XXL Nutrition

Kuurlog test tren

@Sanca, maak hier alsjeblieft een sticky van...maar dan hoe het absoluut NIET moet. Ik denk namelijk dat Mr Gr33n niet de enige van zijn leeftijd is, die op dit forum rondzwerft en veel te snel naar AAS grijpt om maar snel een kast te worden. Het is namelijk ook nog eens ongelooflijk stoer om tegen leeftijdgenoten te roepen dat je aan de anabolen zit.

TS is 26 dan zou je toch wel wat meer verstand mogen verwachten.

Weet je dat ik dat absoluut niet gezien had? En ook niet verwacht met het teruglezen van eerdere posts. TS komt bij over als een puber (no offense :D). Je hebt ook gelijk en dat weten we allemaal. Maar toch heeft hij blijkbaar nog meer argumenten nodig om overtuigd te worden. Ik vind het dan nog steeds naar om te zien/lezen hoe zo'n jonge kerel zijn leven verprutst...

Laatst bewerkt:
@Mr Gr33n moet jij niet met je beesten fysiek meedoen met de context?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Ok ik zal dan toch eens reageren in dit idiote topic.
Wat zonde is...is dat gewoon blijkt dat de liefde voor de sport er niet is...de passie ontbreekt. Er word teveel op AAS geleund..alsof hier alles mee valt of staat. In deze sport zijn hardlopers doodlopers. Als de passie voor het trainen, eten en de leefstijll er niet zijn zullen er geen resultaten op lange termijn zijn. Ook de lol en bevrediging die 'wij' eruit halen zal ts nooit begrijpen en nooit mee maken. Alles moet snel en zonder afzien.
Als je zijn filmpjes bekijkt zie je dat de fundementele basis ontbreekt. Het meest belangrijke..leuke..spannende en bevredigende onderdeel is trainen (voor mij althans)
Het eten ..preppen en altijd bezig zijn met voorbereiding is nooit even leuk. Maar als je dan weer gaat trainen en de pomp ziet in de spiegel...aders die verschijnen en de veranderingen in je lichaam ziet dan zijn al die ruzies met je vrouw...het koken..plannen..preppen het waard. Voor mij in ieder geval.

Bodybuilding is een heel lang leerproces..je leert je eigen lichaam kennen. Op gebied van voeding..training en AAS. Ieder lichaam reageerd anders. Als je net begint met trainen bereik je al zoveel door hard te trainen en goed te eten. Hier groeit de basis en vandaar uit bouw je verder.

Ik hoop dat je er wat mee doet en dat je dat 'year round on' gaan uit je hoofd zet. Stomme zet en zonde van je geld, tijd en gezondheid. Zeker op lange termijn.

Bedankt voor je reactie.. terwijl ik net buiten aan het lopen was bleef je tekst door me hoofd gaan.. en toen sloeg alles om. Ik dacht bij mezelf waar ben ik nou eigenlijk allemaal mee bezig en waarom... dus ik stop er nu gewoon mee...
Ik maak me nakuur af en ga maar eerst eens al het andere op orde brengen.

@Sanca , ik zie dat veel mensen hier zeggen dat dit een topic is dat een voorbeeld kan zijn voor nieuwelingen 'hoe het niet moet'.. aangezien ik al zoveel heb verprutst.. wil ik graag met mijn topic hierbij helpen.. kan dat?

Bedankt voor je reactie.. terwijl ik net buiten aan het lopen was bleef je tekst door me hoofd gaan.. en toen sloeg alles om. Ik dacht bij mezelf waar ben ik nou eigenlijk allemaal mee bezig en waarom... dus ik stop er nu gewoon mee...

@Sanca , ik zie dat veel mensen hier zeggen dat dit een topic is dat een voorbeeld kan zijn voor nieuwelingen 'hoe het niet moet'.. aangezien ik al zoveel heb verprutst.. wil ik graag met mijn topic hierbij helpen.. kan dat?

Ik bespreek het even met de andere mods ;)

Respect daarvoor! Het duurde even, maar het is doorgedrongen, en daar gaat het om.

, ik zie dat veel mensen hier zeggen dat dit een topic is dat een voorbeeld kan zijn voor nieuwelingen 'hoe het niet moet'.. aangezien ik al zoveel heb verprutst.. wil ik graag met mijn topic hierbij helpen.. kan dat?

Poeh...als je echt serieus bent, dan ben ik daar heel blij om! :thumb:

Hebben al die reacties misschien toch hun effect gehad?!

Krijg je leven op de rit, blijf van die sh!t af en doe het later op wilskracht. Succes!

• #1.108
Respect daarvoor! Het duurde even, maar het is doorgedrongen, en daar gaat het om.

Thanks! Jaa zeker!

Poeh...als je echt serieus bent, dan ben ik daar heel blij om! :thumb:

Hebben al die reacties misschien toch hun effect gehad?!

Krijg je leven op de rit, blijf van die sh!t af en doe het later op wilskracht. Succes!

Ja ik ben bloed serieus... ik heb nu pas door hoe erg het allemaal is... ik kwam gewoon in een 'eigen' fantasie terecht.. en had het gevoel dat ik door moest gaan... vandaag was echt een eye opener en ik hoop nieuwelingen te kunnen waarschuwen voor de gevaren en gevaarlijke gevoelens die AAS etc met zich meebrengt

Ja ik ben bloed serieus... ik heb nu pas door hoe erg het allemaal is... ik kwam gewoon in een 'eigen' fantasie terecht.. en had het gevoel dat ik door moest gaan... vandaag was echt een eye opener en ik hoop nieuwelingen te kunnen waarschuwen voor de gevaren en gevaarlijke gevoelens die AAS etc met zich meebrengt

Waarom heeft het zo lang geduurd voordat je het doorhad? Je bent echt een miljoen keer gewaarschuwd kerel...Vind het top hoor, echt. Maar die plotselinge omslag maakt me ook wat sceptisch over hoe serieus je nu bent en of je ons wellicht vanaf dag 1 in de maling hebt genomen. Als je begrijpt wat ik bedoel...

No offense...en nogmaals, als je het meent...alleen maar goed! Hou je ogen open ;) :thumbup:

Sorry voor mijn pesterige opmerking. Ik had de post van @bodyfreakz niet gelezen. Als je dit meent heel verstandig en wens ik je oprecht veel succes met je herstel

• #1.112
Waarom heeft het zo lang geduurd voordat je het doorhad? Je bent echt een miljoen keer gewaarschuwd kerel...Vind het top hoor, echt. Maar die plotselinge omslag maakt me ook wat sceptisch over hoe serieus je nu bent en of je ons wellicht vanaf dag 1 in de maling hebt genomen. Als je begrijpt wat ik bedoel...

No offense...en nogmaals, als je het meent...alleen maar goed! Hou je ogen open ;) :thumbup:

Heb je dit ooit gehad wat ik nu heb? Als je er eenmaal inzit is het echt lastig om eruit te komen en al helemaal als je eigenwijs bent... misschien komt het ook wel door mijn nakuur die een p*ssy van je maakt na een tren test kuur idk...
Ik ben in ieder geval blij

• #1.113
55 pagina's vol flame en nu van 1 bericht ga je ineens 180 graden om, geloof er nog steeds niks van....

Wat jij vind doet me weinig eerlijk gezegd. Jij kom in mijn log kijken als de kuur al voorbij is.. jij hebt mij niet gevolgd dus hou je mening aub voor je.

Er zijn hier mensen die mij vanaf dag 1 gevolgd hebben en weten wat ik allemaal fout heb gedaan. Mag ik geen eye opener hebben? Of nja mag wel maar als ik dan een eye opener heb dan is het weer niet goed in de ogen van iemand zoals jij.

Iedereen die me heeft geholpen en regelmatig in mijn log aanwezig was.. bedankt voor alle reacties en ik hoop goed te herstellen

Dit is een episch topic aan het worden met ofwel een geniale TS (die ons allemaal trollt op ongeziene wijze) ofwel een TS die op het eind eindelijk het licht ziet...

Wat jij vind doet me weinig eerlijk gezegd. Jij kom in mijn log kijken als de kuur al voorbij is.. jij hebt mij niet gevolgd dus hou je mening aub voor je.

Toch heb ik dit hele topic doorgelezen, wat overigens erg entertaining was en daar ben ik je dankbaar voor.

• Like
Waarderingen: 13j

Droevig afscheid dit..:treuren:

Ik hoop dat je dit meent. En dat je niet de hele boel van begin af aan in de maling heb genomen.

Jammer :(

Terug
Naar boven