Fitness Seller

kuurtje DNP

• Topic Starter Topic Starter
Klaarblijkelijk maar het niet veel uit dat ik ruim boven onderhoud heb gegeten.
Stats na eerste professionele meting:

86,3
13,2 BF

Mvg

Sinds vandaag weer redelijk kunnen trainen. De afgelopen dagen verliepen tamelijk zwaar. Het zweten en kortademigheid valt de mensen op.

Stats vandaag:

86.0
12,8 BF

Na precies 14 dagen aan de DNP te hebben gezeten met enorm veel klachten, heb ik besloten de dosis nog 4 dagen terug te brengen naar 200 mg.

De reden is dat ik m.n. tijdens het trainen en slapen lucht tekort kom, wat resulteert in de korte trainingen en vooral slapenloze nachten.

200 is goed, zat tijd trg aan 750mg crystal dnp en werd er doodziek van overgeven bloed uit neusgaten en van alles en nog wat. Ook op 500mg zijn de sides erg nasty!
Beter laag doseren en langer nemen, heb mijn lesje geleerd. Nog 1-2 dagen langer aan die dosis en grote kans dat t fataal kon worden, aldus de dokter..
500mg was heavy maar vond dat ik nog wel een tandje hoger aankon, en deed het pas na iets van 7-8 dagen. Was wel veel vet verloren nadat t vocht weg was, dat duurde ook iets van 2 weken tot alles weg was. Veel dieet ijs genomen om de spieren weer te vullen want je oogt plat..

200 is goed, zat tijd trg aan 750mg crystal dnp en werd er doodziek van overgeven bloed uit neusgaten en van alles en nog wat. Ook op 500mg zijn de sides erg nasty!
Beter laag doseren en langer nemen, heb mijn lesje geleerd. Nog 1-2 dagen langer aan die dosis en grote kans dat t fataal kon worden, aldus de dokter..
500mg was heavy maar vond dat ik nog wel een tandje hoger aankon, en deed het pas na iets van 7-8 dagen. Was wel veel vet verloren nadat t vocht weg was, dat duurde ook iets van 2 weken tot alles weg was. Veel dieet ijs genomen om de spieren weer te vullen want je oogt plat..

De aflopen nacht was zo heftig dat ik om de paar uur, een raketje nam en wat light ijs om af te koelen

Weet niet Hoelang je op die dosis zat maar het bouwt zich op in je lichaam dus zou kunnen dat je nog k*tter kon gaan voelen. Heftig spul beter licht doseren kun je ook trainen enzo

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom DNP vocht vasthoud....

Vocht vasthouden is niet perse een negatieve Side he

dat was de vraag niet

Dan ook geen antwoord op je vraag maar een mededeling ;)

Samenvatting tot en met dag 14

Begon de eerste 3 dagen op 200 mg ED. Dit voelde ik totaal niet.
Vanaf de 4e dag overgestapt naar 400 mg ED. Vrijwel direct voelde ik mij zwak, zweterig en hongerig.

Ik merkte dat mijn eetlust toenamen bij het innemen van 400 mg. Van de 14 dagen heb ik 2 uitschieters gehad in de voeding. Onderhoud voor mij is 3050. De overige dagen heb ik telkens net boven onderhoud gegeten, wel schoon.

Vanaf dag 5 werd het zwaar; mijn omgeving viel het zweten en de kortademigheid op. 2 x per dag je kleren verschonen is dan ook geen luxe.
Toch heb ik 400 mg volgehouden tot dag 9, daarna overgestapt naar 600 mg, gedurende 3 dagen maar dit was niet te doen.

Slapen was een hel, misselijkheid en braakneigingen.....

Ik doe nu nog 4 dagen 200 mg en zal eind volgende week (zaterdag) mijn voorlopige resultaat hierop delen.

Hoe is het met kracht in de sportschool?

Valt het je tegen, of is het wel te doen??
Damn 2x kleren verschonen :)

De kracht is idem dito gebleven, echter wel minder herhalingen.
Als ik eerlijk ben raad ik DNP aan niemand aan, simpelweg omdat je vriendin niet naast je in bed kan liggen, heel de week staat de ventilator aan, en dan heb ik het niet eens over het stinken van je kleding, donkere urine en gele zaad.....

Nam je er wat bij? Pyrruvaat voor de ogen Eca voor onderdrukking hongergevoel etc?

Je hebt wel een goed resultaat, dat moet ik toegeven!

Hehehe ben blij dat jij hetzelfde kan mede delen aan ons ;-)

hoeveel kilo kwijt?

Wat een tegenvallend resultaat.
Heb vandaag voor het eerst mezelf gewogen op de sportschool waar ik ook voor dat ik aan de DNP begon mezelf heb gewogen.

voor de kuur:
89,7
15,2 bf

Tijdens de kuur (zit nog 3 dagen op 200 mg)

88,5
15,2 BF

Het vetpercentage is idemdito gebleven, nou ik baal als een stekker! Heb ik daar nu alles voor gedaan etc...

Zou ik misschien vocht vasthouden?

Wat een tegenvallend resultaat.
Heb vandaag voor het eerst mezelf gewogen op de sportschool waar ik ook voor dat ik aan de DNP begon mezelf heb gewogen.

voor de kuur:
89,7
15,2 bf

Tijdens de kuur (zit nog 3 dagen op 200 mg)

88,5
15,2 BF

Het vetpercentage is idemdito gebleven, nou ik baal als een stekker! Heb ik daar nu alles voor gedaan etc...

Zou ik misschien vocht vasthouden?

Iemand enig idee?

Terug
Naar boven