XXL Nutrition

kuurtje voor de vakantie

• Topic Starter Topic Starter
Kerel je hebt genoeg tips gekregen. Je traint veel te kort om aan een kuur te gaan beginnen. Iedereen kon ook net zo goed zeggen dat je aan de test+dianabol kan beginnen maar in jouw geval is het zwaar zonde. Denk er over 2jaar eens over na. Met een goed voedingsschema en trainingsschema denk ik wel dat je op de 90kg met een bf van 10% zal zijn tegen die tijd ;).

Veel succes bro (y)

bedankt voor de uitleg

bij mij ging het er gwn om hoe ze reageerde
tuurlijk heb ik genoeg tips gekrege , maar de manier waarop...
je kunt het ook gewoon normaal zeggen zoals jij net deed zonder iemand uit te lachen of belachelijk te maken of niet ?
beetje respect voor elkaar mag wel vind ik...

topic mag dicht kom over paar jaar wel trg..

bedankt voor de uitleg

je kunt het ook gewoon normaal zeggen zoals jij net deed zonder iemand uit te lachen of belachelijk te maken of niet ?

Daar heb je gelijk in, maar zoals je weet verschilt de mens erg veel t.o.v. elkaar.

In ieder geval ga zo door kerel en het zal goed komen. Succes ;)

Peace!

bedankt voor de uitleg

Het beetje onrespect wat je nu krijgt is een gevolg omdat men deze vragen tientallen keren hier stelt. Iedereen denkt even sterk en groot te worden voor de zomer zonder enige ervaring of kennis over AAS en dat hier alles tot in de puntjes wordt verteld. Het is niet even creatine wat je neemt, het vergt veel meer kennis laat staan dedication die je ervoor op moet brengen.

Iig, maak jij een hele verstandige keuze! Die lang niet iedereen doet.
Succes met het behalen van je doelen!

Kerel je hebt genoeg tips gekregen. Je traint veel te kort om aan een kuur te gaan beginnen. Iedereen kon ook net zo goed zeggen dat je aan de test+dianabol kan beginnen maar in jouw geval is het zwaar zonde. Dus je wordt wel degelijk geholpen bro. Denk er over 2jaar eens over na. Met een goed voedingsschema en trainingsschema denk ik wel dat je op de 90kg met een bf van 10% zal zijn tegen die tijd ;).

Veel succes bro (y)

Met dit advies zou hij blij moeten zijn.. ach de zomer komt he;)

Al geef ik jullie allemaal gelijk...
Er wordt wel wat afgezeurd hier op dat forum hoor..

wat een mong*len zitten hier toch zeg :D, mensen onder de 21 die hier posten of zogenaamde gurus. grappig allemaal

Nu nog een beetje normaal Nederlands graag!!..uris so gen tou an fast te knope

Je kan altijd nog gaan kuren goos gain eerst met voeding en trainen en dan kan je altijd nog kijken of je een kuurtje wilt doen!

Je moet begrijp dat we je daar juist mee helpen door te zeggen dat je het niet moet doen geloof me maar.
Mocht je ooit gaan kuren en je hebt alles uit je voeding/training gehaald dan zal je nog wel terug denken
Hey succes en train ze!!

hallo

ik ga in september op vakantie (ja dan ben ik al 21)
en zou graag een beetje massa bijkomen tegen dan.

ik train ne een jaartje intensief

ik kwam van 60 en 5,2 bf , weeg nu 75 en 10,3 bf

zou graag 80, 83 wegen met 4 bf

dit zou men eerste worden , dus het is nieuw voor mij

wat raden jullie me aan ? suggesties of critiek is welkom

mvg

Je gaat op vakantie en wil graag breed lopen over het strand. Als jij daarvoor gaat kuren dan ben jij niet goed wijs man. Neem je ook tatoe erbij?
Dan pas ben je het mannetje.

Je gaat op vakantie en wil graag breed lopen over het strand. Als jij daarvoor gaat kuren dan ben jij niet goed wijs man. Neem je ook tatoe erbij?
Dan pas ben je het mannetje.

kloop nie graag opt strand ;)

en men sleeve is pas na de zomer ;)

goed eh , gebt weer een postje bij , en ik nu ook dankzij u ;)

Sjeez, dit topic gaat ook weer echt helemaal nergens meer over

Terug
Naar boven