XXL Nutrition

Kuurlogje

Nu ik erover denk, het grootste probleem was niet eens de facial flushing, de reden dat ik het gestopt was was ivm pigmentvlekken bij de acne spots

Verstandig, MT2 icm littekens/acne is echt funest. M’n rug is eindelijk spot vrij na 3 jaar bijna :o
ja denk dat het toch maar een paar x extra in de zon liggen wordt, wellicht na paar maandjes cruise microdose accutane voor een tijdje, ook deels preventief

cruise zal dit keer lekker lang zijn dus eerst herstellen van de cycle (die langer dan gepland is)
daarna zover nodig herstellen van de accutane, dan weer tijd voor een blast

ja denk dat het toch maar een paar x extra in de zon liggen wordt, wellicht na paar maandjes cruise microdose accutane voor een tijdje, ook deels preventief

cruise zal dit keer lekker lang zijn dus eerst herstellen van de cycle (die langer dan gepland is)
daarna zover nodig herstellen van de accutane, dan weer tijd voor een blast
Als je nu acne hebt zou ik het direct mee laten lopen. Gewoon 20mg 2-3x p/w beginnen, was voor mij genoeg. Heb je ook 0-sides

Als je nu acne hebt zou ik het direct mee laten lopen. Gewoon 20mg 2-3x p/w beginnen, was voor mij genoeg. Heb je ook 0-sides
Zit nu op week 13 van 20+ over paar weken pwo a25/50 erbij, acne is minimaal nu maar leverstress hoeft er met die orals van mij geen accutane bovenop

Wil het vooral runnen zodat de acne later (hopelijk) geen probleem meer kan worden ivm blijvende resultaten op je olie productie

Jawel hoor, maar heel beperkt voorlopig. Binnen 6 weken even kijken wat het bloed zegt.
Ik aromatiseer echt belachelijk hard (uit ervaring) en voelde op dag 10 mijn tepels al gevoelig worden en stonden constant hard. Dus heel voorzichtig AI toegevoegd (E4D 10mg).

Ik ken mijn lichaam goed hoor. Melanotan-2 heb ik al eerder gebruikt (afgelopen 3 jaar) en weet perfect hoeveel ik er van mag gebruiken en hoe ik er op ga reageren.
Daarbovenop: mijn dermatoloog is hiervan op de hoogte, is hier geen tegenstander van (voorstander zelfs) en volgt mijn moedervlekjes op.

Met 450 primo EW erbij ga je geen gyno krijgen, volgens mij gaat je oestro zelfs helemaal kelderen als je er nog een AI bijgooit! Benieuwd naar je eerstvolgende bloedanalyse alvast.

Zit nu op week 13 van 20+ over paar weken pwo a25/50 erbij, acne is minimaal nu maar leverstress hoeft er met die orals van mij geen accutane bovenop

Wil het vooral runnen zodat de acne later (hopelijk) geen probleem meer kan worden ivm blijvende resultaten op je olie productie
2-3x p/w 20mg roa gaat je geen problemen voor je lever bezorgen heb ik me laten vertellen door een wijs man.

Als je blijvende resultaten wil hebben van roa moet je wel een heel stuk meer nemen dan microdose. Dat kan wel voor problemen zorgen voor je lever.

2-3x p/w 20mg roa gaat je geen problemen voor je lever bezorgen heb ik me laten vertellen door een wijs man.

Als je blijvende resultaten wil hebben van roa moet je wel een heel stuk meer nemen dan microdose. Dat kan wel voor problemen zorgen voor je lever.
Langere duur op lagere dosering zou uiteindelijk ook dat effect moeten hebben

Hoe is je dieet?

• Topic Starter Topic Starter
Met 450 primo EW erbij ga je geen gyno krijgen, volgens mij gaat je oestro zelfs helemaal kelderen als je er nog een AI bijgooit! Benieuwd naar je eerstvolgende bloedanalyse alvast.

Goh, met hoe ik aromatiseerde in het verleden, is een AI vrees ik nog nodig. Ik volg in elk geval op of ik low-oestr symptomen zou krijgen en binnen 6 weken weet ik het exact.

De afgelopen dagen tijdens mijn ziekte was het wat puzzelen waar ik op reageerde en waarop niet. Sinds gisteren de eerste dag terug mijn normale dieet kunnen volgen.
Voorlopig 3100 kCal per dag: 260 protein, 300g carbs & 95g fats.

Goh, met hoe ik aromatiseerde in het verleden, is een AI vrees ik nog nodig. Ik volg in elk geval op of ik low-oestr symptomen zou krijgen en binnen 6 weken weet ik het exact.
Weet je ook zeker dat het daadwerkelijk je aromatisatie is? En niet gebrek aan primo's AI effect voor jou?

Nee dat weet ik niet zeker. Is de eerste keer dat ik een extra compound toevoeg. Dus nu is het even kijken wat er gebeurt en meten wanneer ik kan.
en wat is de verhouding die je nu aanhoudt? geen idee of je dit gedeeld hebt voor je blast

en neem aan dat je dus al eens met test only gepushed hebt tot een dosering waar side effects (zonder ai) startte?

en wat is de verhouding die je nu aanhoudt? geen idee of je dit gedeeld hebt voor je blast

en neem aan dat je dus al eens met test only gepushed hebt tot een dosering waar side effects (zonder ai) startte?

350mg test zonder AI = 130 ng/L oestradiol met gevoelige tepels en bolletje erachter
500mg test met E3D AI (10mg aromasin) = 100 ng/L met bolletje achter tepel
500mg test met EOD AI = 30 ng/L geen klachten meer

Nu: 500mg test + 450 mg primo + 3ui hgh

Aha duss 350 test is al ver buiten reference range dan das wel flinke aromatisatie dan

dan is het niet zo erg nee, als je nu nog ai nodig gaat hebben wellicht eens EQ testen, ik vind het wel een chille compound

EQ is dan weer een lastige omdat ik ook snel stijg in hematocriet. Dat is net dé compound die dat voor mij nog erger zou maken.
Daarnaast zou ik het een prima compound vinden om eens te proberen.

EQ is dan weer een lastige omdat ik ook snel stijg in hematocriet. Dat is net dé compound die dat voor mij nog erger zou maken.
Daarnaast zou ik het een prima compound vinden om eens te proberen.
Dat is een beetje achterhaald toch? Dat doet elke aas vanaf een bepaalde dosering.

Zijn weinig wetenschappelijke studies op mensen met EQ waardoor het zo’n slechte naam heeft.

Dat is een beetje achterhaald toch? Dat doet elke aas vanaf een bepaalde dosering.

Zijn weinig wetenschappelijke studies op mensen met EQ waardoor het zo’n slechte naam heeft.

Goh, op basis van wat ik er van hoor en tot nu toe gelezen heb (bronnen vind ik niet meteen terug, is al een tijdje geleden) zou deze wel een heel grote impact hebben op de aanmaak van rode bloedcellen. En aangezien ik daar al gevoelig voor ben, wil ik er gewoon voor weg blijven.
Voor anderen denk ik een prima optie.

Terug
Naar boven