XXL Nutrition

Kuurlog test tren

Bezoekers in dit topic

56 paginas en 8 weken lang een troll opzetten.. ik heb wel wat beters te doen.

Ik hoop het. En ik hoop ook dat je het oprecht meent dat je het heb ingezien.
 
Je had net nog voor 3 maanden bestelt toch? Dacht dat we allemaal jaloers waren op je fysiek en dat je het ons nog wel ging bewijzen? Dus je gaat nu ook geen chickies meer chanten in de gym? erg jammer :(

Iedereen weet dat je een troll bent man maar alsnog wel geinig topic geweest :P Goed gedaan ;)
 
Je had net nog voor 3 maanden bestelt toch? Dacht dat we allemaal jaloers waren op je fysiek en dat je het ons nog wel ging bewijzen? Dus je gaat nu ook geen chickies meer chanten in de gym? erg jammer :(

Iedereen weet dat je een troll bent man maar alsnog wel geinig topic geweest :P Goed gedaan ;)

Topic is niet voorbij hoor.. blijf gewoon door loggen
 
Misschien meedoen aan de fotocontest dan. :D
 
Houdbaar tot 2020.. denk dat ik ze bewaar en over n jaar of anderhalf misschien gebruik
 
Hey Mr. Green,

Had lang even niet meegelezen maar zie dat je nu toch
uiteindelijk gaat stoppen.

Goed besluit man, gewoon eerst even je lichaam leren kennen,
trainingen aanscherpen en wellicht in de toekomst ooit weer een x aan aas denken.

Dit hoeft zeker niet het einde te zijn van bodybuilding voor jou,
al die domme beslissingen die je wou nemen geeft opzich wel aan dat
je er heel wat voor over hebt;)
 
Hey Mr. Green,

Goed besluit man, gewoon eerst even je lichaam leren kennen,
trainingen aanscherpen en wellicht in de toekomst ooit weer een x aan aas denken.

Dit hoeft zeker niet het einde te zijn van bodybuilding voor jou,
al die domme beslissingen die je wou nemen geeft opzich wel aan dat
je er heel wat voor over hebt;)

Ik vind dat dit juist het tegenovergestelde aantoont.
 
Vind ik niet.

In principe was hij bereid heel groot risico te nemen voor
het gene dat hij wilt.

Dat het niet de slimste manier was is natuurlijk een feit.

Hij moet zich nu gewoon neerleggen bij het feit dat
hetgene dat hij wilt gewoon heel veel tijd nodig heeft.

Maar zeker niet opgeven! Iedereen maakt fouten!
En laten we eerlijk zijn, iedereen zoekt of zocht naar maniertjes om sneller
je doelen te bereiken. Mr.Green sloeg er alleen erg in door haha.
 
Vind ik niet.

In principe was hij bereid heel groot risico te nemen voor
het gene dat hij wilt.

Dat het niet de slimste manier was is natuurlijk een feit.

Hij moet zich nu gewoon neerleggen bij het feit dat
hetgene dat hij wilt gewoon heel veel tijd nodig heeft.

Maar zeker niet opgeven! Iedereen maakt fouten!
En laten we eerlijk zijn, iedereen zoekt of zocht naar maniertjes om sneller
je doelen te bereiken. Mr.Green sloeg er alleen erg in door haha.

Training niet op orde,voeding niet op orde en dan aan de aas = er veel voor over hebben? Dan hebben we idd een andere mening hierover.
 
Maar wat raad jij hem nu aan dan. helemaal stoppen ermee?
 
Ben blij dat hij het licht zit, diep van binnen roept mijn gevoel troll.

Ik weet het niet maar geloof het allemaal wel.
 
Jij bent oldschool Johny :D

Ik ben idd oldschool en ook nog eens zuur :)

In die 25jaar heb ik veel kuurders gesproken (geen probleem mee overigens) maar 1 voor 1 zeiden ze dat het met de gezondheid wel ok ging zijn.
En dat is het meestal ook.

Maar als mensen er vanuit gaan dat hun niks gaat gebeuren,dan kan je moeilijk zeggen amai je hebt er veel voor over want je speelt met je gezondheid vermits in hun gedachtengang de risicos zeer klein zijn.

Ik heb zelfs een gast geweten 2e kuur 1gr test en 1 gr deca. training trok op niks,afzien neen hoor. Voeding trok op niks. Kan toch moeilijk zeggen amaaaaai jij hebt er veel voor over want je gebruikt man.
1 jaar later trainde hij zelfs al niet meer,zoveel had hij er voor over.

Ik vind het argument je gebruikt AAS dus heb je er automatisch echt veel voor over dus dikke BS!!!!! :)

Ik zeg niet omdat je ze neemt dat je er daarom niks voor over hebt. Helemaal niet.

Genoeg kuurder die hun shit wel op orde hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben idd oldschool en ook nog eens zuur :)

In die 25jaar heb ik veel kuurders gesproken (geen probleem mee overigens) maar 1 voor 1 zeiden ze dat het met de gezondheid wel ok ging zijn.
En dat is het meestal ook.

Maar als mensen er vanuit gaan dat hun niks gaat gebeuren,dan kan je moeilijk zeggen amai je hebt er veel voor over want je speelt met je gezondheid vermits in hun gedachtengang de risicos zeer klein zijn.

Ik heb zelfs een gast geweten 2e kuur 1gr test en 1 gr deca. training trok op niks,afzien neen hoor. Voeding trok op niks. Kan toch moeilijk zeggen amaaaaai jij hebt er veel voor over want je gebruikt man.
1 jaar later trainde hij zelfs al niet meer,zoveel had hij er voor over.

Ik vind het argument je gebruikt AAS dus heb je er automatisch echt veel voor over dus dikke BS!!!!! :)

Ik zeg niet omdat je ze neemt dat je er daarom niks voor over hebt. Helemaal niet.

Genoeg kuurder die hun shit wel op orde hebben.

klopt helemaal, veel te veel jongens gebruiken aas gewoon omdat ze denken dat het een shortcut is.
je ziet het in elke gym, jongens die gebruiken en denken groot te worden om dan meisjes te versieren of om op vakantie te gaan...0 intellect
99% van die jongens bereiken dan een fysiek die je natty op een ruk voedingschema en trainingschema al na een half jaar of een jaar kan halen.

er zijn er niet veel die echt weten waar ze mee bezig zijn en diegenen die dat wel weten, weten ook wat ze riskeren en moeten op offeren
 
Maar wat raad jij hem nu aan dan. helemaal stoppen ermee?
Wat is er is met eerst een basis leggen zonder AAS. Als je een basis hebt qua fysiek en trainingsethiek en voeding ga je ook veel meer uit je kuurtjes halen.

Jaartje of drie trainen. In die tijd leren trainen en leren over voeding. En te weten komen of deze sport je ligt.

Ik kan ze al niet meer tellen de gasten die als een halve gare beginnen kuren en er dan na een jaar de brui aan geven.
 
Laatst bewerkt:
Wauw dat dit topic een happy end heeft gekregen. Jij krijgt van mij een pluim + een shout out naar bodyfreakz .
 
jerryspringer1.gif
 
Ik ga nog het resultaat na de PCT posten en daarna mag dit topic van mij denk ik op slot, sticky is wat mij betreft ook prima. Zodat de nieuwelingen er wat van kunnen leren Sanca Saxon .
Daarna zal ik namelijk een tijdje niet meer in de AAS sectie behoren, dan ga ik een normale log starten.
 
Back
Naar boven