Fitness Seller

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

Inderdaad. En hij schijnt echt wel erg goed te zijn!

Ja dat lees ik ook op de reviews op de site. Alleen werkt de shipping quote niet dus zal niet weten wat de verzendkosten zijn.

Gebruik nu de 700kg bar van FS, die is alleen vrij k*t bij sommige oefeningen omdat ie zo dik is. Vooral voor deadlift vind ik het niks.

Ja dat lees ik ook op de reviews op de site. Alleen werkt de shipping quote niet dus zal niet weten wat de verzendkosten zijn.

Gebruik nu de 700kg bar van FS, die is alleen vrij k*t bij sommige oefeningen omdat ie zo dik is. Vooral voor deadlift vind ik het niks.

Ja, frietbakker gaat vrijdag hen een mail sturen wat het zou kosten voor 2/3/4/5 (afhankelijk van aantal mensen hier dat mee wilt doen) Barbells te verzenden.

Ja, frietbakker gaat vrijdag hen een mail sturen wat het zou kosten voor 2/3/4/5 (afhankelijk van aantal mensen hier dat mee wilt doen) Barbells te verzenden.
Er heeft iemand hier al eens gezegd hoeveel dat zou kosten. Veel vermindert het niet in mijn ogen.
Ik zou meebestellen, maar ik ga ook bumpers kopen en moet nog even wachten tot ze opnieuw binnen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad. En hij schijnt echt wel erg goed te zijn!
Toch om, had het idee dat je de prijs eerst toch wat hoog vond. Ik ben er in elk geval heel blij mee.

Staat allemaal in de openingspost Mike. Die 700kg bar hebben wij ook maar wat een slechte bar is dat als je het vergelijkt met de rogue power bar.

Zijn er mensen die recentelijk nog contact met Rogue Europe gehad hebben? Ik heb ze gemaild op
- team@rogueeurope.eu
- juhap@rogueeurope.eu

maar helaas al een paar dagen niet gehoord.... Ik wil graag bestellen maar het is erg onhandig dat die site nog niet online is en ze niet reageren op mijn e-mail. Een bestelling neer zetten op hun Facebook lijkt me ook niet handig!

Dus als er iemand kan helpen dan hoor ik het graag!

Volgens mij zijn ze druk met die site online gooien dacht ik gelezen te hebben?

ik heb 30mei om 8u 's ochtends een antwoord gekregen op mijn mail die ik op 29mei om 21u had verzonden.

Bump!

Heb niet alle reactie's gelezen maar is deze bar ook geschikt om crossfit mee te doen? Dus daarmee bedoel ik, hem droppen met bumper plates?

Ja! Daarvoor dient hij ook. Heb rogue daar regelmatig eens voor gemaild.

Als iemand nog een bar gaat bestellen, ik heb ook interesse.

Wil je ervoor naar gent rijden?:p

Zit te denken om de Rogue bar te kopen.

Degene die hem hebben nog steeds tevreden erover?

Ik ga ook de rogue power bar bestellen, gezien de goede reviews van o.a. mc chick.

Heb ze ook een mail gestuurd. In eerste instantie naar de reguliere helpdesk (in de US) en die gaven aan dat bestellingen niet verstuurd kunnen worden naar NL.

McChick, zou je kunnen aangeven hoe jij je bestelling hebt geplaatst en hoe dat verliep?

• Topic Starter Topic Starter
Mailen naar rogue europe. Aangeven wat je wilt bestellen. Dan krijg je een invoice van je bestelling. Die betaal je en zodra het geld bij hen binnen is versturen ze de bar.

Mailen naar rogue europe. Aangeven wat je wilt bestellen. Dan krijg je een invoice van je bestelling. Die betaal je en zodra het geld bij hen binnen is versturen ze de bar.

Duidelijk, thanks.

Waarschijnlijk een retorische vraag; bevalt de bar nog steeds super? Nog iets waarvan je zegt 'let hier op' ?

Heb de bar sinds gisteren en uiteraard onmiddellijk mee getraind. Gewoon presses mee gedaan, maar merkte het verschil met een cheap bar direct. Echt fijn om mee te trainen!

Beter komt die rogue europe site eens online.

Terug
Naar boven