MuscleMeat

Kuurlog vrouw anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe is het nu na 4,5 weken off
Inmiddels heb ik gewoon weer normale urine, geen nuongele ellende meer dus ik denk dat mijn lever nu wel weer okay is. Verder heb ik mijn eerste ongesteldheid weer gehad (wel iets minder dan normaal, maar het deed wel zeerder dan normaal). Het was niet helemaal mijn bedoeling, maar ik was één dag mijn anticonceptiepil vergeten, en dezelfde dag werd ik nog ongesteld.. Dus dat zegt ook wel weer wat, m'n lijf was er blijkbaar aan toe. Mijn conditie is weer kickass en verder heb ik ook geen last meer van dingetjes..

Het enige waar ik nog last van heb zijn de hormoonschommelingen. Ik heb meer pukkels dan ooit. Mijn hele kin zit er onder.. Wellicht dat dit te maken heeft met het stoppen met de pil na 2,5 maanden doorgeslikt te hebben (dit doe ik nooit), maar ik heb nog nooit zoveel pukkeltjes gehad. Ze vallen gelukkig niet heel erg op, maar er zitten wel pijnlijke tussen. Dit terwijl ik heel schoon eet, dus daar kan het niet van komen.

Dat is dus iets wat me opvalt.. Tijdens mijn kuur had ik last van snellere / stuggere haargroei.. Ik geloof dat dit nu weer enigszins aan het normaliseren is. Mijn haar voelt minder stug aan dus dat is wel erg fijn.

Mocht ik ooit weer eens overwegen anavar te gaan gebruiken, zal dit zeer zeker niet zijn om te gaan cutten. Ik zou het dan willen gebruiken om massa aan te zetten. Maar die ooit is nog heel ver weg, en misschien wel zover weg dat die nooit weer in zicht komt.

Ik zou het zeker niet zien als een makkelijk middel om je doelen te behalen (iets wat ik misschien toch wel deed), het is geen wondermiddel.. Mocht je overwegen het te gaan gebruiken lees je goed in, doe het evt. met begeleiding en haal alles er uit wat er uit te halen valt. En maak voor jezelf ook een logje aan, zo kun je makkelijk monitoren hoe het je bevallen is en wat het voor je heeft gedaan.. En dit alles kan dan andere dames ook weer helpen die twijfelen of ze het wel of niet moeten doen.

Ik zou het niet aanraden, maar ik raad het ook niet af. Ik denk dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen die ik er van heb ondervonden.

Wie weet tot een volgende keer.
 
Mooi stuk info voor de dames hier
 
Leuk om te lezen, een afgemaakt logje in de vrouwen sectie is zeldzaam.

Denk dat andere vrouwen heel veel kunnen hebben aan jouw bijdrage!
 
Back
Naar boven