MuscleMeat

kuurtje voor de vakantie

ornyk

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
hallo

ik ga in september op vakantie (ja dan ben ik al 21)
en zou graag een beetje massa bijkomen tegen dan.

ik train ne een jaartje intensief

ik kwam van 60 en 5,2 bf , weeg nu 75 en 10,3 bf

zou graag 80, 83 wegen met 4 bf

dit zou men eerste worden , dus het is nieuw voor mij

wat raden jullie me aan ? suggesties of critiek is welkom

mvg

Lengte ?..
Hoe zit het met je voeding?

edit: 1jaar trainen is kort voor een kuurtje man (met een broll kenis gaan kuuren = niet slim)

Laatst bewerkt:
komop ga eerst eens wat langer trainen als en jaar en haal er meer naturel eerst uit
+ mag je hier niet posten je bent geen 21

4 bf?
succes

Je bent 15kg aangenomen en verdubbeld in vp?
Nice one, niet kuren.

4% BF ? wil je meteen een wedstrijd gaan draaien ofzo? haha
als je pas een jaar traint zou ik nog niet aan AAS beginnen.
gewoon veel en clean eten en keihard trainen, misschien denken aan supplementjes als creatine/beta alanine/arginine :)

• Topic Starter Topic Starter
Je bent 15kg aangenomen en verdubbeld in vp?
Nice one, niet kuren.

wat is er met 15 bij komen en verdubbelen in vp ? goed of slecht ?

@Sofiane , ik let heel hard op men voeding , veel pasta en rijst en de andere dingen
men voeding zit goed , en ben nu een maand zo goed als vetvrij an het eten

wil je prikken of wil je tabs? :)

@Sofiane , ik let heel hard op men voeding , veel pasta en rijst en de andere dingen

Ga je eerst eens inlezen man dit gaat echt te ver :(

EIWIT maakt spier aan, CARBS vullen je spieren vol dus ik zou me meer focussen om de grammen kip en vis dan rijst en pasta. Natuurlijk hoor je schoon al je carbs op te eten maar als je alleen pasta en rijst eet zonder eiwitten en vetten ben je verkeerd bezig boy. 4 % bf is haalbaar voor iedereen maar dan zal je moeten sufferen en ik betwijfel het of je die BF% op lange termijn uberhaupt vast kan houden. Het is mij gelukt om 1 week op 4%-5% zonder diuretica te staan maar eens je je laat gaan is het gedaan en zit je weer ietsje hoger in BF%. Hierbij spelen je genetica en aanleg voor droogheid ook een grote grol. Bij mij duurt het cutten altijd extreem lang.

Ik heb daar in tegen moeite om met 4000 kcal boven 10% te komen :)

Nice, je spreekt jezelf in dezelfde zin nog tegen. Laat dat kuren staan en lees je in over voeding. Wat ik je dus aanraad is jezelf te verdiepen in voeding en training, en het kuren voorlopig te laten zoals het is. Volgens mij heb je trouwens ook geen idee hoe droog 4% BF is.

Begint echt te merken dat het zomer wordt sjees..

ik heb dus een voedingsschema, ter verduidelijking eet ik niet allen pasta en rijst maar ook proteine-rijke dinge , maar vond het niet echt nodig om hier mijn hele voedingsschema te gaan type... men schema is opgesteld door de gym die perfect uitgerekend heefd hoeveel cal , eiwit , vet, ect... ik mag ete omdat ik dat toen zelf nog niet kon bereken...

met zo goe als vetvrij eten bedoeldeik niet geen vet meer eten .
ik at soms nog eens wat friet , of broodje curryworst ofzo , nu vervangen door bak rijst met kip of bak pasta met vis...

hehe , laat maar

als iedereen gaat lache hoeft het al niet meer

iedereen moet leren , ik dacht dat een forum daar goed voor was ;)

ge zou beter tips geve inplaats van :roflol:

als hier alleen maar kerels vrage moge stelle die alles al kenne stel ik mij veel vrage over het forum

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

komop ga eerst eens wat langer trainen als en jaar en haal er meer naturel eerst uit
+ mag je hier niet posten je bent geen 21

de regel is 21 geen aas aanraken jonger dan 17 hier niet posten

zelf de regels al gelezen ?

Dit is ook om te lachen ja :roflol:

Je hebt amper verstand van trainen, eten laat staan kuren. Je bent pas een jaartje bezig.
Ga je verdiepen in voeding en trainen, en kom over 2 jaar terug.

hehe , laat maar

als hier alleen maar kerels vrage moge stelle die alles al kenne stel ik mij veel vrage over het forum

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Het is ook de bedoeling dat je zelf wat inzet toont alvorens je een topic aanmaakt. Je had dit kunnen voorkomen door gewoon de stickies te lezen.

hehe , laat maar

Kerel je hebt genoeg tips gekregen. Je traint veel te kort om aan een kuur te gaan beginnen. Iedereen kon ook net zo goed zeggen dat je aan de test+dianabol kan beginnen maar in jouw geval is het zwaar zonde. Dus je wordt wel degelijk geholpen bro. Denk er over 2jaar eens over na. Met een goed voedingsschema en trainingsschema denk ik wel dat je op de 90kg met een bf van 10% zal zijn tegen die tijd ;).

Veel succes bro (y)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven