- Waardering
- 32.512
- Massa
- 160kg
Ik denk dat alle wedstrijd atleten hier ook bij deze dealer halen. NL dealers houden de prijs kunstmatig hoog, qua grondstof om test te maken praat je over nog minder dan een knaak voor een vial en hier kost een mooi doosje eromheen dan 40€. Deze dealer opereert ook wereldwijd en heeft op elk continent een magazijn staan van waar ze het opsturen. Levertijd is het enigste dingetje, dus kan 2 maanden duren. Alles is ook getest door Janoshik, maar dit uiteraard kan deze test net op een batch gedaan zijn die wel goed gedoseerd is, andersom kan dit verhaal ook bij jou huidige dealer.Klinkt eerlijk gezegd ongeloofwaardig laag om kwaliteitsvolle gear te zijn..
Iedereen van grondstoffenleverancier tot dealer moet er iets aan verdienen toch?
De prijzen die ik overal hoor, zijn niet anders dan die ik betaal (en dan heb ik het niet over mensen die bij dezelfde afnemen).
HGH altijd gehoord honderden euro's voor 100ui.
Tijdje terug waren die semaglutide pennen trending, meen dat zon pen hier in NL 220€ kost terwijl de groothandel prijs 4 tientjes is.
(Het zou kunnen dat de gear niet werkt op armen, dat sluit ik niet uit)