AndroidHealthClinic

Kuurtje dianabol en stanozolol

Bezoekers in dit topic

seppyboy

Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2005
Berichten
3
Waardering
0
Hallo,

Ik heb onlangs wat dianabol en stanozolol/winstrol gekocht, 100 tabs van elk(10mg) Weet iemand hoe ik deze moet innemen, hoeveel mg de eerste week enz... Zijn deze te combineren? Wat radenjullie mij aan?

mvg J.
 
zelf nadenken en niet aan beginnen vooralsnog!
 
Hallo,

Ik heb onlangs wat dianabol en stanozolol/winstrol gekocht, 100 tabs van elk(10mg) Weet iemand hoe ik deze moet innemen, hoeveel mg de eerste week enz... Zijn deze te combineren? Wat radenjullie mij aan?

mvg J.

Ik raad je aan veel te lezen.
 
18. Ik heb 100 dianabol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.
 
2 orals tegelijk = :finger:

kuren als je niet weet waar je mee bezig bent = :finger:
 
2 orals tegelijk = :finger:

kuren als je niet weet waar je mee bezig bent = :finger:

Mischien neemt ie wel eerst de winny dan de dboll of andersom:D

En wat maakt het uit of je nou 20winny 20dboll zou nemen of je neemt 40 van 1?;)
 
Al neem je 3orals tegelijk tis maar net wat je wilt.
 
Nee, niet echt belangrijk nee.

Belangrijker dat TS ff wat tijd en moeite in het lezen steekt.
 
wat er aan te raden valt, hangt ook af van de vraag of je 'onlangs' ook een gymabbo hebt genomen. :D
 
wat er aan te raden valt, hangt ook af van de vraag of je 'onlangs' ook een gymabbo hebt genomen. :D

ach, zolang die er voor volgende maand een regelt is et goed... moet toch alleen voor et strand er goed uit te zien, aan een maand of 2-3 wel genoeg dus :thumb:
 
Back
Naar boven