AndroidHealthClinic

Kuurlogje

Volgens de android health clinic de groei van gh niet maar goed ben geen dokter dus zou het zelf niet weten.

Al gebruik ik wel meds zoals een beta blocker, telmisartan etc.
Volgens mij heb je het dan echt over 20iu per dag wat betreft LVH door GH.

• Like
Waarderingen: GruX
Volgens de android health clinic de groei van gh niet maar goed ben geen dokter dus zou het zelf niet weten.

Al gebruik ik wel meds zoals een beta blocker, telmisartan etc.
Zou goed kunnen ja. Ikzelf neem losartan en had een keer wat studies gelezen dat die med lvh reduced. Telmisartan is wel goede ja.

Goeie opmerking. Hoe maak je een onderscheid tussen een mogelijke LVH veroorzaakt door steroiden of GH aangezien die gewoonlijk gelijktijdig gebruikt worden. Ik zie online niks als voordelen met GH gebruik bij een deficientie. Bij een 'excess' gebruik zie ik vooral 'associaties met acromegaly', 'it may......." en "possibly".
Sorry topic starter voor de vervuiling maar interessant om te volgen.
Naar maar weten maakt het niet uit.

Als je er zorgen over maakt zou ik kijken naar die meds.

Ja 't is vooral iets op de lange termijn. Heb nu voorraad voor 6 maanden. Als het me bevalt, dan koop ik wel bij.

Ik ga geen insuline toevoegen. Denk dat dat op mijn niveau (nog) niet nodig is. Hangt ook wel wat risico aan vast natuurlijk.
Welk risico? Meest veilige middel voor je lichaam dat er is.

Gebruik ervan is een ander verhaal inderdaad.

Ik richt opnieuw op 12 weken, als het goed voelt en bloed is goed dan kan het zijn dat ik verleng.
Daarna ga ik inderdaad weer volledig off (met uitzondering van hgh)

HGH voornamelijk voor vetverlies, volle look & zorgen dat alles wat soepel blijft lopen als ik zwaarder en zwaarder ga trainen.
Waarom ga je telkens off en on? Gewoon benieuwd :-)

HGH is niet het wondermiddel dat jij beschrijft. Althans mijn persoonlijke ervaring. Want het kan ook zoals eerder gezegd is best nare bijwerkingen hebben. Pijn aan gewrichten, tintelende handen etc.

Het is juist de stapeling van middelen die het interessant maken. Aas + hgh + insuline…
Maar uiteraard zou ik dit doen als je serieus doel hebt of het just je way of living is.

Succes iig!

Volgens mij heb je het dan echt over 20iu per dag wat betreft LVH door GH.
Android health clinic had het zelf over 8iu plus meende ik maar op 20iu heb je het vrijwel zeker gok ik :p

Zou goed kunnen ja. Ikzelf neem losartan en had een keer wat studies gelezen dat die med lvh reduced. Telmisartan is wel goede ja.

Naar maar weten maakt het niet uit.

Als je er zorgen over maakt zou ik kijken naar die meds.
Telmisartan schijnt het ook te doen meende ik en sowieso een verhoogde bloeddruk plus aas en de rest.

Goeie opmerking. Hoe maak je een onderscheid tussen een mogelijke LVH veroorzaakt door steroiden of GH aangezien die gewoonlijk gelijktijdig gebruikt worden. Ik zie online niks als voordelen met GH gebruik bij een deficientie. Bij een 'excess' gebruik zie ik vooral 'associaties met acromegaly', 'it may......." en "possibly".
Sorry topic starter voor de vervuiling maar interessant om te volgen.
Het zal ook met je genitica te maken hebben, bloeddruk etc.

Mijn hart is ook vergroot en zat net buiten de bovenste grens na jaren kuren en zo ken ik ook een jongen die na 2 of 3 jaar kuren al serieus problemen had.

Gaat me er meer om dat mensen er wel rekening mee moeten houden dat gh niet persee veilig is, slin is in dat opzicht veiliger/gezonder.

• Topic Starter Topic Starter
Eerste weekje van de nieuwe cycle redelijk kut. Vrijdagnacht ziek geworden en nog altijd aan het herstellen.

Weinig kunnen eten sinds vrijdag en wat ik eet komt er als pindasaus weer uit 🥸
Koorts is alvast weg, dus hopelijk morgen weer beter.

Zo zag mijn vrijdagnacht er uit:

1743340893045.png

Alcohol gezopen, hopelijk is het in ieder geval geen slaap apneu.

Dat maakt een hoop duidelijk. Ik had beter terug kunnen lezen. Maar beterschap.

Zo, ook net even mijn Melatonan-2 gaan halen, die start ik in de loop van deze week ook op.
Weekje ED opladen en dan 1x PW.

Zo, ook net even mijn Melatonan-2 gaan halen, die start ik in de loop van deze week ook op.
Weekje ED opladen en dan 1x PW.
3 a 4 dagen is vaak voldoende iig wel bij mij, kreeg net een compliment lol dat ik bruin was terwijl ik nog niet eens onder de zonnebank ben geweest alleen wezen laden.

3 a 4 dagen is vaak voldoende iig wel bij mij, kreeg net een compliment lol dat ik bruin was terwijl ik nog niet eens onder de zonnebank ben geweest alleen wezen laden.

Ik werd de afgelopen 2 jaar licht bruin al wel, maar niet overdreven. Pas op de zonnebank op dag 7 ging het volle effect bij mij.

Ik mix met 2ml en zet dan telkens 150 mcg (3 streepjes insulinenaaldje).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Gisteren voor de eerste keer terug een lichte training kunnen doen en vandaag weer een volledige training.

Toch 7 dagen ertussenuit geweest door ziekte en de weegschaal vertelt me -3,5kg (waarschijnlijk vocht en glycogeen).
Heb 5 van de 7 dagen mijn eiwitdoel vlotjes behaalt, maar koolhydraten en vetten kon ik helaas niet verdragen zonder toiletbezoek en krampen.

Slechte start voor de nieuwe cycle, maar nu gaan we vlammen!

Succes!
Ik veronderstel dat je deze keer toch geen AI laat meelopen? ;)

Gisteren voor de eerste keer terug een lichte training kunnen doen en vandaag weer een volledige training.

Toch 7 dagen ertussenuit geweest door ziekte en de weegschaal vertelt me -3,5kg (waarschijnlijk vocht en glycogeen).
Heb 5 van de 7 dagen mijn eiwitdoel vlotjes behaalt, maar koolhydraten en vetten kon ik helaas niet verdragen zonder toiletbezoek en krampen.

Slechte start voor de nieuwe cycle, maar nu gaan we vlammen!
Ziek zijn is altijd echt klote, on cycle helemaal omdat het extra gemiste gains zijn

Kan er overigens wel vanuit gaan dat het gewicht dat je verliest buiten je vocht/glycogeen iig vet zal zijn zolang je je eiwitten redt atrofie is aardig uitgesteld met AAS natuurlijk

Dit zou ik niet doen, die melatonan, ik had dat een keer gedaan en ik werd gewoon te bruin ( en dat was in de winter )
Verschilt simpelweg per persoon, ik was wel bruiner maar lang niet te bruin, ligt ook nog aan dosering en frequentie

Bij mij was het probleem de facial flushing, voelde dan alsof ik opeens een 160 bloeddruk had ook
Denk dat ik deze zomer gewoon een paar x goed in de zon ga met 1mg MT2 en dan misschien nog EW/E2W eenmalig 500mcg oid beetje tan zou mn fysiek goed doen, helemaal met hoe lean ik nu ben

Succes!
Ik veronderstel dat je deze keer toch geen AI laat meelopen? ;)

Jawel hoor, maar heel beperkt voorlopig. Binnen 6 weken even kijken wat het bloed zegt.
Ik aromatiseer echt belachelijk hard (uit ervaring) en voelde op dag 10 mijn tepels al gevoelig worden en stonden constant hard. Dus heel voorzichtig AI toegevoegd (E4D 10mg).

Dit zou ik niet doen, die melatonan, ik had dat een keer gedaan en ik werd gewoon te bruin ( en dat was in de winter )

Ik ken mijn lichaam goed hoor. Melanotan-2 heb ik al eerder gebruikt (afgelopen 3 jaar) en weet perfect hoeveel ik er van mag gebruiken en hoe ik er op ga reageren.
Daarbovenop: mijn dermatoloog is hiervan op de hoogte, is hier geen tegenstander van (voorstander zelfs) en volgt mijn moedervlekjes op.

Terug
Naar boven