus heb even geen behoefte aan loggen sorry

looooooooool
Als je kuurt hoef je alleen maar een beetje te pompen en boterhammen met chocopasta te eten...:trollface:

Gainz komen vanzelf..:roflol:
Tot ze off gaan:o

Vandaag 2 weeks on.
Pffoe wat een spul zeg, dit had ik echt niet verwacht...
- geen slaap
- zweet als een gek
- paranoia momenten
- snel agressief
- zowat geen adem, lijkt wel astmapatient
- ontslagen
- vaak ruzie

Ik denk dat ik dit misschien nog 2 weken volhou, maar langer niet
Wie had dat verwacht!? Oh wacht wat...

Het mooiste van alles wordt nog dat hij vervolgens vrijwel al het massa verliest en het achteraf voor niks deed:o. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat hij een vriendin heeft en er tren in beukt zonder te weten waar die mee bezig is:roflol::roflol:

+1
2 mnd na je kuur is het huilen
kuren is huren :D

2 maand na zijn kuur? Ik durf er een vial op te gokken dat het al eerder huilen gaat worden, mogelijk tijdens al:roflol:
@Bosco55555 ik pm je wel even mijn adres om die vial op te sturen.

Hey wat een leuk log. IN!

Heb ik zeker! Maar de collage is pas met 3 fotos gevuld, week 0, week 2 en week 4... zodra de laatste foto erin staat (week 6, en nee geen foto van een trollhoofd) dan post ik 'm! Kan alvast verklappen dat ik echt veel gegained heb de laatste weken

cant wait dude!!!!!

Lekker! :)

140kg bij 72kg, maar er zit over een jaartje vast nog wel wat meer in. Concentreer me op dit moment niet echt op de DL, meer op de squat want die zuigt nog steeds apenballen...

Hier alles :) verleden jaar schouderoperatie gehad en daarna zware val :)

GOD DAMN!!!!!!

hebt gij nog een ruggengraat over of zit er in elke discus al een hernia ????

STOP AUB ONMIDDELIJK met die rommel en PLEASE, fix je techniek.

Heb je eigenlijk ooit al eens een boek over hoe te liften gelezen of 1 video van een powerlifter gezien??

Doe dat eens, en kijk dan eens naar jouw Filmpje (AKA. Visuele horror) en zoek de verschillen!!!!!!!!!!

Is dit nu een schep op over je naturel deadlift topic geworden?:rolleyes:

Terug
Naar boven