Hoi,
Herkenbaar. ik heb ook een negatieve ervaring met CoC.
Ik heb zelf ook o.a. nav topic's hier, een sportskraft powerbar gekocht.
In eerste instantie heb ik deze via de post laten verzenden. Van te voren aan CoC gevraagd hoe het zit met verzending + mocht ik een beschadigde halter ontvangen. Dit was allemaal geen probleem.
Ik kreeg de halter hier maar hij was slecht in gepakt (weinig verpakkingsmateriaal). UPS wilde niet wachten, maar de verpakking was in tact. Toen ik s avonds thuis kwam en het uitpakte, was de halter flink beschadigd (incl. 1 sleeve). Direct foto's gemaakt en CoC gemaild.
Na heel wat mailtjes, heb ik aangegeven dat ik naar hun zou rijden om de halter maar om te ruilen. Zo gezegd, zo gedaan. Heb nu een onbeschadigde en ben er tevreden over! Maar qua klantvriendelijkheid is het geen goede zaak!
ik kan gelukkig goed nieuws laten horen, na meer dan een maand geleden te zijn begonnen met de klacht.
ik heb contact gehad met sportkraft zelf, en die zijn dus wel professioneel.
er wordt gewoon heel simpel gezegd;
stuur de bar terug, is hij idd te dik (zei laten dat nameten) dan krijg ik gewoon een nieuwe, en de verzendkosten worden allemaal vergoed.
hele simpele, duidelijke taal dus.
jammer dat ik ervoor met sportkraft heb moeten bellen, CoC is het bedrijf waarmee het geregeld moet worden, qua klantvriendelijkheid (als je een klacht hebt) waardeloos.
als ik met sportkraft zelf geen contact had genomen, was dit nooooit goed gekomen.
dus conclusie, als je interesse hebt in een sportkraftbar, laat je door mijn ervaring niet tegenhouden maar tegendeel.
sportkraft staat achter zijn spullen, en zal de specs waaraan ze moeten voldoen gewoon nakomen.