Fitness Seller

Kuurlog test tren

Ik heb net rustig het topic doorgenomen. In het begin was het echt kapot lachen maar gaandeweg had ik eerder medelijden met TS.

Hopelijk is het een troll want als alles wat hij typt gemeend/echt is, dan is dat best zielig voor hem.
In meerdere topics heeft iedereen hem gewaarschuwd voor jou(tren). Hier heeft hij niet naar geluisterd, dus kan ik mij best wel vermaken met dat alles waar iedereen voor waarschuwde uit is gekomen. Alles wat hij ervaart zijn gewoon de bekende kenmerken van trenbolone, waar hij meerdere keren voor is gewaarschuwd.

Maar ik hoop ook dat het inderdaad een troll is. Ik kan nooit een troll of r*tard onderscheiden, gezien ik irl ook zat mensen ken die daadwerkelijk zo dom zijn.

In meerdere topics heeft iedereen hem gewaarschuwd voor jou(tren). Hier heeft hij niet naar geluisterd, dus kan ik mij best wel vermaken met dat alles waar iedereen voor waarschuwde uit is gekomen. Alles wat hij ervaart zijn gewoon de bekende kenmerken van trenbolone, waar hij meerdere keren voor is gewaarschuwd.

Maar ik hoop ook dat het inderdaad een troll is. Ik kan nooit een troll of r*tard onderscheiden, gezien ik irl ook zat mensen ken die daadwerkelijk zo dom zijn.

Zeker en vast, hij heeft nog een eind af te leggen in zijn leven.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker en vast, hij heeft nog een eind af te leggen in zijn leven.

Gast je weet helemaal geen drol van mijn leven man enige wat jij weet is wat jij hier leest en dat is een fractie man hoe kun jij nou een fatsoenlijke mening geven over mijn leven flapdrol jij bent echt zo'n internet heldje

6dcc6a4ecfb4636e88af888269b_well-that-escalated-quickly-well-that-escalated-quickly-meme_600-315.jpg

het versterkt vooral je karakter,als je iemand bent die rap kwaad is zul je onder tren eens zo snel triggeren.ik heb bv een hekel als ik iets 3x moet herhalen,onder de tren werd ik al ambetant als ik iets moest herhalen:laugh:. merkte dit ookwel in men relatie op de duur was ik gewoon geirriteerd door niets,als ik dan een slechte workout had moest ze me zeker laten doen:devil:maar ze wist aan wat het lag en heeft het doorstaan,dan weet je direct dat je de juiste hebt;)

ja toooooch? wij hebben allebei echt geluk op da vlak :D

Ze bestaan

Ken zelf iemand die na een jaar liften aan zijn 2de kuur (eerste inject) test tren mast ging, waar die ook echt 700 euro voor betaald had. :roflol:

Koste hem zijn relatie en stopte na 6 weken met trainen.

Nu 6 maanden later lift ie weer schijnt maar tis er niet beter op geworden.

Ze bestaan

Ken zelf iemand die na een jaar liften aan zijn 2de kuur (eerste inject) test tren mast ging, waar die ook echt 700 euro voor betaald had. :roflol:

Ze bestaan idd....Kan er ook verhalen over vertellen over zulke gasten in mn laatste gym.

Ene noemde we de vochtzak en de andere plastik bertrand :)

2e kuur: 1 gr test 1 gr deca ene nam zelfs insuline. En int week end lekker lam zuipen.
En minder deadliften dan ne gast van 60 kg en zij wogen iets boven de 100.

En ze trainen ook niet meer. Hebben mss een jaartje getraind.

En het kan nog straffer :D

Laatst bewerkt:
Ze bestaan

700 euro betalen om alles te verliezen:roflol::roflol:

Terug
Naar boven