Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nevland gaat floppen als ze hem halen, let maar op. Als ik feyenoord was zou ik iemand anders proberen te scouten. Mss Kluivert iets voor feyenoord?![]()
Nevland gaat floppen als ze hem halen, let maar op. Als ik feyenoord was zou ik iemand anders proberen te scouten. Mss Kluivert iets voor feyenoord?![]()
die tymoshuk is nog steeds niet van de baan, gerugten gaan dat als shktar de champions leage haald dan hij dan mag vertekken voor 6 miljoen.. ff afwachten , dat zou een hele goeie aankoop zijn ( als hij zich goed aanpast aan de cultuur en alles )

die zou nooit geaccepteerd worden door de supporters

Ach ze spelen toch ook met Greene stelletje zeikerds, dat is ook een echte Amsterdammer die opgeleidt is door Ajax![]()
Inderdaad mooie transfer voor Kuyt en een prima transferprijs voor Feyenoord (18mj) hopen dat ze nog een goede vervanger kunnen halen!
ey ff dimmen he!!! zelf de volle neef van edgar davids loopt bij ons
feyenoord zal niet snel spelers kopen die in het eerste van 020 hebben gelopen
Ajax doet het met het budget dat ze hebben idd niet genoeg. Het feit dat PSV de afgelopen 10-20 meer landskampioenschappen heeft behaald zegt daarin alles. Internationaal is Ajax de sterkste van Nederland. Bij beide competities volgt Feyenoord op een duidelijke derde stek. Kortom, als je het hebt over topclubs zijn dat er eigenlijk maar twee.
En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip![]()
![]()
![]()
Volgend jaar misschien wel gekke dingen in de kuip. Jaartje sparen en dan flink aankopen doen voor het volgende seizoen.
je moet overdrijven. liverpool zal de grootste club worden waar die gaat spelen. verwacht dat die het aardig gaat doen maar over 3jaar weer bij feyenoord speelt.