MuscleMeat

Kuurlogje

8 flesjes test, 8 primo en hgh.

Ik cruise trouwens niet, ik ga volledig off.
Start terug op eind maart
Ik begrijp dat niet, waarom dat gejojo?

En...als je van plan bent te blijven gebruiken en dat denk ik wel, zou ik het toch overwegen (als ik jou was..)

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat niet, waarom dat gejojo?

En...als je van plan bent te blijven gebruiken en dat denk ik wel, zou ik het toch overwegen (als ik jou was..)

Ik zie mijn benadering niet als 'jojo', maar als strategie om zowel groei als gezondheid in balans te houden.
Begrijp me niet verkeerd, ik weet zeker dat cruisen ook zijn voordelen heeft. Maar volledig off gaan is voor mij persoonlijk de beter keuze.

Misschien pak ik het in de toekomst anders aan, maar voorlopig doe ik het zo.

Ik zie mijn benadering niet als 'jojo', maar als strategie om zowel groei als gezondheid in balans te houden.
Begrijp me niet verkeerd, ik weet zeker dat cruisen ook zijn voordelen heeft. Maar volledig off gaan is voor mij persoonlijk de beter keuze.

Misschien pak ik het in de toekomst anders aan, maar voorlopig doe ik het zo.
Ik weet eerlijk gezegd niet of het gezonder is om je test te laten crashen die x weken tussen je blasts in. Wat is het verschil tussen 125/150mg test pw uit een vial om je natuurlijke waardes te behouden of dat iemand niks gebruikt en standaard 20/25nmol test waardes heeft?

Ikzelf zou gokken dat het schadelijk is als je het op jou manier doet, maar ik kan dit niet onderbouwen. Indien je fake natty wilt zijn of je eigen waardes niet te erg wilt verzieken hoor ik verhalen dat als je test A 3/4 weken blast en vervolgens off gaat x weken je vrij snel hersteld, maar heb hier geen ervaring in dan alleen de verhalen van hoe de fake nattys dit schijnbaar doen.

Ik weet eerlijk gezegd niet of het gezonder is om je test te laten crashen die x weken tussen je blasts in. Wat is het verschil tussen 125/150mg test pw uit een vial om je natuurlijke waardes te behouden of dat iemand niks gebruikt en standaard 20/25nmol test waardes heeft?

Ikzelf zou gokken dat het schadelijk is als je het op jou manier doet, maar ik kan dit niet onderbouwen. Indien je fake natty wilt zijn of je eigen waardes niet te erg wilt verzieken hoor ik verhalen dat als je test A 3/4 weken blast en vervolgens off gaat x weken je vrij snel hersteld, maar heb hier geen ervaring in dan alleen de verhalen van hoe de fake nattys dit schijnbaar doen.
Ik denk ook als je volledig off gaat dat je flink wat massa moet gaan inleveren. TRT zou toch dan beter zijn of ?

Ik denk ook als je volledig off gaat dat je flink wat massa moet gaan inleveren. TRT zou toch dan beter zijn of ?
Massa en gezondheid zijn verschillende dingen, maar je gaat massa verliezen als je langdurig laag in test waardes zit.

Gezondheid is denk een laag test ook niet ideaal, zeker niet naarmate men ouder word. Er zijn talloze onderzoeken dat “trt” dus geen cruise+++++ niet schadelijk is voor de gezondheid.

Massa en gezondheid zijn verschillende dingen, maar je gaat massa verliezen als je langdurig laag in test waardes zit.

Gezondheid is denk een laag test ook niet ideaal, zeker niet naarmate men ouder word. Er zijn talloze onderzoeken dat “trt” dus geen cruise+++++ niet schadelijk is voor de gezondheid.

Het zijn gewoon twee verschillende dingen.
Ik weet ook idd niet of “off” gaan versus TRT dosis gezonder is of niet. Daar is gewoon niet voldoende wetenschap rond, denk ik.

Wat ik wel weet, is dat ik relatief snel herstel naar mijn natuurlijke testosteron waardes (rond de 700-750).

Als ik korter off zou gaan, dan zou ik sneller overwegen om ff weg hcg te gebruiken en een TRT dosis. Maar nu zit er over 10 weken een reis van 14 dagen op de planning. En dan ga ik liever ineens even helemaal off.

Het zijn gewoon twee verschillende dingen.
Ik weet ook idd niet of “off” gaan versus TRT dosis gezonder is of niet. Daar is gewoon niet voldoende wetenschap rond, denk ik.

Wat ik wel weet, is dat ik relatief snel herstel naar mijn natuurlijke testosteron waardes (rond de 700-750).

Als ik korter off zou gaan, dan zou ik sneller overwegen om ff weg hcg te gebruiken en een TRT dosis. Maar nu zit er over 10 weken een reis van 14 dagen op de planning. En dan ga ik liever ineens even helemaal off.
Ga je dan volledig of of 14 dagen en dan heb je geluk want er zijn mannen die na een kuur al niet meer herstellen naar hun natuurlijke test of heel laag eruit komen dan moet jezelf TRT gebruiken ,sommige gebruiken ook TRT+ geen idee wat dat inhoud

Ga je dan volledig of of 14 dagen en dan heb je geluk want er zijn mannen die na een kuur al niet meer herstellen naar hun natuurlijke test of heel laag eruit komen dan moet jezelf TRT gebruiken ,sommige gebruiken ook TRT+ geen idee wat dat inhoud

Ik ga voor 11-12 weken off ongeveer.

Zo dat meen je?

• Haha
Waarderingen: vntl
IMG_4969.gif

Trt + is geen trt, betekend dat je meer zetten dan een echte trt dosis.

Waar ik al 10 jaar koop:
Genotropin 36iu €160
Ug HGH 100iu €175,-
test e 250mg/ml €30,-
test c 200mg/ml €30,-
test p100mg/ml €30,-
Primo 100mg/ml €40,-

• Like
Waarderingen: yuhu
Is het dan niet cruisen dan? Als je meer zet dan je eigen dosis
Cruise en trt zijn begrippen die allemaal verwarrend werken.

Trt = testosteron replacement therapy maw je hebt zelf een lage test (variërende redenen) en dmv het toedienen van test uit een vial boost je die waardes weer naar “normaal”. Alles tussen 8-28nmol is normaal, maar uiteraard wil je het liefst wat hoger zitten dus 25/28nmol en dit bereik je met 125/150mg test pw.

Cruise (of bridge voor de bejaarde onder ons) is de overbrugging tussen een push/blast waar je jou massa wilt behouden, maar ook even de rem erop trapt voor de gezondheid. Een cruise kan trt zijn, maar ook trt+ of cruise+ waar je iets meer dan normaal neemt ook voor variërende redenen. Mijn cruise is bv 375mg pw wat dus absoluut geen trt is.

Waar ik al 10 jaar koop:
Genotropin 36iu €160
Ug HGH 100iu €175,-
test e 250mg/ml €30,-
test c 200mg/ml €30,-
test p100mg/ml €30,-
Primo 100mg/ml €40,-
Jou dealer is blij met jou

Is dit je eerste kuur?

Heb je last gehad van side effects?

Ik heb enkel wat last van aromatisatie: gevoelige tepels, vocht ophouden en een gezwollen kliertje onder tepel. Makkelijk te beheersen met AI.
Tijdens de eerste kuur prikte ik 2X PW en had ik veel last van acne. Nu prik ik EOD en heb ik quasi geen last van acne, as we speak staan er nu 4 puntjes op mijn borst/schouder, that's it.

Terug
Naar boven