Fitness Seller

Kuurlogje

De claim over nattokinase is dat het effectief zou zijn tegen slagaderverkalking. Dat is iets anders dan beweren dat het effectief is tegen dik bloed. De laatste bevindingen zijn dat nattokinase helamaal geen effect heeft tegen slagaderverkalking.

Er is meer en meer bewijs dat een hoog hematocriet helemaal niet schadelijk is. Zeker niet bij hoge testosteron waardes. Deze waardes zijn omgekeerd evenredig met bloedstolsels.

• Topic Starter Topic Starter
De claim over nattokinase is dat het effectief zou zijn tegen slagaderverkalking. Dat is iets anders dan beweren dat het effectief is tegen dik bloed. De laatste bevindingen zijn dat nattokinase helamaal geen effect heeft tegen slagaderverkalking.

Er is meer en meer bewijs dat een hoog hematocriet helemaal niet schadelijk is. Zeker niet bij hoge testosteron waardes. Deze waardes zijn omgekeerd evenredig met bloedstolsels.

Het blijft gevaarlijk. Mijn hematocriet was op het einde van mijn kuur 57,2%, wat zeker te hoog is.
Als ik Galen mag geloven, dan is dat bij hormonen gebruik gevaarlijk (trombose gevaar) en niet te vergelijken met bergbewoners.

Had na mijn laatste meting (7/1) een bloeddonatie gedaan en zat vorige week met mijn officieuze hematocriet meter (Fora 6 Connect) op 52%.
Voor de zekerheid sinds donderdag extra zone 2 cardio toegevoegd à 40 min, 4 dagen in de week & tijdelijk 2 weken cardio aspirin.

In principe zou ik vanaf 8/3 een nieuwe aderlating kunnen laten doen, maar ga even zien wat het nu geeft de komende weken.
Midden maart doe ik een nieuwe officiële bloedanalyse.

Het blijft gevaarlijk. Mijn hematocriet was op het einde van mijn kuur 57,2%, wat zeker te hoog is.
Als ik Galen mag geloven, dan is dat bij hormonen gebruik gevaarlijk (trombose gevaar) en niet te vergelijken met bergbewoners.

Had na mijn laatste meting (7/1) een bloeddonatie gedaan en zat vorige week met mijn officieuze hematocriet meter (Fora 6 Connect) op 52%.
Voor de zekerheid sinds donderdag extra zone 2 cardio toegevoegd à 40 min, 4 dagen in de week & tijdelijk 2 weken cardio aspirin.

In principe zou ik vanaf 8/3 een nieuwe aderlating kunnen laten doen, maar ga even zien wat het nu geeft de komende weken.
Midden maart doe ik een nieuwe officiële bloedanalyse.

Ik ga me niet uitspreken over AAS maar er is nergens bewijs dat Testosterone only voor een verhoogd cardiovasculair risico zorgt. Het bloed van mensen in de Andes is bestudeerd "in vitro". Dus in een proefbuis buiten het lichaam. Het coaguleerde minder snel dan bloed van lowlanders. Als er een genetische aanpassing moest zijn dan moet hun bloed dat zijn. Wat nooit aangetoond is.
Van de Sherpa's in Nepal is geweten dat die lichamelijk een genetische aanpassing hebben. Hun hematocriet gedraagt zich niet anders dan een normale mens die zich op hoge hoogte gaat begeven. Hun lichaam gaat efficiënter om met zuurstof.

In alle geval, hieronder het laatste standpunt van de Androgen Society wat betreft cardiovasculair risico met Testosteron die laat zien dat het aangenomen is dat er geen enkel risico bestaat. Je kan dan enkel nog gaan argumenteren dat het alleen om testosteron therapie gaat.
https://www.mayoclinicproceedings.org/action/showPdf?pii=S0025-6196(24)00408-7

Vandaag mijn stack al ingeslagen voor mijn volgende cycle.

Hoorde wel van mijn leverancier dat er grote tekorten aankomen. Wat er destijds hier op het forum werd besproken van die 2 Chinese grondstofleveranciers die zijn gerolt, dat lijkt te kloppen.
Hopelijk staat er snel iemand nieuw op, want het zijn blijkbaar de 2 grootste leveranciers van grondstoffen die er nu dus 'even' tussenuit zijn.

Wie een cycle plant voor de zomer, kan beter nu al ff polsen bij hun leverancier.
Mag de 'leverancier' gedeeld worden?

Volgende week nog eens een bloeddonatie, de week erop een bloedanalyse & de week daarop terug opstarten 💪
Eerst nog een weekje vakantie ertussen ☀️😎

Fijne vakantie!

Fijne vakantie 😘

Thanks, is pas over 10 dagen hoor, maar zeer welkom! 😎
Leuk man! Ik volg je log al vanaf het begin stiekem😜 Ik ga het namelijk ook precies zoals jij aanpakken.

Heb zelf 10 jaar lang fantatiek aan bodybuilding gedaan maar afgelopen 3 jaar door omstandigheden niks meer gedaan. Inmiddels weer op de rit, al 15kg afgevallen. Nog even terug zakken naar 10% en dan bouwen😎 kan niet wachten!

Leuk man! Ik volg je log al vanaf het begin stiekem😜 Ik ga het namelijk ook precies zoals jij aanpakken.

Heb zelf 10 jaar lang fantatiek aan bodybuilding gedaan maar afgelopen 3 jaar door omstandigheden niks meer gedaan. Inmiddels weer op de rit, al 15kg afgevallen. Nog even terug zakken naar 10% en dan bouwen😎 kan niet wachten!

Wauw man leuk om te lezen! Hop naar die 10% 💪

Ik lees net dat je ook de Fora Connect hebt. Ik gebruik hem ook voor totaal Cholesterol, HT, HB en suiker. Handig apparaat.

Weet ook niet wat je aan je totaal cholesterol hebt om te weten.

Verder is een bloedtest betrouwbaarder.

Mijne meet geen cholestrol, daar heb ik geen strips voor. Ook geen interesse in.
Vooral hematocriet interesseert me. Mocht dit accuraat zijn, dan kan ik het zelf wat opvolgen mocht het weer de pan uitswingen.

Als bloedwaardes goed zijn (straks heb ik ze), dan start ik zaterdag terug op.
Looptijd kuur zal afhangen van de bloedwaardes:
- 500mg TEST-E
- 450mg Primo
- 3UI HGH

Terug
Naar boven