- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin al flink meer kracht te krijgen..
Merk ook dat het veel makkelijker is om met de gym chicks te chanten.
Ik las in andere kuurlogs al dat tren op een of andere manier iets met vrouwen doet maar dat ze nu zo makkelijk te chanten zijn dat wist ik niet
Beetje sjansen is geen probleem toch chanten sjansen allemaal hetzelfde.
Ik ben chanterkoning en het is allemaal hetzelfde!
Mietje zeg..... of hoe ze het in mijn sportschool zeggen: vuile mie!
Niet in de buurt van simeon panda maar jeff seid valt opzich wel mee. daar zit ik wel aan over een paar maanden. Ik heb in een jaar tijd ongeveer 5 kilo gegained met dit eetschema dusja keep hating
Gister weer met @Mr Gr33n rug/biceps getraind, hij begint tegenwoordig ook gewoon lomp te schreeuwen in de sportschool als hij zijn laatste 2 reps met moeite uitgevoerd krijgt..
Als reden werd gegeven dat 1. Ronnie Coleman dit ook doet tijdens zijn sets (hij is ook een god, dus een goed voorbeeld) en 2. De kracht explosie die vrijkomt bij de schreeuw duwt hem net over dat randje om die laatste reps toch nog net te doen.
Verder kijkt wel iedereen naar je alsof er een geit verkracht wordt..![]()
Nog zo'n achterlijke die niet kan lezen.
Zoals ik al zei, daadwerkelijk het gewricht, dus kop en kom, foamrol je niet. Maar als om het gewricht heen spieren/pezen voor irritatie/overlast zorgen, die kun je wel foamrollen. En ik weet niet of jij ooit bij een fysio hebt gezeten die dry needling toepastIk wel namelijk en die gaat de spier/pees pin pointe en vervolgens met een naaldje naar die spier/pees toe. En aangezien de pijn vaak dichtbij de aanhechting zit richting je bot zal de fysio dus met het naaldje die RICHTING op gaan.
Man man man jij bent zeker zo'n bikkeltje van vmbo basis die een 3 haalt voor begrijpend lezen?
Nou gister avond weer het een en ander meegemaakt hoor..
Ik en felix zouden even benen gaan knallen in een lege gym, tenminste dat dacht ik want normaal op zondag avond is er geen drol..
Kom ik binnen zie ik felix nog nergens en is er een pipo met allerlei verschillende gewichten bezig, dus ben vast een warming up gaan doen, nog steeds geen felix, dus ik ga vast richting de smith machine om wat laag gewicht squats te doen...
Staat die pipo half voor me neus met 483748 verschillende dumbells, in het begin was het nog te overzien maar op een gegeven moment begon het op een scene van Ronnie Coleman te lijken..
Dus ik begon me al zwaar te irriteren, en toen er dus een dumbell mijn richting op kwam rollen verloor ik mijn cool. Ik trap die dumbell terug en zeg kun jij niet even uitkijken ofwat ik ben hier een het squatten en je mag wel uitkijken met al die kut dumbells van je, paar woorden heen en weer toen kwam gelukkig felix binnen om het een beetje te sussen.
Nou felix snel warming up gedaan en besloot toen maar even om de losse squat te doen in plaats van bij mij de smith machine... nou prima ieder zn ding.. maargoed op een gegeven moment kreeg ik door felix een paar opmerkingen over mijn vorm en toen verloor ik helemaal mn cool. Uit veiligheid na mijn setje maar gestopt en naar huis gegaan om af te koelen.
Het was me weer een avond hoor, maargoed zulke flapdrollen maakt iedereen mee toch?
Ja man altijd, chanten gaat echt lekker op tren, maargoed op tren is het wel lastig om het alleen bij chanten te houden want je wil eigenlijk gewoon die sma choppen
Wacht maar op mijn resultaat als ik klaar ben dan ga je bij je mama janken
Omdat jij niet normaal reageert als wij wat posten en omdat je steeds zo'n grote mond hebt en met rare verhalen komt. Lees dan, dit kan ik echt niet serieus nemen hoor...
Als je wat rustiger blijft en normale vragen of opmerkingen post dan krijg je ook meer serieuze reacties. Mocht je een keer een vervelende reactie krijgen dan ga je daar volwassen mee om of je negeert het.maar ik heb ook serieuze opmerkingen en die tellen dan oppeens niet mee? Alsof jullie altijd alleen maar positieve replys geven.
Voor iemand die veel leest heb jij nog niet voldoende gelezen...
Als het nu een troll is en hij maakt dit bekend.
Is het dan (nog steeds) een idioot? (no offence maar af en toe doe je domme dingen)
Of is het een goede troll omdat we bijna op de 30 pagina's zijn?

Oiiiiiii was dit topic al helemaal vergeten. Goede 27 pagina's, ik ben weer terug in.
Hoe kun je mij nou vergeten?! Ik dacht dat ik een behoorlijke impact bij je achterliet...