MuscleMeat

Kuyt voor 4 jaar naar Liverpool

Zonder K2 heeft Feyenoord een zéér matige ploeg. Dit jaar moeten de Rotterdammers hard werken om bij de eerste 9 te komen. Een ploeg als Heerenveen of Utrecht doet kwalitatief niet voor de Havenstedelingen onder.

liever niet. is geen doelpunten maker.

haal dan Cruz terug. Inter heeft net Ibrahimovic gekocht.

miss milan barros :D geen idee wat hij kost

peter bosz heeft gezegd dat het bijna zeker is dat de nieuwe aankoop uit het buitenland komt

maar het hangt echt niet van 1 goeie spits af , die tymoshuk moet er zeker bij komen en nog een verdediger, dan kunnen we kijken of we nog meedoen dit seizoen

Zonder K2 heeft Feyenoord een zéér matige ploeg. Dit jaar moeten de Rotterdammers hard werken om bij de eerste 9 te komen. Een ploeg als Heerenveen of Utrecht doet kwalitatief niet voor de Havenstedelingen onder.

oh god leef jij ook nog :(

en alsof kalou het dit seizoen goed heeft gedaan :rolleyes: zn eerste seizoen wel, 2de was matig

Het seizoen gaat weer beginnen en dit balletje komt dan ook weer om de hoek kijken met zijn provocerende en domme uitspraken, jammer...

Wat verwacht jij van dit seizoen rtodeep? Denk je dat je club bij de eerste 4 eindigt?

dat ligt eraan wie er nog gaan komen

ik hoop echt op tymoshuk, en dan een spits met een beetje een naam en niet zn boerenlul uit verwegiestan..

en je weet het nooit maar miss kunnen we dan nog verassen, maar dat gaat nu echt aan de aankopen liggen , ze kunnen nu eindelijk wat op tafel liggen

zolang we maar weer is de CL ingaan ,want hoe was dat daar ?? t*ring das lang geleden:(

denk niet dat het wat wordt met kuyt. hij mist kwaliteit en kan dit in engeland niet compenseren door hard te werken, omdat iedereen daar hard werkt. maar de tijd zal het leren.
feyenoord zal samen met az om de 3e plaats strijden, ver achter ajax en psv. mijn geld gaat gezet worden op psv.
mijn clubje NEC gaat het erg zwaar krijgen. uit degradatiezone blijven lijkt me een juiste doelstelling

dat ligt eraan wie er nog gaan komen

ik hoop echt op tymoshuk, en dan een spits met een beetje een naam en niet zn boerenlul uit verwegiestan..

en je weet het nooit maar miss kunnen we dan nog verassen, maar dat gaat nu echt aan de aankopen liggen , ze kunnen nu eindelijk wat op tafel liggen

zolang we maar weer is de CL ingaan ,want hoe was dat daar ?? t*ring das lang geleden:(

Vorig jaar verwachtte ook niemand iets van Feyenoord. Toen eindigede ze ook 3de maar door dat klote play-off systeem werd het toch nog een klote seizoen.

De aanval was vorig jaar het beste. Die zijn we nu kwijt. maar de rest (middenveld en verdeding zijn versterkt of hetzelfde gebleven)

Verder is de selectief kwalititief te smal. Maar wat wil je.. 30 spelers de deur uit en er maar 5 betere voor terug. (even afgezien van ono en ghali die gedurende het seizoen weg zijn gegaan)

Ik denk dit seizoen 4e plaats.

onzin...

zet je 020-bril af joh. waar was ajax vorig jaar? juist, nergens, dat was pas niveau twente.

Ajax heeft massaal moeten investeren omdat veel spelers gratis de deur uitliepen en omdat het niveau vorig jaar bedroevend was bij ajax. Ook tijdens het seizoen heeft de aankoop van Klaas Jan ajax moete reddenanders waren ze misschien wel gewoon 7e of 8e geworden.

Nu 020 flink heeft MOETEN investeren en er een goede ploeg staat, denken ze dat er maar weer neerbuigend gedaan kan worden als het over Feyenoord gaat. Vergelijkbaar met Twente en utrecht..
dream on!!

??? --- Van hooijdonk-- castelen
de guzman-- lucius--- hofs
?? -- bahia--vlaar-- greene..

ja echt niveau twente ja.. not

denk ik met wat we nu hebben lopen

ja met wat we hebben lopen. ik zette ze er express niet bijom dat ik de rest juist wel van een hoog niveau vind. stijn en drenthe zijn op dit moment wel niveau twente. de rest niet, om even het punt duidelijk te maken.

ik vond die drenthe tegen chelsea best een aardige pot voetballen, en die belg lijkt me geen slechte..maarja de tijd zal het leren

• Topic Starter Topic Starter
Drenthe heeft duidelijk potentie maar om nu de linksback positie af te laten hangen van een 18 jarig talent lijkt me niet verstandig. De Cler lijkt me wel een aardige optie als ze geen belachelijke bedragen willen zien in Alkmaar.

Er komt zeker weten nog een controlerende middenvelder en spits, denk dat ze er ook wel een linksback bijhalen.

Drenthe heeft duidelijk potentie maar om nu de linksback positie af te laten hangen van een 18 jarig talent lijkt me niet verstandig. De Cler lijkt me wel een aardige optie als ze geen belachelijke bedragen willen zien in Alkmaar.

Er komt zeker weten nog een controlerende middenvelder en spits, denk dat ze er ook wel een linksback bijhalen.

komen denk k nog wel 3 nieuwen bj, en die aankopen gaan heeeeeeel belangrijk worden voor het verdere verloop van dit jaar

hopen op echte goeien aankopen die het waar kunnen maken :o

• Topic Starter Topic Starter
Alleen beetje jammer dat de transfermarkt 31 augustus sluit voor 3 maanden :o

dat bedoel ik, drenthe heeft toekomst maar op dit moment is hij geen zekerheidje, maar alles beter dan Bosschaart :barf:

de cler mag onder geen enkele voorwaarde weg uit Alkmaar.

spits: er gaan weer veel geruchten maar 1 die wel eens waar zou kunnen zijn. Spits van het Franse Lens. Daniel Cousin. 29 jaar, 1.87mtr, 82kg. scoort 1 op 3 (in sterke franse competitie) en 5 keer in 7 eurpa cup duels.

Terug
Naar boven