XXL Nutrition

Kuurvoorstel: stanozolol

Gewicht niet echt..toen ik stopte stond ik op 83kilo, nu 3 maanden later sta ik op 84kilo. Wel ben ik na de kuur wat gezakt in gewicht, maar dankzij een betere voeding dan eerst terug op 84kg gekomen.

Mede dankzij een blessure kan ik niet echt meten of ik op kracht achteruit ben gegaan, maar de oefeningen die ik wel doe gaan nog steeds de goede kant op. Ik merk geen krachtverlies, maar dat kan ook komen vanwege de creatinekuur die ik een 1,5 maand erna ben begonnen.

wimmeke26 zei:
Is wel goed als eerste kuu (40mg daags) en ik zou er nog primo bijzetten ook.

grtz

Waarom zou je dit doen? Hij komt met een voorstel waarvan ik zeg, leuke eerste kuur... waarom er dan iets bij?

Mijn beredenering is:
- Eerste aanraking met AAS, dus verstandig dat hij voor een oral gaat ivm reactie op AAS.

- Een ONLY kuurtje laat beter zien wat je gains zijn dan een stack kuur.

Een kilo of 4 zou te doen moeten zijn mits zijn voeding/training/rust oke zijn. Als hij maar 2 kilo pakt kan hij toch wel stellig redeneren dat er iets aan de basis mankeert zonder dat hij al te veel heeft zitten klooien met z'n lichaam.

Iets waar ik mij ook over verbaas is dat er zo maar 50mg aan 17AA steroiden word aangeprezen terwijl we dat bij dbol toch echt niet zouden doen?! Met 30 zou hij volgens mij ook al een heel eind komen.

Ramonius zei:
Waarom zou je dit doen? Hij komt met een voorstel waarvan ik zeg, leuke eerste kuur... waarom er dan iets bij?

Mijn beredenering is:
1.- Eerste aanraking met AAS, dus verstandig dat hij voor een oral gaat ivm reactie op AAS.

-2 Een ONLY kuurtje laat beter zien wat je gains zijn dan een stack kuur.

3,Een kilo of 4 zou te doen moeten zijn mits zijn voeding/training/rust oke zijn. Als hij maar 2 kilo pakt kan hij toch wel stellig redeneren dat er iets aan de basis mankeert zonder dat hij al te veel heeft zitten klooien met z'n lichaam.

4.Iets waar ik mij ook over verbaas is dat er zo maar 50mg aan 17AA steroiden word aangeprezen terwijl we dat bij dbol toch echt niet zouden doen?! Met 30 zou hij volgens mij ook al een heel eind komen.

1, Als je gaat durft te kuren moet je ook de man zijn om te injecteren.
ik snap niet wat je bedoelt met de reactie op aas, { je kan toch niet zeggen dat b.v. primo zwaarder is dan dianabol}

2. mee eens

3 ook

4, Winstroll heeft een hele andere werking {veel minder krachtiger dan dianaboll in vergelijkbare mg's}, Dus kan je gewoon hoger inzetten dan met dianaboll

Citaat van Ramonius
Iets waar ik mij ook over verbaas is dat er zo maar 50mg aan 17AA steroiden word aangeprezen terwijl we dat bij dbol toch echt niet zouden doen?! Met 30 zou hij volgens mij ook al een heel eind komen.

Dat komt omdat de gangbare dosis als je stanozolol zou spuiten 25mg is per dag maar bij orale kuurtjes breekt het lichaam al 50% van de werkzame stof af in iedergeval zo werkt het bij winstrol dus ........

XLarge zei:
1, Als je gaat durft te kuren moet je ook de man zijn om te injecteren.
ik snap niet wat je bedoelt met de reactie op aas, { je kan toch niet zeggen dat b.v. primo zwaarder is dan dianabol}

Ik ben het niet helemaal met je eens. Het heeft niets met man zijn te maken, het is idd wel verstandiger en effectiever om te injecteren.

Met reactie bedoel ik, hoe reageer je op AAS. Als je erg gevoelig bent voor de bijwerkingen ben je blij dat je een kort werkende AAS hebt geprobeerd.

XLarge zei:
4, Winstroll heeft een hele andere werking {veel minder krachtiger dan dianaboll in vergelijkbare mg's}, Dus kan je gewoon hoger inzetten dan met dianaboll

Dat kan wel zo wezen, maar 50mg 17AA is 50mg 17AA. Dat dbol mg per mg sterker is doet nix af aan het feit dat het even toxisch is. De lever zal hoe dan ook die 50mg 17AA moeten verwerken.

5weken is wel erg kort, je gaat pas significant verschil merken in week 4, hou het liever bij 8weken, zet er desnoods deca bij en nakuren met clomid/nolvadex

Terug
Naar boven