MuscleMeat

Kuurlog vrouw anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga maar wennen aan een zieke pomp.

Nou en of, dat voel ik goed zeg. Vooral mijn benen die geven het soms echt op.

Update

Acne - kenmerkende side
Ik heb vrij snel last van pukkeltjes in mijn gezicht sinds de anavar. Vandaag ééntje midden op mijn neus. Geweldig. Het zijn overigens maar kleine rode puntjes en vallen niet heel erg op. Ik scrub om de dag, reinig elke dag mijn gezicht twee keer en gebruik een creme voor de vette huid. Heeft nog niet heel veel nut, maar misschien werpt dit op termijn zijn vruchten af ofzo. Ik ben pas met die intensieve reiniging begonnen sinds ik op anavar zit.

Vergeten dosis
Gisteren ben ik erg dom geweest. Ik had mijn pillensnijder op het werk laten staan, en was in de veronderstelling dat er nog een halfje anavar in zat. Helaas. Dat was dus niet zo. Ik heb de dosis daarom in de avond genomen gelijk bij thuiskomst, rond een uur of 7 genomen. (10 uren later dus). Vanochtend wel weer mijn gewone dosis genomen.

Ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan.
Dit is niet goed voor mijn hormonale balans, dat besef ik. Heb ik gisteren ook gelijk gemerkt overigens. Ik was aan het eind van de dag een emotioneel en lusteloos wrak. Maar na de anavar leefde ik weer helemaal op.

Pijnlijke kaken - kenmerkende side
Ik word de laatste dagen in de ochtend wakker met pijnlijke kaken.. Ze zouden toch niet al aan het groeien zijn? Nu vandaag voor het eerst ook overdag pijn in mijn kaken (dus na het vergeten van de dosis en het redelijk dicht op elkaar nemen er van). Het is gewoon echt een soort spierpijn.

Hoge hartslag / slechte conditie - kenmerkende side
Wat me ook opvalt is dat mijn conditie echt enorm achteruit gaat. Ik kan niet fatsoenlijk een stukje stevig doorlopen, rennen, fietsen zonder een hele hoge hartslag te hebben en snel buiten adem te zijn.. Erg vervelend.

Spierpijn
Wat ik ook merk is dat de spierpijn erg lang aanwezig is.. Sinds ik anavar gebruik heb ik continu spierpijn. Misschien dat dit komt omdat ik zo fanatiek aan het trainen ben, maar normaliter ervaar ik minder spierpijn.

Resultaten
Ik word stukje bij beetje droger.. het sterker worden durf ik op deze korte termijn nog niet echt te zeggen. Ook is mijn weegschaal niet echt consistent. Ik zal zaterdag weer wegen en meten. Ik hou vast aan de +/- 4 keer per week trainen in combinatie met cardio. Ik probeer in ieder geval 2x cardio op nuchtere maag te doen.
 
Laatst bewerkt:
acne is heel normaal. Ook niks tegen te doen behalve stoppen. EN blijven reinigen enz.

Kaakgroei op 5 mg ana lijkt me bijna onmogelijk. Maar daar ben ik geen expert in.

anavar is echt niet iets voor een betere conditie. Het is niet zo dat je daarmee veel langer kan rennen o.i.d.
Vooral niet door de pomp in je kuiten :D

Spierpijn komt misschien omdat je nu echt hard traint terwijl je eerder wat minder hard trainde? De meeste gaan pas tijdens een kuur echt zwaar/intensief trainen ipv dat standaard te doen.

Droger worden is kwestie van kcal in vs kcal out.
 
acne is heel normaal. Ook niks tegen te doen behalve stoppen. EN blijven reinigen enz.

Kaakgroei op 5 mg ana lijkt me bijna onmogelijk. Maar daar ben ik geen expert in.

anavar is echt niet iets voor een betere conditie. Het is niet zo dat je daarmee veel langer kan rennen o.i.d.
Vooral niet door de pomp in je kuiten :D

Spierpijn komt misschien omdat je nu echt hard traint terwijl je eerder wat minder hard trainde? De meeste gaan pas tijdens een kuur echt zwaar/intensief trainen ipv dat standaard te doen.

Droger worden is kwestie van kcal in vs kcal out.

Ik heb mijn post iets aangepast, waardoor het allemaal wat minder vragend overkomt. Ik was daar toevallig al mee bezig voordat je postte, omdat ik het zelf ook een beetje verwarrend vond.

Het is meer een opsomming van de dingen die ik ervaar momenteel en hoe ik daar tegenaan kijk/ over denk. Wellicht dat iemand daar in de toekomst nog iets aan heeft.

Voor wat betreft de acné, slechtere conditie en spierpijn in mijn kaak hoort dit gewoon bij de anavar. Van de kortademigheid en kaakpijn kom ik pas net achter.. je houdt je namelijk veel meer bezig met de sides die wijzen op vermannelijking en zoekt daarop als je research doet, althans ik. Daarbij had ik de sides van kortademigheid en kaakpijn nog niet voorbij zien komen. Wat ik dan wel weer lees in een soort blogachtigiets dat je gelijk zou moeten stoppen met gebruik als je last krijgt van deze sides.. maar hoe betrouwbaar is zulk iets?

Het lijkt mij dat de kaakpijn er gewoon bijhoort.. en dit zal vast niet ineens een monsterjaw tot gevolg hebben.

Voor wat betreft mijn resultaten is het nu zo dat ik inderdaad droger wordt en meer lijnen krijg, natuurlijk heeft dit te maken met mijn cut en kcal in vs kcal out.. maar ik zie toch wel "andere" verandering dan zonder. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Dankjewel voor je reactie
 
Natuurlijk begrijp ik je. Cutten met of zonder aas zit echt wel verschil in.

Moet je eens tren nemen, kijk eens wat voor look je dan krijgt :cool:

Maar behalve je kaak voel of zie je bv ook iets aan je clit?
Dat lijkt mij veel meer een alarmsignaal om direct te stoppen.
 
Natuurlijk begrijp ik je. Cutten met of zonder aas zit echt wel verschil in.

Moet je eens tren nemen, kijk eens wat voor look je dan krijgt :cool:

Maar behalve je kaak voel of zie je bv ook iets aan je clit?
Dat lijkt mij veel meer een alarmsignaal om direct te stoppen.

Ah, mooi. Ik ken iemand die tren neemt.. Wat zou het voor vrouwen toch epic zijn in wedstrijd voorbereiding als ze dat kunnen nemen (zonder sides), overal aders enzo, haha.

Nee, ik merk beneden helemaal niets van veranderingen of iets dergelijks. Het voelt niet anders dan anders en ziet er ook zeker niet anders uit.
 
Ik heb mijn post iets aangepast, waardoor het allemaal wat minder vragend overkomt. Ik was daar toevallig al mee bezig voordat je postte, omdat ik het zelf ook een beetje verwarrend vond.

Het is meer een opsomming van de dingen die ik ervaar momenteel en hoe ik daar tegenaan kijk/ over denk. Wellicht dat iemand daar in de toekomst nog iets aan heeft.

Voor wat betreft de acné, slechtere conditie en spierpijn in mijn kaak hoort dit gewoon bij de anavar. Van de kortademigheid en kaakpijn kom ik pas net achter.. je houdt je namelijk veel meer bezig met de sides die wijzen op vermannelijking en zoekt daarop als je research doet, althans ik. Daarbij had ik de sides van kortademigheid en kaakpijn nog niet voorbij zien komen. Wat ik dan wel weer lees in een soort blogachtigiets dat je gelijk zou moeten stoppen met gebruik als je last krijgt van deze sides.. maar hoe betrouwbaar is zulk iets?

Het lijkt mij dat de kaakpijn er gewoon bijhoort.. en dit zal vast niet ineens een monsterjaw tot gevolg hebben.

Voor wat betreft mijn resultaten is het nu zo dat ik inderdaad droger wordt en meer lijnen krijg, natuurlijk heeft dit te maken met mijn cut en kcal in vs kcal out.. maar ik zie toch wel "andere" verandering dan zonder. Als je begrijpt wat ik bedoel..

Dankjewel voor je reactie


Hoi hoi,

Ik zelf ben ook bezig met anavar, zit nu op 3,5 week.
Kaakpijn heb ik niet ervaren, wel inderdaad de acne in mijn gezicht en vreselijke spierpijn die echt 4-5 dagen aanhoudt.. Pff vooral in mijn benen.
 
Hoi allemaal,

Weer even een kleine update. Mijn vetpercentage zakt langzaam, ik heb niet het idee dat het sneller gaat met anavar.

De acné blijft hetzelfde. Niet dat ik er onder zit hoor, het is maar 1 pukkeltje op m'n gezicht haha. Wanneer de een weggaat komt er een dag later weer een nieuwe ergens anders, maar opvallend is het niet. Ik heb wel een enorm vette huid. Ik blijf scrubben, schoonmaken enz. Ik heb 3 uren geleden gedouched en schoongemaakt en het voelt nu alweer vettig aan. Maar erg vind ik het niet hoor.

De pijnlijke kaken zijn enorm verminderd, ik merk er niets meer van eigenlijk alleen als ik mijn mond wijd open doe oid. Nou, dat doe ik niet vaak :P dus dat valt mee.

De hoge hartslag / slechte conditie is er nog steeds. Wat een ellende zeg. Die hoge hartslag kan ik mee leven, maar die slechte conditie? Ik kan niet eens fatsoenlijk naar mijn werk fietsen zonder te hijgen alsof het mijn eerste keer bewegen was. Ik weet niet of het dit waard is. Ik kan met veel sides leven, maar dit vind ik echt wel heel vervelend. Hoe doen andere dames dat gedurende de cut op anavar? Cardio is bijna geen doen, want mijn hartslag rijst de pan uit.. Intensieve cardio zoals Hiit of touwtjespringen lijkt me dodelijk..

Spierpijn
Ook dit blijft enorm aanhouden. Ik merk het vooral in mijn benen, ze zijn constant moe. De spierpijn blijft gewoon aanhouden omdat ik steeds sport met spierpijn, dus ik ben sinds de anavar nog niet weer spierpijnloos geweest.

Emoties
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn haat voor mensen wel toegenomen is gedurende het nemen van anavar. Ik schiet gauw uit mijn slof, ben gauw boos/ geïrriteerd en laat niet over me heen lopen. Daar waar ik normaal vrij onzeker en stil ben moet ik me nu soms echt inhouden niet te gaan schelden of mensen een stomp / duw te geven. Daarnaast ben ik ook wel veel gevoeliger. Ik trek het me heel snel aan wanneer iemand iets zegt wat mij anders niet zou kwetsen. Nu heb ik al gauw dat ik wil gaan huilen. Normaal ben ik ook wel een huilebalk hoor, maar niet om onzinnige dingen. Dat is nu wel veel meer.

Sporten e.d.
Ik heb de afgelopen dagen slechte dagen gehad qua voeding. Gisteren veel te weinig gegeten en gedronken vanwege drukte op mijn werk. Dat voelde ik in de sportschool zeg. Mijn energie was -100 en de kramp in mijn spieren was ontiegelijk. Het was niet normaal. Ik wilde benen gaan doen, maar het was onmogelijk. Ik heb mijn training wel doorgeknald en alles gedaan wat ik moest en wilde doen. Daarna een maaltijd met veel carbs gehad ter compensatie. Ik voelde me daarna gelukkig eindelijk iets beter.

Belangrijk dus: Veel drinken overdag, die krampen zijn namelijk echt niet gewenst!

Ik weet trouwens niet of ik de anavar het waard vind. De sides zijn vooralsnog te handelen en niet storend wat mij betreft. Misschien oordeel ik te snel hoor. Maar mijn krachtgains zijn vooralsnog niet denderend en het verlagen van mijn vetpercentage / het vergroten van mijn spiermassa is nou niet bepaald "wow" waardoor ik mij afvraag of ik dit ook niet gewoon zonder anavar had kunnen doen. Nu is dit natuurlijk erg snel oordelend ik doe het nog maar net twee weken.. maar toch ;) Voor mijn gevoel had ik in die twee weken dezelfde progressie geboekt (en me wel beter gevoeld zonder die sides).
 
Hoi hoi,

Ik zelf ben ook bezig met anavar, zit nu op 3,5 week.
Kaakpijn heb ik niet ervaren, wel inderdaad de acne in mijn gezicht en vreselijke spierpijn die echt 4-5 dagen aanhoudt.. Pff vooral in mijn benen.

Toevallig, ik was net een update aan het doen.

Hoe bevalt het jou verder?

Die spierpijn is killing he.. Ik vind het soms echt niet te harden. Ik train 4 / 5 keer per week, maar het is bijna niet te doen, bij mijn tweede training heb ik nog last van de training 3 /4 dagen geleden.. Dat wordt de komende week voor mij dus nog niet beter haha.
 
Toevallig, ik was net een update aan het doen.

Hoe bevalt het jou verder?

Die spierpijn is killing he.. Ik vind het soms echt niet te harden. Ik train 4 / 5 keer per week, maar het is bijna niet te doen, bij mijn tweede training heb ik nog last van de training 3 /4 dagen geleden.. Dat wordt de komende week voor mij dus nog niet beter haha.

Jaa, heel herkenbaar!! Ik ben mijn magnesium inname gaan verhogen, dus ben benieuwd of dat misschien gaat schelen..

Mij bevalt het verder goed, vandaag niet zo heel fit.. Zere keel en hoofdpijn. Maar dat is denk ik niet gerelateerd aan de anavar..
Trainingen gaan wel altijd lekker, of ik heel veel sterker ben weet ik niet precies omdat ik nu een schema volg hoog in sets en herhalingen.
Wat vooral opvalt is de pomp die enorm kan zijn haha, ben daarnaast soms wat sneller prikkelbaar (in het verkeer vooral en bij bepaalde mensen wel en bij anderen weer niet), maar soms ben ik ook juist erg vriendelijk en behulpzaam voor mijn doen :p Ik droom daarnaast echt ontzettend veel en heel realistisch, ik heb dat sowieso al wel maar nu is het echt opmerkelijk. Ook zweet ik sneller en heviger.. Maar over het algemeen geen erg hinderlijke sides gelukkig..

Ik ben wel al een heel stuk droger geworden en ben niet achteruit gegaan in gewicht, ga vanaf vandaag mijn calorie inname weer verlagen met 300. Zit nu op 1700.

Groetjes!!
 
Laatst bewerkt:
welcome to the emotional rollercoaster called aas :D

In de auto wil je ook zeker mensen vermoorden?
 
Natuurlijk begrijp ik je. Cutten met of zonder aas zit echt wel verschil in.

Moet je eens tren nemen, kijk eens wat voor look je dan krijgt :cool:

Maar behalve je kaak voel of zie je bv ook iets aan je clit?
Dat lijkt mij veel meer een alarmsignaal om direct te stoppen.
^ bij vrouwen merk je dikwijls eerder acne en wat meer haargroei (of 'donkerdere/stuggere' haren).

Jaa, heel herkenbaar!! Ik ben mijn magnesium inname gaan verhogen, dus ben benieuwd of dat misschien gaat schelen..

Mij bevalt het verder goed, vandaag niet zo heel fit.. Zere keel en hoofdpijn. Maar dat is denk ik niet gerelateerd aan de anavar..
Trainingen gaan wel altijd lekker, of ik heel veel sterker ben weet ik niet precies omdat ik nu een schema volg hoog in sets en herhalingen.
Wat vooral opvalt is de pomp die enorm kan zijn haha, ben daarnaast soms wat sneller prikkelbaar (in het verkeer vooral en bij bepaalde mensen wel en bij anderen weer niet), maar soms ben ik ook juist erg vriendelijk en behulpzaam voor mijn doen :p Ik droom daarnaast echt ontzettend veel en heel realistisch, ik heb dat sowieso al wel maar nu is het echt opmerkelijk. Ook zweet ik sneller en heviger.. Maar over het algemeen geen erg hinderlijke sides gelukkig..

Ik ben wel al een heel stuk droger geworden en ben niet achteruit gegaan in gewicht, ga vanaf vandaag mijn calorie inname weer verlagen met 300. Zit nu op 1700.

Groetjes!!
Als je last hebt van de pomp kun je proberen koolhydraten in de een a twee uur voor je training te verminderen (als die aanwezig zijn).
 
^ bij vrouwen merk je dikwijls eerder acne en wat meer haargroei (of 'donkerdere/stuggere' haren).


Als je last hebt van de pomp kun je proberen koolhydraten in de een a twee uur voor je training te verminderen (als die aanwezig zijn).

Zal het vandaag eens testen, thanks!
 
Jaa, heel herkenbaar!! Ik ben mijn magnesium inname gaan verhogen, dus ben benieuwd of dat misschien gaat schelen..

Mij bevalt het verder goed, vandaag niet zo heel fit.. Zere keel en hoofdpijn. Maar dat is denk ik niet gerelateerd aan de anavar..
Trainingen gaan wel altijd lekker, of ik heel veel sterker ben weet ik niet precies omdat ik nu een schema volg hoog in sets en herhalingen.
Wat vooral opvalt is de pomp die enorm kan zijn haha, ben daarnaast soms wat sneller prikkelbaar (in het verkeer vooral en bij bepaalde mensen wel en bij anderen weer niet), maar soms ben ik ook juist erg vriendelijk en behulpzaam voor mijn doen :p Ik droom daarnaast echt ontzettend veel en heel realistisch, ik heb dat sowieso al wel maar nu is het echt opmerkelijk. Ook zweet ik sneller en heviger.. Maar over het algemeen geen erg hinderlijke sides gelukkig..

Ik ben wel al een heel stuk droger geworden en ben niet achteruit gegaan in gewicht, ga vanaf vandaag mijn calorie inname weer verlagen met 300. Zit nu op 1700.

Groetjes!!

Grappig om te lezen. Ik ken het. Fijn dat je je er in ieder geval wel goed op voelt!

Ik droom ook veel, maar niet realistisch, en ik onthoud echt helemaal niets.

Verder haat ik mensen intens :roflol: maar daarnaast ben ik inderdaad ook wel sociaal en aardig tegen mensen. Het ligt vooral aan de mens of ze mijn socialiteit en aardigheid verdienen :roflol:

Ik blijf nog twee weken on en dan stop ik er mee. Ik vind de voordelen niet echt opwegen tegen de nadelen. Ik heb nou niet echt het idee dat ik er heel veel uithaal wat ik zonder aas niet zou kunnen hebben behaald, ja het massabehoud / een beetje opbouw.. maar toch. Het was voor mij een leuke try-out, maar ik vind het wel mooi geweest ;)

welcome to the emotional rollercoaster called aas :D

In de auto wil je ook zeker mensen vermoorden?

:roflol: Vooral in de auto is de haat het grootst. De trage, vervelende, irritante mensen krijgen de volle laag.. ik moet me af en toe inhouden als bijrijder om niet op de toeter te drukken.

Gisteren was m'n cheatdag en gingen we naar de mac, waar mijn vriend een hele menu selecteerde en ik alleen een MCFlurry. De patat en burgers moesten nog klaargemaakt maar mijn MCFlurry stond al te smelten op de balie, wachtend op de rest.

Het was dat mijn vriend zei dat de bestelling bijna klaar was, anders had ik er wat van gezegd. Wat voor achterlijks is het nou om een MCFlurry al klaar te zetten en te laten smelten als de rest nog niet eens klaar is. Die maak je toch als laatst? /rage

^ bij vrouwen merk je dikwijls eerder acne en wat meer haargroei (of 'donkerdere/stuggere' haren).


Als je last hebt van de pomp kun je proberen koolhydraten in de een a twee uur voor je training te verminderen (als die aanwezig zijn).

Dankjewel voor je tips. De acné valt bij mij gelukkig erg mee. Ik heb geen pukkeltjes meer. Ook heb ik nog niet andere / meer haargroei gemerkt, gelukkig!
Het enige waar ik me kapot aan erger is de slechte conditie.

Ik heb vanochtend HIIT op nuchtere maag geprobeerd.. Moest na elke minuut minimaal een minuut rust in lassen omdat ik gewoon niet meer kan. Ik ben dan compleet buiten adem, steken in mijn zij enz.

Oh well, no one said it would be easy.

Ik ga vanaf nu maar wat meer steady cardio inlassen, dat gaat vast beter.
 
Grappig om te lezen. Ik ken het. Fijn dat je je er in ieder geval wel goed op voelt!

Ik droom ook veel, maar niet realistisch, en ik onthoud echt helemaal niets.

Verder haat ik mensen intens :roflol: maar daarnaast ben ik inderdaad ook wel sociaal en aardig tegen mensen. Het ligt vooral aan de mens of ze mijn socialiteit en aardigheid verdienen :roflol:

Ik blijf nog twee weken on en dan stop ik er mee. Ik vind de voordelen niet echt opwegen tegen de nadelen. Ik heb nou niet echt het idee dat ik er heel veel uithaal wat ik zonder aas niet zou kunnen hebben behaald, ja het massabehoud / een beetje opbouw.. maar toch. Het was voor mij een leuke try-out, maar ik vind het wel mooi geweest ;) .

Ahh oké, je wil niet nog een hogere dosis proberen? 2 x 5 mg bijvoorbeeld?
 
Ahh oké, je wil niet nog een hogere dosis proberen? 2 x 5 mg bijvoorbeeld?

Moeilijk. Ik zit er wel over na te denken hoor.. Maarja.. meer is niet altijd beter denk ik..
Ik blijf nog 2 weken on en dan stop ik ermee, dan heb ik 6 weken gehad. Ik heb beginfoto's, dus kan dan heel goed zien wat het mij heeft gebracht. Ik kan evt. de laatste twee weken verhogen naar 10 mg, waarvan ik dan een dosis in de ochtend neem en aan het einde van de middag. Maar voor ik dit uberhaupt overweeg wil ik dit even overleggen met m'n partner.. Zoals ik al zei, meer is niet altijd beter.. En het zijn toch hormonen waar je mee kloot. Ik vind het al heel wat dat ik de stap genomen heb om uberhaupt aan de anabolen te gaan:roflol:

Het kan zijn dat ik het in de toekomst nog een keer probeer, maar dan van een ander merk. Voor hetzelfde geld slik ik nu iets wat helemaal geen anavar is.. Je weet het nooit. Ik heb geprobeerd om aan "legit" anavar te komen van de apotheek.. helaas is dat gewoon nergens meer verkrijgbaar.

Progressie

Acne
Ik zit nu in mijn vierde week en de acne is helemaal weg. Ik heb ook maar een paar kleine rode puntjes gehad op alleen mijn hoofd. Ik blijf wel een vette huid houden, maar ik scrub om de dag, maak mijn huid twee keer per dag schoon en gebruik spullen voor de vette huid.

Conditie
Jullie hebben me al veel zien klagen over de conditie.. Ik begin nu een beetje te twijfelen of mijn gezeur daarover niet ook van de anavar komt :roflol:. Ik heb me de afgelopen dagen namelijk bedacht me er niet meer druk over te maken, en alles (wandelen, fietsen, traplopen) gewoon een tandje langzamer te doen, en gewoon goed op mijn ademhaling te blijven letten. En tadaa.. ik maak me er niet meer druk om ;) Ik denk dat het ook een beetje mindset is. Ik blijf het natuurlijk wel enorm vervelend vinden. Maarja, ik doe het zelf nietwaar? ;)

Hartslag
Dit vind ik wel een beetje tricky. Mijn hartslag gaat snel (te) hart. Het gekke is, is dat ik dit vooral aan het einde van de werkdag merk. Rond een uur of 16.00 zit m'n hartslag me gedurende anderhalf tot twee uren enorm dwars. Hij klopt dan als een bizarre zonder echte aanleiding. Gek wel.
Het maakt de cardio ook vrij zwaar.. gisteren op de loopband, helling 10%, 5,5km per uur.. op een gegeven moment tikte mijn hartslag de 200 aan toen ik ondertussen even in gesprek was.. Gesprek maar gauw afgekapt en weer geconcentreerd.. Dan daalt ie al gauw naar de 170.. Kun je nagaan hoe intensief alleen praten dan al voor je is :roflol:

Gemoedstoestand
Ik zie voornamelijk dat mensen zich op anavar helemaal geweldig voelen enz. Dit had ik wellicht een beetje de eerste twee weken.. Ik voel me nu niet anders dan anders. Ben nog wel steeds erg prikkelbaar, en ik wijs mensen overal op als het me niet zint. Zo hield ik de deur aardig open voor twee dames in de sportschool, geen dankjewel.. "Nou alsjeblieft hoor!". :roflol: En nog wat awkward situaties waarin ik uit m'n slof schiet. Ik blijf dat wel grappig vinden, ik laat me op dat soort momenten wel enorm kennen. Soms vind ik mezelf dan ook wel een beetje zielig dat ik zo doe, maar ach.. Ik hoef ook niet over me heen te laten lopen...

Haargroei en andere gekke dingen
Ik heb geen last van vermannelijking oid. Mijn hoofd is nog hetzelfde :P Haargroei merk ik niets van.. en down under is alles nog gewoon zoals het was. Het is hooguit iets gevoeliger dan normaal, maar dat is niet erg, haha.

Spierpijn
Ik heb vooral steeds maar spierpijn in mijn benen.. Nu worden die ook zo'n 3x per week getraind, maar na 3 dagen rust zijn vooral mijn hamstrings nog erg sore. Heb het idee dat m'n upperbody de spierpijn minder vasthoudt.

Spiegel
In de spiegel zie ik geen verschil. Hooguit dat m'n billen iets voller zijn geworden. Ik heb wel een beetje een verstoord zelfbeeld, dus echt reeel is het niet. Ik zal einde kuur eens naar de foto's kijken en het toelichten wat ik er dan van vind.

__________

So far so good. Tot de volgende keer.
 
Hoi allemaal,

Inmiddels is mijn kuur bijna 2 weken voorbij. Ik zal nog een kleine update doen over de laatste weken. Ik heb de laatste twee weken naar 10 verhoogd. 5 in de ochtend en 5 in de middag. Omdat de eerste weken mij echt weinig gebracht hebben.

De sides worden dan iets sterker, vooral je ego. Ik voelde me echt verheven boven iedereen en nam bijna geen blad voor de mond. Mijn vriend vond mij minder liefdevol e.d. dus voor wat dat betreft was het geen succes.

Deze twee weken hebben mij wel goede benen opgeleverd. Stukje droger en iets meer massa. Maar of het de moeite waard is?

Ik heb tijdens die twee weken bedacht daarna weer een tijdje off te gaan en dan weer eens 6 - 8 weken te pakken. Maar nu ik off ben ben ik daar vanaf gestapt. Ik ben van mening dat het me heel weinig heeft gebracht. Alle sides en mogelijke sides zijn mij het niet waard om het nog een keer te doen.

Of mijn gear nu goed was of niet, het blijft natuurlijk altijd de vraag, ik heb me uit de naad gewerkt en natuurlijk heeft het me iets meer spiermassa opgeleverd en een lager vetpercentage, maar ik waag me er niet weer aan.

Progressie

Acne
Mijn vette huid werd iets erger. Pukkels kwamen ook snel, maar als je je voeding onder controle hebt en je gezicht telkens goed schoonmaakt is het goed te doen.

Conditie
Mijn conditie was op 10 niet slechter dan op 5. Nu had ik tenminste de kracht er voor om die conditie te overbruggen, om meer door te zetten.

Hartslag
Deze sloeg af en toe wel de pan uit, maar nu ik off ben heb ik dat nog steeds (nu alleen bij inspanning)

Gemoedstoestand
Tijdens de 10 vond ik mezelf echt fenomenaal. Ik heb mezelf nog nooit zo geweldig gevonden. Maar daarnaast werd ik ook wel een beetje een bitch en onaardig. Wel meer sociaal ook als ik dat wilde. In mijn relatie werd me verteld was ik meer afwezig, minder liefdevol en een beetje bitchy. Gelukkig is dat nu weer weg haha.

Haargroei en andere gekke dingen
Ik merk wel dat mijn haren iets stugger zijn, vooral downunder. Erg vervelend, hopelijk trekt dat weer weg!

Spierpijn
Spierpijn heb ik niet zo erg meer ervaren op 10, op 5 was dat veel erger.

Spiegel
Absoluut niet wat ik had verwacht van anavar en het werk wat ik ervoor heb gedaan. Ik heb wel iets massievere quads dan voorheen en iets rondere billen, ook een iets verlaagd vetpercentage. Misschien dat mijn verwachtingen te hoog waren, maar ik denk dat ik dit ook wel had bereikt met twee maanden heel diep cutten op bijv. ephedrine ofzo.
Wellicht dan wel wat meer spiermassa verloren.

Hoe is het nu
De eerste week heb ik totaal geen geen last gehad van offkomen. Pas na een week was ik van de één op andere dag megadepressief, wilde niet werken, had nergens zin in en raakte ik daar bovenop geblesseerd vanwege het te zwaar trainen van m'n billen. Die depressieve ellende heeft maar 2 dagen geduurd en daar ben ik inmiddels van af.

Mijn urine is af en toe neongeel. Wel gewoon helder maar echt fel. Dat had ik in de eerste dagen toen ik begon ook. Zullen wel de afvalstoffen zijn die nog weggespoeld worden. Anyways ik doe het denk ik niet weer. Ik vind het niet echt de moeite waard.
 
Super een goed bijgehouden logje van een dame. Tja..een oral only valt altijd tegen, net als bij de mannen overigens. Wil je echt wat dan moet het toch anders. Alhoewel..als jij dat op je avatar bent dan doe ik je hiermee tekort en is het al echt wat..
 
Super een goed bijgehouden logje van een dame. Tja..een oral only valt altijd tegen, net als bij de mannen overigens. Wil je echt wat dan moet het toch anders. Alhoewel..als jij dat op je avatar bent dan doe ik je hiermee tekort en is het al echt wat..

Dankjewel. Ik zou heus wat anders willen, maar ik wil geen hardere kaaklijn enzo. Het is dan maar net wat je het liefste wilt hé, en dat is voor mij vrouw blijven ;)

Het zou mooi geweest zijn als ik er zo uit zag als op mijn avatar, dit is Dana Linn Bailey. Daar gaat denk ik heel wat meer aas in dan oral only's haha.
 
Back
Naar boven