MuscleMeat

Kuurlog test tren

Bezoekers in dit topic

Training niet op orde,voeding niet op orde en dan aan de aas = er veel voor over hebben? Dan hebben we idd een andere mening hierover.
M.i. deels wel.. AAS zijn niet bepaald gezond (inb4 "wel als je weet wat je doet") en als je eraan gaat heb je toch een afweging gemaakt om tot de conclusie te komen dat de gains een (al dan niet geringe) achteruitgang van de algehele gezondheid waard zijn.
 
M.i. deels wel.. AAS zijn niet bepaald gezond (inb4 "wel als je weet wat je doet") en als je eraan gaat heb je toch een afweging gemaakt om tot de conclusie te komen dat de gains een (al dan niet geringe) achteruitgang van de algehele gezondheid waard zijn.

In die 25jaar heb ik veel kuurders gesproken (geen probleem mee overigens) maar 1 voor 1 zeiden ze dat het met de gezondheid wel ok ging zijn.
En dat is het meestal ook.

Maar als mensen er vanuit gaan dat hun niks gaat gebeuren,dan kan je moeilijk zeggen amai je hebt er veel voor over want je speelt met je gezondheid vermits in hun gedachtengang de risicos zeer klein zijn.

Ik heb zelfs een gast geweten 2e kuur 1gr test en 1 gr deca. training trok op niks,afzien neen hoor. Voeding trok op niks. Kan toch moeilijk zeggen amaaaaai jij hebt er veel voor over want je gebruikt man.
1 jaar later trainde hij zelfs al niet meer,zoveel had hij er voor over.

Ik vind het argument je gebruikt AAS dus heb je er automatisch echt veel voor over dus dikke BS!!!!! :)

Als al je shit op orde is dan heb je er wat voor over...Indien niet,dan ben je een prutser m.i.
 
Ik vind het argument je gebruikt AAS dus heb je er automatisch echt veel voor over dus dikke BS!!!!! :)
Mee eens, voordat ik AAS gebruikte was ik zelfs vele malen serieuzer met training en voeding. Sinds het blasten en cruisen ben ik erg laks geworden, dus had ik er zelfs minder voor over.
 
Mee eens, voordat ik AAS gebruikte was ik zelfs vele malen serieuzer met training en voeding. Sinds het blasten en cruisen ben ik erg laks geworden, dus had ik er zelfs minder voor over.

jammer ,echt jammer.
 
Mee eens, voordat ik AAS gebruikte was ik zelfs vele malen serieuzer met training en voeding. Sinds het blasten en cruisen ben ik erg laks geworden, dus had ik er zelfs minder voor over.
dat ervaar ik dan toch andersom, maar ik begrijp je redenering wel; een paar dagen slecht eten/ niet trainen zal minder 'schade' opleveren on in vergelijking met natty.
 
Ik vind goed eten en trainen en leven zonder alcohol en drugs goed te doen.

Echter AAS gebruiken om een goed fysiek op te bouwen, dat ging voor mij altijd iets te ver,
dat had ik er niet voor over.
 
jammer ,echt jammer.
Vind ik zelf ook. Ondanks dat ik niet ontevreden ben met het resultaat, was het veel meer geweest als ik nog net zo dedicated was.
dat ervaar ik dan toch andersom, maar ik begrijp je redenering wel; een paar dagen slecht eten/ niet trainen zal minder 'schade' opleveren on in vergelijking met natty.
Yep, je groeit toch wel. Op zich hield ik me wel aan mijn eiwitinname en kcals, alleen in de cut zat ik er te vaak boven, waardoor ik nooit echt laag in vp heb gestaan. Slecht eten op zich richt geen schade aan de gewonnen spiermassa, maar wel aan je gezondheid. Had soms dan ook even een verplichte break als ik merkte dat mijn bloeddruk te hoog was. Maar zolang je boven onderhoud eet en voldoende eiwitten kom je sowieso wel aan in FFM, natty of niet. Vaak wel gepaard met meer vet, al is mijn bf nooit 18+ gekomen.
 
Gainzzzz gone? @mrgr33n ben benieuwd hoe /of je hersteld bent?
 
Hij is donderdag voor het laatst online geweest.

Maar ik ben ook wel benieuwd.
 
In die 25jaar heb ik veel kuurders gesproken (geen probleem mee overigens) maar 1 voor 1 zeiden ze dat het met de gezondheid wel ok ging zijn.
En dat is het meestal ook.

Maar als mensen er vanuit gaan dat hun niks gaat gebeuren,dan kan je moeilijk zeggen amai je hebt er veel voor over want je speelt met je gezondheid vermits in hun gedachtengang de risicos zeer klein zijn.

Ik heb zelfs een gast geweten 2e kuur 1gr test en 1 gr deca. training trok op niks,afzien neen hoor. Voeding trok op niks. Kan toch moeilijk zeggen amaaaaai jij hebt er veel voor over want je gebruikt man.
1 jaar later trainde hij zelfs al niet meer,zoveel had hij er voor over.

Ik vind het argument je gebruikt AAS dus heb je er automatisch echt veel voor over dus dikke BS!!!!! :)

Als al je shit op orde is dan heb je er wat voor over...Indien niet,dan ben je een prutser m.i.

Hier in mijn regio is het tegenwoordig zelfs een hype dat iedereen aan de AAS gaat. Elke domme gast hier die nog niet eens weet hoe je je macro's moet berekenen zit al weer aan de AAS.
 
Het is echt een hype aan het worden tijdens het festival seizoen
 
Die hype heet zomer en is inmiddels over het hele land verspreid

Ow naja hier in het noorden bij de kleine dorpjes begint die hype nu pas dan :D. Of ik begin het nu pas in de gaten te krijgen, dat zou ook nog wel eens kunnen.
 
Niet alleen dit land, hele westerse wereld.
Net als plastische en cosmetische chirurgie.

Ik snap niet eens wat mensen daar überhaupt mooi aan vinden? Je ziet er echt verdomd lelijk uit en je hoofd lijkt 90% van de keren van plastic.
 
Ik denk dat er meer mensen zijn dan wij weten. Het hoeft ook niet heel duidelijk te zijn. Fillers, botox, borstvergrotingen, neuscorrecties en schaamlipcorrecties zijn echt hot onder jonge meisjes.
 
Back
Naar boven