Fitness Seller

kuurtje DNP

Ik vraag me eigenlijk af, als je net iets boven je onderhoud eet, dit je resultaten beinvloed? Verschillende logs beweren namelijk, hoe meer je eet, hoe meer effect met DNP....
Zal ook wat aan je lichaamsbouw liggen..
Heb je standaard al een snelle verbranding..

Maar wat clean boven onderhoud eten gaat niets uitmaken hoor.
DNP verhoogt je stofwisseling met 11% per 100mg.
Dus jouw stofwisseling gaat ongeveer 44% omhoog.

Dit is waanzinnig veel hoor. Een ecaatje maar 3-4 %.
Dus schoon eten (complex carbs beetje en veel eiwit).
Dit moet wel kunnen hoor maar het zal nog steeds een kwestie zijn van uitproberen.

Ik vraag me eigenlijk af, als je net iets boven je onderhoud eet, dit je resultaten beinvloed? Verschillende logs beweren namelijk, hoe meer je eet, hoe meer effect met DNP....

Ik denk dat dit ook gewoon een mythe is(maar ik heb het ook al enkele keren gelezen). Ik kan geen goede rationale bedenken waarom meer eten voor meer vetverbranding zou zorgen. Ikzelf heb altijd net onder of op onderhoud gezeten. Uiteindelijk zal het niet veel uitmaken, zoals Collosalx zegt, je metabolisme is zo extreem verhoogd immers dat je bijna op welk dieet ook stevig gaat afvallen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dag 7

Bijwerkingen lijken minder te worden, zweet nog wel wat, maar niet overdreven. Eetlust is bovengemiddeld, en trainen gaat oke.

dag 7

Bijwerkingen lijken minder te worden, zweet nog wel wat, maar niet overdreven. Eetlust is bovengemiddeld, en trainen gaat oke.
Volg je nog steeds ben zeer benieuwd.
Ik sta nu op een 12%.

En ik ben aan het bridgen ik ga het in mijn bridge nemen.
ik hoop op 8% uit te komen dan ga ik meteen 10 weken cutten met tren en masteron voor naar 5% te gaan.

Volg je nog steeds ben zeer benieuwd.
Ik sta nu op een 12%.

En ik ben aan het bridgen ik ga het in mijn bridge nemen.
ik hoop op 8% uit te komen dan ga ik meteen 10 weken cutten met tren en masteron voor naar 5% te gaan.

Netjes, netjes.
Ik wil na dit kuurtje even de resultaten bekijken (zie momenteel nog geen verschil) en dan wil ik ook een kuurtje nemen, Tren, mast en winny voor 12 weken....

Klachten zijn sinds vandaag zo goed als verdwenen.
Iemand enig idee, waaraan dit zou kunnen liggen?

Ik ga vanaf morgen naar 600 MG pd.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat ik vandaag heb, maar bijzonder veel gegeten ( ongeveer 6500 kcal), terwijl mijn onderhoud 2700 kcal is.

Wel ben ik naar 600 mg pd gegaan.

Weet niet hoeveel mij het nu kost omdat ik zoveel gegeten heb.

Ik weet niet wat ik vandaag heb, maar bijzonder veel gegeten ( ongeveer 6500 kcal), terwijl mijn onderhoud 2700 kcal is.

Wel ben ik naar 600 mg pd gegaan.

Weet niet hoeveel mij het nu kost omdat ik zoveel gegeten heb.
Haha 6000kcal dagen doe ik ook vaak aan :D.
Heb je het niet superwarm gekregen of zaten er niet veel carbs bij ?

Ik zou wel voorzichtig verhogen, verhogingen kunnen even op hun laten wachten. En straks heb je net teveel binnen.

Ik heb best slecht gegeten.
Voeding m.n. uit snelle suikers, koekjes en vla veeel brood met filet americain

Natuurlijk ook eiwitten ( kwark, eieren, kip)
En vetten: mn uit ijs, daar is mijn lichaam blij mee (verkoeling)

Alleen hoeveel schade zou mij dit nu opleveren? Geen idee

Schade zal wel niet dramatisch zijn als dit eenmalig voorvalt. Ik kan me wel herinneren dat je cravings kan krijgen en zekers als je relatief low carb zit.
Normaal moet je gewoon kei hard beginnen zweten zijn

Schade zal wel niet dramatisch zijn als dit eenmalig voorvalt. Ik kan me wel herinneren dat je cravings kan krijgen en zekers als je relatief low carb zit.
Normaal moet je gewoon kei hard beginnen zweten zijn

Geloof mij maar, sinds vanmiddag loopt het zweet overal langs. Het valt mensen op dat ik kortademig ben en dat het zweten over de top is, men adviseert de dokter.

Geloof mij maar, sinds vanmiddag loopt het zweet overal langs. Het valt mensen op dat ik kortademig ben en dat het zweten over de top is, men adviseert de dokter.

Ja had ik ook. Ik ben nog student (uni) en moest me eerst 10 minuten met de fiets verplaatsen om in de aula's te geraken: verschrikkelijk !

Ik wil niet in jouw schoenen staan man, hatelijk als'k er aan terug denk. Vooral de nachten waren bij mij het moeilijkste. Ik werd wel tot 3-4 toe wakker, gedehydrateerd en telkens mn lakens doorweekt van het zweet.

Ja had ik ook. Ik ben nog student (uni) en moest me eerst 10 minuten met de fiets verplaatsen om in de aula's te geraken: verschrikkelijk !

Ik wil niet in jouw schoenen staan man, hatelijk als'k er aan terug denk. Vooral de nachten waren bij mij het moeilijkste. Ik werd wel tot 3-4 toe wakker, gedehydrateerd en telkens mn lakens doorweekt van het zweet.

Wat was je uiteindelijke resultaat? Hoe veel verloren in vet?

hahah volgens mij ben je de slimste niet je bent 15.6 bodyfat, met een goed dieet en cardio + evt ephedrine of caffeine ben je binnen 2 maanden op 10 bodyfat waarom in hemelsnaam zou je DNP nemen en nog steeds gebruiken met zulke sides.
Ik geef je kritiek om je te helpen btw, beter stop je en cut je normaal dan iemand die dnp gebruikt om de 3 procent te geraken en die wedstrijden wilt doen

Afgelopen nacht ziek geweest. Het voelde alsof ik moest braken, maar dat bleef uit. Nu weer hersteld.

Ik zie overigens de weegschaal niet veel doen.

Vocht vriend, dat gaat er nog welaf. Zo leuk is het niet of wel?

Ik heb echt al 2 dgn enorme honger, dus eet meer dan anders...
iemand enig idee? waarschijnlijk DNP lijkt me

Ja, dat zijn carb cravings, komt dus door de DNP.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 18:23 ----------

Ik kreeg altijd goesting in de lekkerste dingen ! maar daar proberen niet aan in te geven en dit oplossen met fruit.

Laatst bewerkt:
Ik eet inderdaad de meeste lekker dingen, dingen die ik eerst simpelweg liet staan. Bijv. gebak en choc. met slagroom etc.

Ik baal er enorm van en vanaf morgen eet ik clean! Max 2000 KCAL per dag. Kuur loop tot zaterdag, dus hoop dat het goed komt.

Terug
Naar boven