Fitness Seller

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

Bar: check
Volgende "want vs need": de S-3 squat stand

Ik wil gewoon dat die site online gaat want heb wel in meer spullen interesse... Zo'n bar komt er zeker in!

Die prijslijst heb ik al gezien, maar wil gewoon de site zien als die af is :p

Daarstraks de prijslijst ontvangen. Beetje dom dat alles van $ naar euro wordt omgezet zonder eerlijk te converteren... Betaal je een heel pak meer dan de gebruikelijke convert + wat extra's dat ze er bij tikken.

Het moet dan wel eerst naar Europa komen hé

Zoals sommigen wel weten is de site van Strengthshop Europe onlangs online gegaan. Gisteren ook een mailtje gekregen dat je 10 procent korting kunt krijgen op je eerste aankoop. Een Texas Power Bar zou dan minder dan 450 EUR worden (+ verzending). Dat is misschien voor sommigen wel interessant.
Of als er mensen zijn die mijn Rogue Power Bar (die ik nu 10 dagen heb) willen overkopen, dan koop ik die Texas Power Bar wel. :D

Is je Power bar al niet meer goed genoeg dan? Trek eerst die maar eens krom. ;)

Is je Power bar al niet meer goed genoeg dan? Trek eerst die maar eens krom. ;)

Jawel, die is super. Maar voor mij is de Texas Power Bar de ultieme barbell. Dus mocht ik die upgrade kunnen doen, laat ik die kans niet liggen.
Maar de Rogue Bar is zalig om me te trainen, no doubt.

Zoals sommigen wel weten is de site van Strengthshop Europe onlangs online gegaan. Gisteren ook een mailtje gekregen dat je 10 procent korting kunt krijgen op je eerste aankoop. Een Texas Power Bar zou dan minder dan 450 EUR worden (+ verzending). Dat is misschien voor sommigen wel interessant.
Of als er mensen zijn die mijn Rogue Power Bar (die ik nu 10 dagen heb) willen overkopen, dan koop ik die Texas Power Bar wel. :D

Als je niet ver weg woont heb ik er wel belang bij. Ben namelijk ook al tijdje op zoek naar kwaliteits barbell, en heb veel goede dingen gehoord over de Rogue Power Bar. :)

Texas power bar de ultieme barbell? nog nooit met een eleiko/leoko getraind? :D

De gewichthefbarbell van strengthshop is op het eerste zicht ook een goede aankoop.
Heb er al 1x mee getraind en qua gevoel gelijk aan een eleiko gewichthefbarbell. Ik ben gewend van met eleiko barbells te trainen dus vreesde wel wat te merken, maar het leek exact dezelfde barbell. De "vering" van de barbell lijkt hetzelfde, de knurling is ook zeer goed en de sleeves draaien ook even vlot.
Enorm tevreden over de barbell na een eerste maal gebruiken, zeker voor die prijs.

wie van de mensen hier die een rogue powerbar hebben aangeschaft zouden mij er eens een kleine training mee willen laten doen?
ik wil er misschien ook een aanschaffen, maar wil m wel eerst proberen :)

ik woon in zeeland, maar nog wel eens noordelijker naar familie.

ik hoor t graag!

Ik woon in Eindhoven, je bent welkom!

Terug
Naar boven