UA
Cool Novice
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Wat was uiteindelijk het resultaat?Ik heb hiervoor al eens een testkuurtje gedaan van 10 weken op 350mg/week om te kijken hoe ik reageerde op testosteron.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat was uiteindelijk het resultaat?Ik heb hiervoor al eens een testkuurtje gedaan van 10 weken op 350mg/week om te kijken hoe ik reageerde op testosteron.
Hoi, ik ben nieuw hier... Als je een nieuwe leverancier probeert, hoe weet je dat je safe zit?Vandaag mijn stack al ingeslagen voor mijn volgende cycle.
Hoorde wel van mijn leverancier dat er grote tekorten aankomen. Wat er destijds hier op het forum werd besproken van die 2 Chinese grondstofleveranciers die zijn gerolt, dat lijkt te kloppen.
Hopelijk staat er snel iemand nieuw op, want het zijn blijkbaar de 2 grootste leveranciers van grondstoffen die er nu dus 'even' tussenuit zijn.
Wie een cycle plant voor de zomer, kan beter nu al ff polsen bij hun leverancier.
Hoi, ik ben nieuw hier... Als je een nieuwe leverancier probeert, hoe weet je dat je safe zit?
Naturel blijven. SuccesHoi, ik ben nieuw hier... Als je een nieuwe leverancier probeert, hoe weet je dat je safe zit?
Sommige hebben kkk wedstrijd doelen he
Ja maar ... als ze dit soort vragen stellen... komen ze nooit in het midden te staan. Laat dan maar.
Je hemoglobine is ook vrij hoog, had je niet gewoon te weinig gedronken?Einde kuur, afgelopen zondag laatste injectie gedaan.
Gisteren nog even een bloedonderzoekje laten doen.
Ik wou vooral weten of mijn oestradiol eindelijk onder controle was (wat het duidelijk is) en of mijn hematocriet verder is gestegen.
Nuja, dat tweede is echt niet goed. Hematocriet 57.2% en hemoglobine 19.1. Vrijdag staat alvast een bloeddonatie gepland.
![]()
Je hemoglobine is ook vrij hoog, had je niet gewoon te weinig gedronken?
Heb dat ook een keer gehad keer daarna extra gedronken en beide waren een stuk lager terwijl het een week later was..
Gaat dat via de huisarts? Wat zijn de voorwaarden en...daar kan je toch ook nog wat voor vang€n, toch?
Als je een dokter hebt die aan aderlating doet wel bloed donaties doen als ik mag geloven niet zo veel.Gaat dat via de huisarts? Wat zijn de voorwaarden en...daar kan je toch ook nog wat voor vang€n, toch?
Als je een dokter hebt die aan aderlating doet wel bloed donaties doen als ik mag geloven niet zo veel.
Is dat ook in NL?
Aderlating is dan doormidden van bloed doneren ?Geen idee, is hier gewoon bij het Rode Kruis. Neem aan dat die regels niet gigantisch afwijken.
Mag je als ASS gebruiker niet doneren dan ?Aderlating is hetzelfde als een donatie. Buiten het feit dat de dokter bij een aderlating de zak bloed weggooit.