MuscleMeat

Kuurlogje

Mijne meet geen cholestrol, daar heb ik geen strips voor. Ook geen interesse in.
Vooral hematocriet interesseert me. Mocht dit accuraat zijn, dan kan ik het zelf wat opvolgen mocht het weer de pan uitswingen.

Als bloedwaardes goed zijn (straks heb ik ze), dan start ik zaterdag terug op.
Looptijd kuur zal afhangen van de bloedwaardes:
- 500mg TEST-E
- 450mg Primo
- 3UI HGH
Hoop dat je genoeg primo hebt ingeslagen

Mijne meet geen cholestrol, daar heb ik geen strips voor. Ook geen interesse in.
Vooral hematocriet interesseert me. Mocht dit accuraat zijn, dan kan ik het zelf wat opvolgen mocht het weer de pan uitswingen.

- 500mg TEST-E
- 450mg Primo
- 3UI HGH
Hoezo interesseert hematocriet je?

Suuces! Ik volg alvast als je hier weer gaat loggen

Succes al vast. Maar dat komt vast wel goed. De zin zal er ook al wel zijn haha.

- 500mg TEST-E
- 450mg Primo
- 3UI HGH
Spannend, benieuwd naar de gains! Succes man!

Zo, bloedwaardes allemaal top. Hematocriet naar 49%, fsh - lh al hersteld, testo 750.
Al de rest binnen referentiewaardes.

Zaterdag starten we weer op 🫡💪
Welke stappen heb je genomen om aan je HT te werken?

en heb je al eerder GH gerunt? Ben wel benieuwd hoeveel je daar van merkt, soort 3e x newbie gains?

Welke stappen heb je genomen om aan je HT te werken?

en heb je al eerder GH gerunt? Ben wel benieuwd hoeveel je daar van merkt, soort 3e x newbie gains?
Ik kan je bij voorbaat al zeggen dat 99% geen gains gaat merken van gh, misschien wat betere slaap en wat voller door vocht.

Ik kan je bij voorbaat al zeggen dat 99% geen gains gaat merken van gh, misschien wat betere slaap en wat voller door vocht.
Het is maar net wat je doel is met 3iu. Gh voegt vetverlies, gewrichtsbescherming en algehele herstel toe waardoor de kuur effectiever en duurzamer wordt. Gh werkt dus ook preventief, daarom is niet altijd iets merken juist goed. 3iu is ook prima om geen
insulineresistentie te krijgen t.o.v. hogere doseringen.

Het is maar net wat je doel is met 3iu. Gh voegt vetverlies, gewrichtsbescherming en algehele herstel toe waardoor de kuur effectiever en duurzamer wordt. Gh werkt dus ook preventief, daarom is niet altijd iets merken juist goed. 3iu is ook prima om geen
insulineresistentie te krijgen t.o.v. hogere doseringen.
Ik reageer op de x3 newbie gains, ik weet dat gh ook nog andere dingen doet.

Insulineresistentie gebeurd ook niet zomaar en voor vetverlies moet je nog steeds in een deficit zitten.

Verder kun je juist gewrichtspijn krijgen van gh volgens mij haal je dingen door elkaar.

• Like
Waarderingen: GruX
Gh is het niet eens waard voor de meerderheid en de naam krijgt veels te veel eer naar wat het doet

Zou het alleen nemen als alles eromheen 100% on point is en je echt het uiterste wilt.

Het is voor vele wel een betere optie dan 3/4/5 exotische compounds runnen

Terug
Naar boven