Fitness Seller

Kuyt voor 4 jaar naar Liverpool

Voetbal is een geldverslindend en nietszeggende bezigheid die voor veel gezeik zorgt in Nederland

ik vind het mooi voor dirk, hij heeft goed werk geleverd in de kuip, en dan verdient je dit, ik zou niet weten of we er vollop slechter van worden want met v hooijdonk in de basis heb je ook weer een heel gevaarlijk wapen , als je daar naast een goed scoorende spits neerzet , kan het ook best aardig gaan

met de 2 besten op dat moment ( kalou kuyt ) word je ook geen kampioen, dus dat is geen garatie tot succes

die tymoshuk is nog steeds niet van de baan, gerugten gaan dat als shktar de champions leage haald dan hij dan mag vertekken voor 6 miljoen.. ff afwachten , dat zou een hele goeie aankoop zijn ( als hij zich goed aanpast aan de cultuur en alles )

en nevland zo hoog op het verlanglijstje staan, zn 1ste seizoen was goed , daarna heb ik hem niet meer gevolgd

Nevland gaat floppen als ze hem halen, let maar op. Als ik feyenoord was zou ik iemand anders proberen te scouten. Mss Kluivert iets voor feyenoord? :D

• Topic Starter Topic Starter
die tymoshuk is nog steeds niet van de baan, gerugten gaan dat als shktar de champions leage haald dan hij dan mag vertekken voor 6 miljoen.. ff afwachten , dat zou een hele goeie aankoop zijn ( als hij zich goed aanpast aan de cultuur en alles )

In het blad Sportweek liet de zaakwaarnemer van Tymoschuk weten dat de middenvelder nog steeds heel graag naar Feyenoord wil. "Anatoli wil ook heel graag naar Feyenoord. Maar Shaktar heeft geen geld nodig en vraagt een bedrag waar geen van de geïnteresseerde clubs aan kan tippen. Misschien dat er schot in de zaak komt als Shaktar, de Champions League bereikt."
Feyenoord Netwerk
Op de officiele website van Shakhtar laat de voorzitter echter weten dat hij hele andere dingen van plan is. De prijs zou in zijn ogen juist toenemen bij het behalen van de groepsronde van de Champions League.
Feyenoord Netwerk
"'De clubs die ons benaderd hebben voor Tymoschuk verkopen hun spelers voor 12 tot 15 miljoen euro, maar willen Shakhtar spelers komen voor 3 tot 4 miljoen. Dat klopt niet en volgens mij toond dat disrespect richting onze club en spelers. Tymoschuk verdient meer. En ik weet zeker dat hij ook niet naar een club wil die slechts 3 tot 4 miljoen euro biedt. Dat zegt iets over de houding van de club richting hem. Als Chelsea Shevchenko voor 60 miljoen koopt, behandelen ze hem met het hoogste respect. En het imago van de speler gaat daardoor omhoog. Daarom snap ik niet dat we volgens iedereen een prijs van een paar miljoen moeten vragen voor Tymoschuk. We willen er zeker van zijn dat de speler netjes behandeld wordt en een passend imago zal krijgen. Hij vindt zijn status belangrijk en ik denk dat hij ook niet akkoord zou gaan met zo'n transferbedrag. Hij weet hoeveel de Ukrainse fans van hem houden."
Feyenoord Netwerk
"Hoe dan ook zijn biedingen van 2 tot 3 miljoen euro niet serieus. De startprijs voor onderhandelingen is 10, misschien 8 miljoen euro. Dat is de belangrijkste voorwaarde om onderhandelingen te starten. Onderhandelingen zijn lastig en de prijs is niet het enige aspect dat van belang is. Wat ook speelt is of de club de groepsronde van de Champions league haalt. Dat verhoogt de prijs, met zeg 2 miljoen. Als de club doorgaat, wordt de prijs hoger."

:(

Ajax doet het met het budget dat ze hebben idd niet genoeg. Het feit dat PSV de afgelopen 10-20 meer landskampioenschappen heeft behaald zegt daarin alles. Internationaal is Ajax de sterkste van Nederland. Bij beide competities volgt Feyenoord op een duidelijke derde stek. Kortom, als je het hebt over topclubs zijn dat er eigenlijk maar twee.

En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip :wave: :wave: :wave:

Ach ze spelen toch ook met Greene stelletje zeikerds, dat is ook een echte Amsterdammer die opgeleidt is door Ajax :)

Ach ze spelen toch ook met Greene stelletje zeikerds, dat is ook een echte Amsterdammer die opgeleidt is door Ajax :)

ey ff dimmen he!!! zelf de volle neef van edgar davids loopt bij ons

feyenoord zal niet snel spelers kopen die in het eerste van 020 hebben gelopen

Haha, maar toch knap dat een club met een stuk mindere begroting zo goed kan meedoen.

• Topic Starter Topic Starter
Laten we ons nu niet verlagen tot de zoveelste infantiele feyenoord vs ajax discussie svp :(

Mooie transfer

Inderdaad mooie transfer voor Kuyt en een prima transferprijs voor Feyenoord (18mj) hopen dat ze nog een goede vervanger kunnen halen!

Inderdaad mooie transfer voor Kuyt en een prima transferprijs voor Feyenoord (18mj) hopen dat ze nog een goede vervanger kunnen halen!

Als het maar GEEN Nevland is!! Daar wordt al een tijdje over gespeculeerd,maar die gozer mag van mij in het Euroborg blijven.

Ajax doet het met het budget dat ze hebben idd niet genoeg. Het feit dat PSV de afgelopen 10-20 meer landskampioenschappen heeft behaald zegt daarin alles. Internationaal is Ajax de sterkste van Nederland. Bij beide competities volgt Feyenoord op een duidelijke derde stek. Kortom, als je het hebt over topclubs zijn dat er eigenlijk maar twee.

En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip :wave: :wave: :wave:

wat een dikke onzin... 020-arrogantie noemen ze dat.

Volgend jaar misschien wel gekke dingen in de kuip. Jaartje sparen en dan flink aankopen doen voor het volgende seizoen.

precies, geen onnodige aankopen (of paniekaankopen)

laat je het een jaartje op de bank staan tegen een leuke rente, heb je volgend jaar weer meer uit te geven.

je moet overdrijven. liverpool zal de grootste club worden waar die gaat spelen. verwacht dat die het aardig gaat doen maar over 3jaar weer bij feyenoord speelt.

graag zelfs!! :D

komt ie na zijn 4 jaar contract mooi terug en is hij NET 30. dus dan kan hij nog mooi 3-4 jaar bij feyenoord spelen :D

Feyenoord moet maar Bonaventure Kalou terug halen!

Terug
Naar boven