loekie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
liever niet. is geen doelpunten maker.
haal dan Cruz terug. Inter heeft net Ibrahimovic gekocht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

geen idee wat hij kostZonder K2 heeft Feyenoord een zéér matige ploeg. Dit jaar moeten de Rotterdammers hard werken om bij de eerste 9 te komen. Een ploeg als Heerenveen of Utrecht doet kwalitatief niet voor de Havenstedelingen onder.
zn eerste seizoen wel, 2de was matigoh god leef jij ook nog![]()
en alsof kalou het dit seizoen goed heeft gedaanzn eerste seizoen wel, 2de was matig
Zonder K2 heeft Feyenoord een zéér matige ploeg. Dit jaar moeten de Rotterdammers hard werken om bij de eerste 9 te komen. Een ploeg als Heerenveen of Utrecht doet kwalitatief niet voor de Havenstedelingen onder.
Wat verwacht jij van dit seizoen rtodeep? Denk je dat je club bij de eerste 4 eindigt?

dat ligt eraan wie er nog gaan komen
ik hoop echt op tymoshuk, en dan een spits met een beetje een naam en niet zn boerenlul uit verwegiestan..
en je weet het nooit maar miss kunnen we dan nog verassen, maar dat gaat nu echt aan de aankopen liggen , ze kunnen nu eindelijk wat op tafel liggen
zolang we maar weer is de CL ingaan ,want hoe was dat daar ?? t*ring das lang geleden![]()
Zonder K2 heeft Feyenoord een zéér matige ploeg. Dit jaar moeten de Rotterdammers hard werken om bij de eerste 9 te komen. Een ploeg als Heerenveen of Utrecht doet kwalitatief niet voor de Havenstedelingen onder.
--- Van hooijdonk-- castelenhuysegems--- Van hooijdonk-- castelen
de guzman-- lucius--- hofs
?? drenthe-- bahia--vlaar-- greene..
ja echt niveau twente ja.. not
Drenthe heeft duidelijk potentie maar om nu de linksback positie af te laten hangen van een 18 jarig talent lijkt me niet verstandig. De Cler lijkt me wel een aardige optie als ze geen belachelijke bedragen willen zien in Alkmaar.
Er komt zeker weten nog een controlerende middenvelder en spits, denk dat ze er ook wel een linksback bijhalen.

Drenthe heeft duidelijk potentie maar om nu de linksback positie af te laten hangen van een 18 jarig talent lijkt me niet verstandig. De Cler lijkt me wel een aardige optie als ze geen belachelijke bedragen willen zien in Alkmaar.
Er komt zeker weten nog een controlerende middenvelder en spits, denk dat ze er ook wel een linksback bijhalen.

ik sta er niet gek van op te kijken als 1 man het weer waar gaat maken
OH WAT HOOP IK DAT TOCH !!!!!
Put Your Hands Up For Pi-air - Google Video