Fitness Seller

Kuurplanning en ik zoek feedback ivm dosage

Bezoekers in dit topic

Ik heb vorige maand volledig bloedonderzoek laten doen, het probleem ligt ook niet bij mijn schildklier, de resultaten van het eiwitprofiel wacht ik nog af.

Mijn job is spijtig genoeg bureauwerk, maar probeer elke dag genoeg beweging te halen in mijn training.
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Niet afvallen is te veel eten. Of een zeldzame ziekte.

Kan nooit dat je op 1500 kcals niet afvalt. 1m82 en 90 kg.
 
dat je teveel eet
Als dit het geval was dan zou ik hier toch nooit dit alles gepost hebben, dan lieg ik alleen tegen mezelf en daar kom ik ook niet met vooruit..
 
Niet afvallen is te veel eten. Of een zeldzame ziekte.

Kan nooit dat je op 1500 kcals niet afvalt. 1m82 en 90 kg.

Ik verlies wel gewicht, gewoon extreem traag. Ik lijk eerder spiermassa te verliezen
 
Als dit het geval was dan zou ik hier toch nooit dit alles gepost hebben, dan lieg ik alleen tegen mezelf en daar kom ik ook niet met vooruit..

Dus jij denkt dat je vet aanmaakt uit lucht

Pls kom hier dan sluit ik je aan op een liposuctie pomp en dan kun jij ademen en verwarm ik mijn huis met de verbranding van het vet :trollface:
 
Ik verlies wel gewicht, gewoon extreem traag. Ik lijk eerder spiermassa te verliezen

Ja dan zou ik een ander soort dieet proberen zoals keto, intermittent fasting enz.

Gewoon je lichaam wilt niet onder een bepaald vet% dus dan moet jij zorgen dat dit wel gebeurd en daar is soms meer voor nodig dan simpelweg minder eten.
 
Ja dan zou ik een ander soort dieet proberen zoals keto, intermittent fasting enz.

Gewoon je lichaam wilt niet onder een bepaald vet% dus dan moet jij zorgen dat dit wel gebeurd en daar is soms meer voor nodig dan simpelweg minder eten.

Bedankt voor de nuttige reactie. Ik zal deze dieeten eens opzoeken en zien welke ik kan toepassen.
En nee ik denk niet dat ik vet uit lucht maak.. Het is duidelijk dat ik iets verkeerd doe in mijn voeding/training maar ik heb al zoveel geprobeerd.
 
Of je telt gewoon je kcals verkeerd. Kan je je nog wel eens lullig op verkijken (bijvoorbeeld wat opzoeken op myfitnesspal wat uiteindelijk gewoon afwijkt van het werkelijke product dat je eet).
 
Of je telt gewoon je kcals verkeerd. Kan je je nog wel eens lullig op verkijken (bijvoorbeeld wat opzoeken op myfitnesspal wat uiteindelijk gewoon afwijkt van het werkelijke product dat je eet).
Dit^. Doe eens gek en weeg letterlijk alles wat je eet. Tel je kcal a.d.h.v. de voedingswaarden, niet via myfitnesspal.
 
Inderdaad zo nauwkeurig mogelijk tracken. Op 1.500kcal MOET je gewoon afvallen.

Probeer zoals al eerder aangegeven Rapid Fat Loss (RFL) van Lyle McDonald eens. Of, van dezelfde auteur, The Ultimate Diet 2.0.
Volg een van deze 2 'handleidingen' strak en je zal zeker afvallen. Val je niet af, dan wil je niet graag genoeg en cheat je (vooral belazer je jezelf).
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik inderdaad myfitnesspal. Ik zal het beter bekijken. Ik zak ook de verschillende dieeten eens doornemen. Bedankt voor de info!
 
Back
Naar boven